2015-03-09, 01:04
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RED-DOG
Newsflash! Just den detaljen har diskuterats i 20+ sidor. Titta bakåt.

Ja, jag tänker inte läsa igenom 20+ sidor i en tråd där det kommer 2 nya för varje man läser istället för att ställa en fråga.

Det lär inte ha blivit så extrembråkigt i bilen mao , för varför hade de då mött upp varandra igen
Citera
Medlem
Pillpoppertragedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Det går inte att se något innehåll, så hon har säkert gjort kontot hemligt

Jag hann ta en screenshot på inlägget på Instagram men den där "avslöjande" kommentaren
Citera
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Bilen är en bil med 2 framdörrar, 2 backdörrar, 1 motorhuv, 1 bagagelucka. Är folk fucking mentalt cpskadade i analen? Hur svårt kan det vara att kolla på bilden från brottsplatsen och räkna dörrarna. HERREGUD!

Det är du som inte har tänkt till. Jag rekommenderar dig att göra det nästa gång, innan du postar.

Det finns olika typer av bilar.

En sedan med två sidodörrar = tvådörrars
En sedan med fyra sidodörrar =fyrdörrars

En kombi (herrgårdsvagn) med 4 sidodörrar, + 1 bakdörr = femdörrars

Kombisedan/kombicoupé med 2 sidodörrar + bakdörr = tredörrars
Kombisedan/kombicoupé med 4 sidodörrar + bakdörr = femdörrars

Bilen som förekommer i detta fall är en Audi A3, vilket är en kombisedan/kombicoupé. Eftersom den har fyra sidodörrar, är det en femdörrarsbil. Alltså, bakdörren är ingen "bagagelucka" i traditionell mening, eftersom den inte är en lucka till ett isolerat bagageutrymme, utan ytterligare en dörr till bilen som förvisso är placerad bakpå, och generellt öppnas uppåt istf åt sidan.

Så, vem är det nu som är "fucking mentalt cpskadade i analen"?
Senast redigerad av Iduna 2015-03-09 kl. 01:08.
Citera
2015-03-09, 01:05
Medlem
RED-DOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvan
Teorin om skulden. Vem av BO var skyldig pengar till GM (MGM)?

BO (männen) kanske drev firman som ett familjeföretag? BO var kanske solidariskt ansvariga för skulderna. Det lutar åt att GM är av den åsikten i varje fall.

Annars kan man kanske tänka sig att den med det bästa scoreboardet gjort mest affärer. Det vill säga han som är mest straffad.
Senast redigerad av RED-DOG 2015-03-09 kl. 01:09.
Citera
2015-03-09, 01:05
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Om du i din vildaste fantasi kunde tänkt dig att resan kunde sluta i nån sorts tjafs/knas, hade du fortfarande tagit med dig bruden då?

Är man en feg dude kanske. "inget händer säkert om jag har med tjejen".
Citera
2015-03-09, 01:08
Medlem
Jaamenvessts avatar
Undrar vart MG hade sitt vapen gömt.....blev han inte upphämtad på flygplatsen och varit utomlands?
Svårt att resa med en pistol
Citera
2015-03-09, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
My bad....det är nog snarare den andre broderns flickvän Angelica på tigerbilden......inte Farah......flickan ser tämligen skandinavisk ut.
I sådana fall borde Angelic* och Far*h varit på semester ihop med brorsorna och kanske med han i mitten på fotot vem han nu är. *=A
Citera
2015-03-09, 01:09
Medlem
Kindwolfs avatar
Har ni inte listat ut att det är Mark och Martin Saliba som sitter anhållna, skäligen misstänkta för mord. Och att det var Martin som tröttnade på killarnas uteblivna kokainskuld och skjöt dom (tjejen fick tyvärr stryka med för att hon var vittne)?

Här är Martin på skjutklubben å pangar lite:
https://www.facebook.com/lillsaliba#!/video.php?v=10151450644343006&pnref=story
Senast redigerad av Kindwolf 2015-03-09 kl. 01:16. Anledning: Grammatikfail ;)
Citera
2015-03-09, 01:10
Medlem
stoffeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaamenvesst
Undrar vart MG hade sitt vapen gömt.....blev han inte upphämtad på flygplatsen och varit utomlands?
Svårt att resa med en pistol

Kan man inte läsa några sidor bakåt i alla fall...? Det lär vara GM2 som dyker upp med vapnet.
Citera
2015-03-09, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBIT
Är man en feg dude kanske. "inget händer säkert om jag har med tjejen".
Tur att inte den andra killens tjej var med. Undra varför hon inte följde med. Hon hade/har väl inställt på facebook "singel" också
Citera
2015-03-09, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffelius
Jag syftar på att det låter som om varje enskilt dömd fånge får det att dras en krona extra i skatt varje månad från din lön.

Det går tyvärr inte att precisera så enkelt men visst kommer varje ytterligare person som döms till fängelse vara en direkt belastning för både löntagare som företagare i form av ökat skattetryck.

Om du inte förstår det så är det både mitt och ditt problem såklart men jag tror du finner bäst svar i forumsdelen Ekonomi om du håller dig till FB.

Svårt att säga hur mycket det aktuella brottet faktiskt kostat skattebetalarna men bara helgens insats har såklart kostat många miljoner.

Minst en möjlig(kanske 3) framtida skattebetalare är utraderade och möjligen 2 GM som kanske måste förvaras kommande 25 år till skyhöga kostnader.

Lön och vad man har kvar i plånboken är dock två vitt skilda ting.. men det kanske du kan förstå åtminstone?
Citera
2015-03-09, 01:12
Medlem
Tom577 från Phuket landade 19.31 i fredags. Kom dom med det så har dom haft tid på sig att lämna bagage, hämta vapen etc och träffas igen. Kanske mgm:s flickvän var med i bilen från Landvetter också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in