2015-03-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Enligt uppgift i tråden ska han även ha misshandlat ett ex. Hon hamnade tydligen på sjukhus ett flertal gånger.

Orkar inte leta upp inlägget.
Menar du inte GMG nu? Dessutom är det ju bara rykten. Inget bekräftat och man kan fråga sig om vem som är så angelägen om att sprida sånt här nu. Tror inte ett skit på rykten som sprids i tråden. Var va de som vet så jävla mycket om allt medans BO levde och MGM var fria, ni skriver att de skadade brudar med har själva inte anmält det? Tror inte på era anklagelser
Citera
2015-03-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Menar du inte GMG nu? Dessutom är det ju bara rykten. Inget bekräftat och man kan fråga sig om vem som är så angelägen om att sprida sånt här nu. Tror inte ett skit på rykten som sprids i tråden. Var va de som vet så jävla mycket om allt medans BO levde och MGM var fria, ni skriver att de skadade brudar med har själva inte anmält det? Tror inte på era anklagelser

+1
Nej har både kommit upp att MGM misshandlat sin flickvän , att både BO1&2 misshandlat sina flickvänner tidigare i tråden . Väldigt mycket rykten men eftersom det är blattar vi snackar om så är de ju enligt sann flashbackanda självklart att de alla har misshandlat sina flickvänner.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Jag bad om ursäkt. Jag fick för mig att hennes FB var raderad(jag måste stavat fel när jag sökte på henne.

Kunde inte låta bli att va dryg eftersom du var det mot mig. Jaja verkar som du hade nån relation till O, beklagar sorgen till (dig?) och er andra som kände dom.

Du bad om ursäkt i ett inlägg och var spydig i nästa.
Och nej, jag har ingen relation med vare sig henne eller trakten. Trots det kan man vara intresserad av tråden, trippelmord är rätt ovanliga. Men man kan också bli trött på alla stickspår och trådsanningar, därav min reaktion.
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachetes
Nej alltså det stod så i tidigare inlägg att det var Alaa som hade misshandlat. Själv känner jag han inte alls. Så kan varken säga bu eller bä.

Inlägget jag tänkte på handlade om Mark. Jag letade upp det.

Citat:
Nu vet jag inte vad som sagts angående denna Mark, men jag känner ett av hans ex.

Hon blev ofta misshandlad, psykologiskt och fysiskt. Hon har berättat att hon flera gånger vaknat upp på sjukhus med honom och hans bror bredvid sig, för att hon inte skulle våga berätta vad som skett.
Absolut inte en trevlig kille.

Som jag förstått det har hon skyddad identitet idag.

(FB) Misstänkt trippelmord i Uddevalla 2015-03-07
Citera
2015-03-10, 18:31
Medlem
Gloria.Romanas avatar
Häktningsförhandlingen i morgon eller övermorgon skall hållas i säkerhetsalen i Göteborg enligt svt: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/inget-mordvapen-funnet

Enligt ttela har misstankarna ej kunnat förstärkas trots att 21-åringen suttit hela dagen i förhör: http://ttela.se/nyheter/regionalt/1.3828715-misstankarna-har-inte-forsvagats
Senast redigerad av Gloria.Romana 2015-03-10 kl. 18:34.
Citera
2015-03-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan

Naturligtvis ska man inte tro på rykten men du måste även förstå att det finns en korrelation mellan kriminella personer och kvinnomisshandlare. Att anmäla att man blivit misshandlad i ett förhållande är ganska ovanligt pga rädsla, skam, psykiskt förtryck osv. Dessutom pratar vi om en ung tjej här. Det borde vara allmän kunskap tills nu att det dröjer en del tills sådana händelser dyker upp på ytan men av någon lustig anledning har du lyckats missat detta. Rekommenderar dig att läsa på mer om 'våld i nära relationer'.
Citera
2015-03-10, 18:35
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmumma
ändå bara positivt..tre nötter knäckta och sen typ två-tre på kåken.-5 eller 6st i samhället.
inget att gråta över,förstår inte fascinationen över detta, små kriminella som självsanerar sig lokalt bara.hoppas det blir familjefejd och ytterligare reduktion av dessa element.

Är de svenska medborgare? Kanske utvisning?
Citera
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Är nog lite hugget som stucket mellan släkterna om man nu går efter efternamnen:

Ratsit: Faraj 562
Lexbase: Faraj 45
med rätt stavning

ratsit: 23
lexbase: 1

det var inte lika intressant eller?
Citera
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du bad om ursäkt i ett inlägg och var spydig i nästa.
Och nej, jag har ingen relation med vare sig henne eller trakten. Trots det kan man vara intresserad av tråden, trippelmord är rätt ovanliga. Men man kan också bli trött på alla stickspår och trådsanningar, därav min reaktion.

Kanske kan missuppfattas som spydigt men jag undrade/undrar vad du menade? Din text var för mig obegriplig.
Citera
Medlem
Någon som tror att de kan ha varit så kalkylerande att hämtningen från flygplatsen enbart var för att lämna DNA i bilen, och att någon av bröderna var den som försökte "storma" BP för att även där lämna DNA?

Skulle förklara den oro ena BO kände inför hämtningen som är nämnd tidigare i tråden, men att det inte skedde just då, men att planen redan var satt i verk?

Sedan träffas de upp på natten och slutför det hela, med planen att vara tidigt på BP och alltså då lämna DNA?

Kopplingen med Skövdehärvan tror jag stenhårt på.
Citera
Medlem
ETs facebook visar 5-4 till det "utländska laget"
Resten av de 74 vännerna är tjejer
Citera
2015-03-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Men för fasen, gå själv in på tjejens fejja och räkna innan du kommer med dina teorier. Du kan räkna längre än till två va?

En 18årig tjej med inga killkompisar på fb och ett antal vänner under 100, använd hjärnorna. klart som fan att han kontrollerade henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in