Om de nu ville knäppa dessa två BO, kunde de inte vänta på ett bättre läge där den unga tjejen inte var med. Varför knäppa en ung tjej som är helt skyldig? De känner dessutom henne sen många år tillbaka, hur kan man ha hjärta och skjuta henne som inte gjort något?
Det är helt sjukt det här som hänt. Kan inte tänka mig att BO gjort något så allvarligt att man ska behöva göra ett sådant vansinnesdåd. har de blåst GM är det säkert inte stora summor, har de satt på hans brud, är det inte något man ska flippa sådär. Och om det något av de två orsakerna så räcker det med en omgång eller två med stryk och sen löser man det. Men fan inte gör så där som de gjort.
För att gå OT men ibland är skoavtryck viktiga. Om nu GM köpte nya skor på skopunkten för 10 dagarsedan och man hittar avtryck på platsen med samma mönster som dessa köpta skor, kan det bli knivigt att förklara varför man kasta sina nya skor och köpte nya igen.
Hur vet polisen att de köpt skor för 10 dagar sedan?
Jag ibland berättar en "vän" det ibland skvallrar banken vart du handlat med ditt kort.
Även länk för när skoravtryck varit en del i bevisningen.
Nej, det är inte alls "knivigt", polisen eller åklagare måste ändå bevisa att det var dina skor OCH att du hade dem på det specifika stället vid en specifik tidpunkt. Vem som köpt skorna har ingen betydelse.
Nämn gärna en rättegång då skoavtryck varit och betraktats som bevis.
För att gå OT men ibland är skoavtryck viktiga. Om nu GM köpte nya skor på skopunkten för 10 dagarsedan och man hittar avtryck på platsen med samma mönster som dessa köpta skor, kan det bli knivigt att förklara varför man kasta sina nya skor och köpte nya igen.
Hur vet polisen att de köpt skor för 10 dagar sedan?
Jag ibland berättar en "vän" det ibland skvallrar banken vart du handlat med ditt kort.
Även länk för när skoravtryck varit en del i bevisningen.