2015-03-10, 23:15
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDV
Han kanske var hemma och sov ett par timmar så han blev pigg?

Han kanske var ute å sköt sina kompisar så han blev pigg.
Citera
2015-03-10, 23:16
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
dem tränade ju i thailand

Att fixa headshot med pistol på en (två?) flyende människa i mörker...är nog relativt få människor som klarar av...även om man har tränat nån vecka i Thailand.
Citera
2015-03-10, 23:17
Medlem
TheBITs avatar
Ja, alltså det är ju bull så det skriker om det.

Undrar om flickvännen mår bra av att ljuga såhär om ett trippelmord
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Han kanske var ute å sköt sina kompisar så han blev pigg.
Eller så är han oskyldig och ni har alla fel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Tycker jag läst spekulationer om att detta är relaterat till det beslag som gjordes i Skövde, där snuten plockade 40kg amfetamin, 1kg gräs och någon större mängd koks.

I tråden om det beslaget snackades det mycket om albaner från Gbg och att hela partiet skulle vara kritat. Eventuellt kritat hela vägen från Holland. Tror jag läste i tråden att någon hade klantat sig och folk skulle dö, men kmr inte ihåg exakt vad hen hade skrivit.

Oavsett, om MGM är inbland i det så skulle det ju kunna förklara varför han plockade två polare. Hans eget liv stod ju på spel.

"28-åringen är bosatt i Herrljunga och har långt brottsregister som bland annat omfattar våldsbrott och narkotikabrott. En del av de brotten har han begått i Vänersborg och Uddevalla." <- Inte MGM men ändå ngt som tyder på att det finns kontakter till Uddevalla.
http://www.skovdenyheter.se/artikel/267667/ny-misstankt-i-narkotikaharvan

Blir bara mer o mer övertygad om att det har med fallet att göra . Dem var som sagt i Uddevalla och lämnade massa större vikter samma dag som polisen hade span på dem och tog allt .
En utav dessa leveranser kanske tillhörde GM och kanske hade BO tagit över hans affärer under Thailands resan . Han kommer hem får reda på i bilen att saker har gått snett och det blir bråk .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Att fixa headshot med pistol på en (två?) flyende människa i mörker...är nog relativt få människor som klarar av...även om man har tränat nån vecka i Thailand.
Han kanske stod en meter ifrån när han sköt den första, nummer två kanske 2 meter
Citera
2015-03-10, 23:18
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfKloo
Tveksam till om Bröderna verkligen ligger bakom detta dåd.
Någon "högre upp" har tröttnat på langarnas misslyckanden och fixat detta själv eller med torped.
Tredje gången jag skriver det här i tråden nu men den tredje GM är en svensk och fortfarande på frifot. Om han inte redan är mördad så är han antingen utomlands eller sitter och är livrädd i en förortslägenhet i Sverige.
Citera
2015-03-10, 23:19
Medlem
jourDDptds avatar
Här sjunger en gänghora ut valsen om att hennes pojkvän är oskyldig

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20447115.ab

Är det Angelica Stenqvist som sjunger ut?
https://www.facebook.com/geeeelan
Citera
2015-03-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Tredje gången jag skriver det här i tråden nu men den tredje GM är en svensk och fortfarande på frifot. Om han inte redan är mördad så är han antingen utomlands eller sitter och är livrädd i en förortslägenhet i Sverige.

Vart kommer detta ifrån?
Citera
2015-03-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhilton
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20447115.ab

Någon som länkat till den här redan? Kom för en kvart sedan
Fattar inte säger hon att de låg och sov? Alltså hon sov och hade ingen koll på om någon annan var vaken? Eller va de på festen? Jag fattar inte
Citera
Medlem
Någon som har läst eller sett om det fanns några skador på den vita bilen, kulor, blod, slagmärken mm.
Invändigt fans det förmodligen, men utvändigt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

Jasså vem är det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in