2015-03-09, 02:52
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethaX
Någon som vet huruvida något mordvapen hittats än?

Finns inga uppgifter om det iaf.
Citera
2015-03-09, 02:56
Medlem
Om nu bröderna S*liba är skyldiga till mord är det då inte lite bissart att de skriver saker likt detta på facebook:

"M*rtin S*liba Yesterday at 9:35am

Vi ses på andra sidan mina bröder! Vila i frid! <3 <3"
Citera
2015-03-09, 02:59
Medlem
Stub44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Men va fan knappt nån av oss fattar hur det känns att stå där och inte få svar av polisen och din anhörig svarar inte på telefon. Försöker inte rättfärdiga beteendet, men nog fan kan alla få sånt infall, oavsett ursprung.

Troligen var GM med i gruppen som försökte storma BP för att försöka förstöra bevisen och kunna förklara varför fotavtryck och dylikt kunde finnas på BP. Alla som försökte storma borde räknas som tänkbara medbrottslingar.
Citera
2015-03-09, 03:01
Medlem
SuprasWestCoasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Är det där BOs bästa vän? Hon som har skrivit till höger (ägaren till kontot) är inte det en av de gripnas tjej? BOs bästa väns syster var hon tillsammans med en av brorsorna? Om det stämmer måste de vara sjukt för BOs bästa vän.

Om jag fattar bilden rätt är alltså BOs bästa vän, storebror till ena gärningsmannens flickvän.
Sådan jävla soppa detta
Citera
2015-03-09, 03:05
Medlem
Jag har följt tråden och sett att det tagits upp några ggr, men har inte sett något svar. Den byggnaden där BP är skulle ev vara någon typ av förråd, någon som kan bekräfta det?
Det skulle ju isf kunna vara så att BO haft en gömma i något förråd, både med droger och vapen.
Citera
2015-03-09, 03:07
Medlem
Shambolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexKwanDo
Om nu bröderna S*liba är skyldiga till mord är det då inte lite bissart att de skriver saker likt detta på facebook:

Det är väl sjukare att avrätta tre personer på gatan.

Skyldiga personer försöker ju agera enligt vad dom tycker är "normalt", eller överarbeta.
Citera
2015-03-09, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RexKwanDo

Det är kanske för att inte någon ska misstänka dem men dom verkar helt störda i huvudet om det är dom som är skyldiga
Citera
2015-03-09, 03:09
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhilton
Jag har följt tråden och sett att det tagits upp några ggr, men har inte sett något svar. Den byggnaden där BP är skulle ev vara någon typ av förråd, någon som kan bekräfta det?
Det skulle ju isf kunna vara så att BO haft en gömma i något förråd, både med droger och vapen.
Ja, det funderade jag på, eftersom det verkat vara oroligt just där nyligen. Det kanske saknades lite i stashen, som försvunnit under MGMs charter resa?
Citera
2015-03-09, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kindwolf
Här är Martin på skjutklubben å pangar lite:
https://www.facebook.com/lillsaliba#!/video.php?v=10151450644343006&pnref=story

Det sjuka är att en av dom mördade (Alaa) har gillat klippet.
Citera
2015-03-09, 03:10
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhilton

Jag tror inte det. Byggnaden verkar tillhöra Uddevallahem och vara någon typ av serviceverkstad om man studerar området via Google streetview.
Citera
2015-03-09, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stub44
Troligen var GM med i gruppen som försökte storma BP för att försöka förstöra bevisen och kunna förklara varför fotavtryck och dylikt kunde finnas på BP. Alla som försökte storma borde räknas som tänkbara medbrottslingar.
Har något svagt minne att stormningen visades på TV. TV4? Undra om man kan zooma in så man ser hur de som stormade ser ut
Citera
2015-03-09, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justprecis
Jag tror inte det. Byggnaden verkar tillhöra Uddevallahem och vara någon typ av serviceverkstad om man studerar området via Google streetview.

Vore ju bra med någon uddevallabo som vet, just bostadsföretag skulle ju kunna ha externa förråd att hyra ut, typ a la shurgard.
Jag försöker förstå varför just den platsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in