2015-03-08, 16:42
Medlem
"jag misstänker att det är de två personerna som vi numera har gripit att det är de personerna som är anhållna i sin frånvaro. Och att det har ställt till ett rykte eller att media tror att vi har ytterligare anhållna i sin frånvaro, för det har inte jag någon information om i alla fall."

http://www.friatider.se/tva-gripna-for-trippelmordet
Citera
2015-03-08, 16:43
Medlem
Balkan-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Bröderna bör ju vara födda i Sverige med tanke på deras förnamn.

Muligvis, nogen som kan bekræfte?
Citera
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittlePervert
Kan det inte vara så trist att bilen hade barnlås på bakdörren? Det var ju inte deras bil.

Så kanske de första skotten är till de utanför bilen, sen gå tillbaka till bilen och skjuter ett skott på den stackare som blev inlåst?

Det finns tusen alternativa möjligheter. Det kan ju handla om att den som satt i bilen dog av ett vådaskott ämnat för någon annan.
Citera
Medlem
trillkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Ah, var det hon i den blåa filten?

Kunde väl aldrig tro att något sådant här kunde hända i verkligheten antar jag, än mindre föreställa sig att hennes underbare ängel skulle vara inblandad!

Bli så nedslagen av att se dessa söta tjejer som verkar ha haft oturen födas av WT-föräldrar. De hade ju inte en chans ens från början!

Ja alltså det var ju inte bara en med blå filt, det var kanske 6-7 stycken. Hon var EN av de.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Spin
Den ena döda är ju kurd, snarare skulle han vara intressant för peshmerga. IS är kurdenras fiender.

Eftersom IS har flera kurder så skulle det inte vara helt konstigt (tror dock inte att det är sant).
Beror ju på om man är nationalistisk kurd eller islamistisk..
Citera
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Han vart också dömd för samma knark razzia nyligen. 2st nära vänner till Alaa som åkt dit för samma knark razzia. Det kan inte vara en slump, detta måste ha att göra med knark.

https://www.facebook.com/profile.php?id=6411406** = 99
http://www.fildirekt.se/dl/1424926971.pdf

Var upp emot 40 pers som greps i razzian. I samma veva gick det ut en varning om smittade droger. Flera har insjuknat av drogen.
Citera
2015-03-08, 16:44
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollargris
Detta såg jag på twitter, hur sant har jag ingen aning om!

@thinkfree1945: Intressant att se om min informatör har rätt, de gripna är IS rekryterare? Att de skjutna skulle till Syrien men fick kalla fötter och sköts

(Ber om ursäkt om detta redan pratats om, orkar inte läsa hela tråden)

Klassiskt Hat-konto.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Kanske var otydlig. Syftar ju självklart på relationen mellan dom och BO:ena.
Det har postats ett flertal bilder i tråden med mycket hudkontakt mellan de döda och anhållna.
Citera
Medlem
tjejen som är ihop med vittnet till gripandet i expressen.
S Kosmoskatt L
1 tim · Har redigerats ·
När man känner hur hela huset börjar skaka och man kollar ut och ser insatsstyrkan men all sin tunga skyddsutrustning och stora jävla vapen slå ner vårt hus ytterdörr. Kort därefter kommer skott och krutrök upp från vår källare i huset.
Citera
2015-03-08, 16:45
Medlem
Nostradamus1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Ser ut att vara lite solbrända, inte svensson-vita och sandneger-svarta heller. Men mer vita än svarta.

Det ser ut som svarta svenskar.
Citera
Medlem
Gloria.Romanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joker_B
Den ena döda var den som golade för snuten om ett lass med ecstasy och amfetamin. Han ville få bort konkurrensen för att kunna sälja sin spice.

Allt handlar om att ta över marknadsandelar och spice började hota de stora affärerna. Vips så slocknade han.
Han med flickvännen skulle följa med honom och hålla sig lite på avstånd, grejerna förvarades i bilen.
Allt var en lockaffär med syftet att släcka den ena.
Så det var ett stort lass med knark i Audin alltså?

Använde BO knark själva? De ser rätt välmående ut på bilderna men de var ju fortfarande unga så det kanske inte hade hunnit sätta några spår i utseendet.
Citera
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dollargris
Detta såg jag på twitter, hur sant har jag ingen aning om!

@thinkfree1945: Intressant att se om min informatör har rätt, de gripna är IS rekryterare? Att de skjutna skulle till Syrien men fick kalla fötter och sköts

(Ber om ursäkt om detta redan pratats om, orkar inte läsa hela tråden)

Vad fan är det för bajsteori? kom igen allt handlar inte om IS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in