2015-03-08, 18:18
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Det var väl bara dom personerna som gick in och gillade inlägget från Mohammed Alfa**a -tjejerna då.

Okey men det blev ju en fullträff för Spanarna på Hill Street
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T0xicity
Upprepande info, vi vet detta.

Nej, inte upprepande info. Tidigare talades det om det inlägg hans bror M*rtin S*liba hade skrivit på sin sida. Två olika saker.
Citera
Medlem
sircams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeLilltroll
Vet vi vilka adresser gripandena skedde på?
Lillbräckegatan där libanesbröderna Mark och Martin bor och Jarlsgatan där vietnamesbrodern Dong bor
Citera
2015-03-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MLANEE
Det är bilden på dörren högst upp jag känner igen, även bilden där det är en trappuppgång. Saken är dock den att i det området som jag misstänker att det är så ser alla hus likadana ut, och det behöver möjligtvis inte vara personen jag misstänker..
Inbryten dörr kanske kan betyda att personen ifråga inte var där, typ att lägenheten för tillfället var tom eller så ville den som var därinne inte öppna dörren när det knackades på
Citera
2015-03-08, 18:19
Bannlyst
Tror ni den ena brorsan kan ha "lurat" till sig poliserna för att den andra brodern ska kunna smita?
Citera
2015-03-08, 18:20
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peacock74
Nya skott vid brottsplatsen för en stund sedan.

Är inte polisen kvar där? Vad för skott?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Det var väl bara dom personerna som gick in och gillade inlägget från Mohammed Alfa**a -tjejerna då.
Vilket inlägg är det vi pratar om och är det bara bröderna som gillat inlägget? Och vad står ** för vilka bokstäver?
Citera
Medlem
HatarAftonblaskans avatar
Så det är två babbar som är gripna? Det var väl det mest troliga och det vi alla här visste... Studieskulder på Chalmers? Haha, ja då knäpper man verkligen 3 pers... Definitivt någon uppgörelse alt bråk som gått väldigt snett. Då BO's inte var några duvungar heller. Dom gick väl på droger och hade haft med polisen att göra förut.

Är man en elak människa om man inte tycker ett dugg synd om någon av dom? Man får det livet man väljer.
Citera
2015-03-08, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAnus
Tror ni den ena brorsan kan ha "lurat" till sig poliserna för att den andra brodern ska kunna smita?

Med tanke på hur klumpiga dessa bröder är: nej.
Citera
2015-03-08, 18:21
Medlem
MickeLilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLANEE
Det är bilden på dörren högst upp jag känner igen, även bilden där det är en trappuppgång. Saken är dock den att i det området som jag misstänker att det är så ser alla hus likadana ut, och det behöver möjligtvis inte vara personen jag misstänker..

Vem misstänker du då? Lägg en * i namnet så outar du ingen.
Citera
2015-03-08, 18:22
Medlem
Sonen till min dotters kollega var vittne, 50 meter ifrån.
Citera
2015-03-08, 18:22
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Pekar bara på tillgängligheten till vapen.
Visst, absolut inte svårt att få tag i ett utan papper idag. Tyvärr.

Och tittar man tillbaka på mord med vapen i affekt, så har ju förövaren oftast licens för sina vapen.

Vad menar du med affekt och hur vet du vilka mord som sker i vilken grad av affekt? Var hittar du statistik eller andra belägg för ditt påstående? Jag påstår att det är precis tvärt om, att de flesta mord sker i någon form av affekt.

Så även dessa mord. Varför skulle de bli mördade om mördarna inte var i någon form och stadium av affekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in