2015-03-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Nej
Kan ju eventuellt varit något som hänt under höst/vinter men som inte kommit upp i rätten ännu.
Citera
2015-03-10, 23:08
Medlem
Tydligen hade BO skyddväst på sig enligt artikel på GP och därmed tror jag dessa har blivit skjutna i huvudet!

Kan de verkligen vara så att bröderna är så bra skyttar att dem klarar av att skjuta dem i huvudet när dem försöker springa från platsen, alt skjuta dessa i huvudet under flykt medan dem springer efter?

Edit: Står att dem inte vill kommentera detta, men tror ni att dem hade skyddsväst på sig?
detta har inte kommenterats eller nämnts i tråden va jag kommer ihåg.
Om så är fallet, tror ni verkligen att BO skulle bära skyddsväst på sig om de skulle träffa de anhållna bröder?

Jag tror isåfall att de bar skyddsväst för att dem hade bestämt träff med någon annan än just MGM!

Om dem bar skyddsväst så kan de ju högst troligt vara så att två av BO blev skjutna i huvudet...
Senast redigerad av blixteffekt 2015-03-10 kl. 23:14.
Citera
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Citerar lite:

De anhörigas skitsnack blir bara värre och värre! Var de inte på fest?
Är det tredje personen som kommer med ett annat alibi?

Citat:
Ursprungligen postat av blixteffekt
Tydligen hade BO skyddväst på sig enligt artikel på GP och därmed tror jag dessa har blivit skjutna i huvudet!

Kan de verkligen vara så att bröderna är så bra skyttar att dem klarar av att skjuta dem i huvudet när dem försöker springa från platsen, alt skjuta dessa i huvudet under flykt medan dem springer efter?
Kan ju skjutit dom på stående fot!
Citera
Medlem
javlahelvetes avatar
Läste denna http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20447115.ab och måste säga att det känns så jävla uppgjort vad hon ska säga och agera, eller är det bara jag som tycker det?
Citera
2015-03-10, 23:09
Medlem
Tidigare i tråden har ju sagts att RA, AF o ET hämtade en av bröderna på Landvetter.
Det som framkommer i artikeln är istället att RA(ensam) hämtat båda bröderna + flickvän + en man på Landvetter. Mysko?!
Citera
2015-03-10, 23:10
Medlem
John-Waynes avatar
Kanske fingeravtryck på tomhylsor i kombination med telespårning samt sms kommunikation binder bröderna grus till brottsplatsen. Vi måste komma ihåg att bruschorna inte ingår i begåvningsreserven...
Citera
2015-03-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blixteffekt

dem tränade ju i thailand
Citera
2015-03-10, 23:12
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roobe
Du och jag har helt olika idéer om hur det här gått till. Hur resonerar du om det sista skottet?
Sista skottet i tjejen?
Citera
2015-03-10, 23:13
Medlem
Netherworlds avatar
Aha! Den en brodern var på festen, den andra var hemma med flickvännen.

Dock så kom den ene brodern till festen först vid 2.30. En vän vet att han inte mördat någon, för det skulle vännen kunna "se på hans ögon".

Då undrar jag: Brukar denna brodern mörda folk, så att hans vän kan se på ögonen när han har det, eller inte har det?

Citat:
– Han kom vid halv tre-tiden på natten. Han var precis som vanligt. Hade det varit något med honom så hade jag märkt det. Jag känner ju honom. Jag hade sett det i hans ögon, säger en kvinna som var på festen.

Varför kom han så sent?

– Han hade varit hemma men var jetlaggad tror jag. Han ville träffa oss.

Han ska ha kommit sent till festen för att han kände sig jetlaggad. Men efter bara några timmar så kände han sig inte jetlaggad längre..?
Citera
2015-03-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Han ska ha kommit sent till festen för att han kände sig jetlaggad. Men efter bara några timmar så kände han sig inte jetlaggad längre..?
Han kanske var hemma och sov ett par timmar så han blev pigg?
Citera
2015-03-10, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Tänker du ens på att hon har vänner och familj som är helt utom sig av sorg just nu?

JA hon gjorde många dåliga val men det är nästan ett barn vi pratar om!

Som sagt, jag har ett stenhjärta när det gäller sådana som henne. Hon är precis typen som hade nobbat mig själv när jag var i samma ålder, inte för att jag är ful, för jag ser bra ut, och intelligent är jag högt över medel, utan för att jag i hennes ögon hade varit en mes. Hon blev avlivad som den överflödiga DNA-massa hon var och hennes föräldrar kan sitta och lipa utan att det bekommer mig det minsta. Det är indirekt deras fel att hon är död för att de var dåliga uppfostrare. Hennes vänner är förstås av samma skrot och korn. Alltså har jag ett stenhjärta mot dem också.
Citera
2015-03-10, 23:15
Medlem
Tveksam till om Bröderna verkligen ligger bakom detta dåd.
Någon "högre upp" har tröttnat på langarnas misslyckanden och fixat detta själv eller med torped.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in