"– Polisen har gjort ett väldigt bra detektivarbete och två män är nu gripna och på sannolika skäl misstänkta för inblandning i morden. En kombination av teknisk bevisning, tips, och ett bra spaningsarbete har lett fram till detta, säger Christer Fuxborg, presstalesperson hos polisen."
Jag tycker absolut du skall anmäla och det i eget namn. Jag är nämligen inte helt nöjd med hypotesen att två fullvuxna män åker moped från en brottsplats. Det kan vara så att en av personerna på mopeden är en kvinna.
Varför inte?
Det är väl ett rätt vanligt förfarande vid rån och väskryckningar etc att två eller t o m tre killar använder en moped.
Så det är två babbar som är gripna? Det var väl det mest troliga och det vi alla här visste... Studieskulder på Chalmers? Haha, ja då knäpper man verkligen 3 pers... Definitivt någon uppgörelse alt bråk som gått väldigt snett. Då BO's inte var några duvungar heller. Dom gick väl på droger och hade haft med polisen att göra förut.
Är man en elak människa om man inte tycker ett dugg synd om någon av dom? Man får det livet man väljer.
så vitt jag vet var A.F inte med i något gäng men däremot R.A var det så vitt jag förstått.
Jag tror bara att det är en av bröderna som är häktade, och en annan person. Hade BÅDA bröderna varit häktade känns det som att blaskorna hade fått nys om det och använt detta i ledrubrikerna. Bara en känsla men...
Även ifall jag nu tipsar anonymt kommer det la komma tillbaka till mig sen.. Det var inte bara jag som såg dom, dom kollade även på mig, så skulle anmälan komma in att en person sett dom ihop den och den tiden skulle iaf tjejen ma*tin var med komma ihåg att det var jag. Vad fan... Hoppas fler såg dom och att något annan anmäler, vill inte få vargen honom eller henne upp i ryggen
OM du nu såg dem och de såg dig så är det inte så jättesmart att tjata om det här eftersom de eller deras polare kommer att läsa det.