2015-03-10, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Jo, ungefär så...det är väl inte orimligt att det hela har att göra med beslaget som polisen gjorde....kanske anser någon högre upp att det var BO som schabblade på nåt sätt så de torskade.

Precis det är ju alltid någon som får skulden , kan ju även vart så att de högre upp ansåg att de vart GM som sjabblat bort det så att GM var tvungen att skylla ifrån sig/ göra något drastiskt.
Citera
2015-03-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachetes
BO hette INTE Randi!!
Och hade INTE bruten näsa. Han hette Rawand!
Randi är hans bror så därav tror jag den spoilern vi säg förut är påhittat av ngn som vill tro sig veta allt i "maffiavärlden".
Eller så var det Randi som var egentliga problemet
Han om någon har stor käft enligt folk

Okej då har jag blandat ihop, vet bara att jag såg en bild på nån med bruten näsa på fb på nån av BO minnes sida, där han stod tsm med någon annan. Jag har svårt för dessa utländska namn xD haha
Citera
2015-03-10, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peze
Vet inte om det framkommit tidigare i tråden, pratade idag med en som kände Emm* Thrys*lius. Hon har tydligen vid flera tillfällen blivit misshandlad av sin pojkvän......

Föga förvånansvärt. Om hon lämnat efter första smällen.........men nej......destruktiva killar verkar ha en magisk kraft på unga tjejer.
Citera
2015-03-10, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysideoftown
Ja, fler killar behöver inte svenska tjejer på sin facebook. Har du sett vad killar, både svenska och araber/negrer skriver till unga, särskilt vilsna tjejer som henne på fuckbook?

Om inte så kanske du inte förstår, men som pojkvän gäller det att hålla rent framför mål om du fattar vad jag menar.
Hon hade fler manliga bekanta på facebook. Varför sprida falska rykten som vem som helt kan kolla upp
Citera
2015-03-10, 18:02
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysideoftown
Ja, fler killar behöver inte svenska tjejer på sin facebook. Har du sett vad killar, både svenska och araber/negrer skriver till unga, särskilt vilsna tjejer som henne på fuckbook?

Om inte så kanske du inte förstår, men som pojkvän gäller det att hålla rent framför mål om du fattar vad jag menar.

Vet inte riktigt vart du vill komma? Och angående det fetstilta, va?

Han har med största sannolikhet vart svartsjuk och tvingat tjejen till att ta bort sina manliga vänner.
Citera
2015-03-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
För medhjälp till mord gissningsvis. Lägre straffskala än mord.

...och för att ha golat på sin bror i polisförhör. Blir väl knappast en merit.
Citera
2015-03-10, 18:06
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blixteffekt
Okej då ber jag om ursäkt för att de uppfattas så! Jag har ingenting med bröderna eller Uddevalla att göra, förutom att jag är på MXGP där varje år på sommaren!

tillbaka till tråden:

Varför är de ingen som diskuterat om landsflykt?
Hade jag varit GM till ett trippelmord hade jag haft biljetter klara för att resa iväg så fort som möjligt!

Vad gör att bröderna väljer att stanna kvar och leva som "vanligt" o tro att det inte kommer att lösa brottet?
GM hade tappat returbiljetten till Thailand... otur.
Citera
2015-03-10, 18:07
Medlem
är det någon som vet om framdörrana på bilen hittades öppnade eller om polisen öppnat dom?
Citera
2015-03-10, 18:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000

Han har med största sannolikhet vart svartsjuk och tvingat tjejen till att ta bort sina manliga vänner.

Men för fasen, gå själv in på tjejens fejja och räkna innan du kommer med dina teorier. Du kan räkna längre än till två va?
Citera
2015-03-10, 18:09
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000

Enligt uppgift i tråden ska han även ha misshandlat ett ex. Hon hamnade tydligen på sjukhus ett flertal gånger.

Orkar inte leta upp inlägget.
Citera
2015-03-10, 18:10
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ännu en trådsanning? Fler är det.

Okej ber om ursäkt om det är som du säger. jag har ändrat inlägget. Nån som har pålitlig info om hur många manliga vänner th¤relius hade på FB?
Citera
2015-03-10, 18:10
Medlem
Citat:
Men för fasen, gå själv in på tjejens fejja och räkna innan du kommer med dina teorier. Du kan räkna längre än till två va?

+1 jag kollade igenom snabbt och fann minst en 7-10 stk

Dock är ju detta fortfarande väldigt lite och tjejer var ju helt klart ca 70 % av hennes vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in