2015-03-08, 15:12
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soccasnurre
Ska vara två gripna för trippelmordet enligt svt.

Lysande!

Det är nu den riktiga vändningen i detta fall kommer: "De gripna är två svenska kvinnor i femtioårsåldern".
Citera
2015-03-08, 15:13
Medlem
stoffeliuss avatar
Cred till snuten som (förhoppningsvis) gripit GM. Trodde det skulle dröja, om ens klaras upp alls.
Citera
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idintrosa
Finns en bild på Expressen där polisen för bort en av dom, försöker se hudfärg på händerna men kollar på mobilen så jag ser inte.... Någon annan?

Ser ut att vara lite solbrända, inte svensson-vita och sandneger-svarta heller. Men mer vita än svarta.
Citera
Medlem
VWazzs avatar
Vem är gripen misstänkt för morden? Namn!
Citera
2015-03-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
Lysande!

Det är nu den riktiga vändningen i detta fall kommer: De gripna är två svenska kvinnor i femtioårsåldern.:p
Bara en gripen
Citera
Medlem
Thucydidess avatar
Har farbror blå det här i påsen är det väldigt snyggt skött. Mycket lite nådde ut här innan de kom i mål isf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Åtminstone en av de är gripen för mord:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20434085.ab
?

Det var som fan. Innan de ens hållit förhör eller kollat teknisk bevisning? Har någon inblandad tjallat?
Citera
Medlem
Citat:
Finns en bild på Expressen där polisen för bort en av dom, försöker se hudfärg på händerna men kollar på mobilen så jag ser inte.... Någon annan?
Svårt att säga faktiskt.

Ljuset är väldigt dåligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
Självklart kan de göra rutinslagningar, men i dessa snäva kretsar har polisen oftast redan full koll på vilka som framför olika fordon. Den vanligaste orsaken till att unga killar inte står för sina bilar är höga försäkringskostnader och skulder.
De kan också ha försörjningsstöd (pengar från socialen) och då får man inte äga bil tror jag så då kanske de skriver bilen på någon annan. Äger man en bil och ansöker om pengar från socialen måste man sälja bilen tror jag annars får du inga pengar från de. Skulle vara konstigt om man kan äga en dyr bil och ändå få socialpengar varje månad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splirreon
Någon som har namn på BO?

Orkar inte lusläsa 214 sidor..
Kolla runt sida 202 typ där Fanns en bra sammanfattning
Citera
2015-03-08, 15:15
Medlem
Citat:

http://www.expressen.se/gt/efter-trippelmorden--minst-en-ar-gripen/
Citera
2015-03-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klassdifferens
Tidningens reporter ska ha sett när polisen förde bort två personer ur lägenheten. Strax innan dess ska fem eller sex poliser ha tagit en tredje man utanför lägenheten genom att lägga sig över honom.

Hahah detta är ju det bästa. 5-6 snutar lägger sig över en person och fullkomligt mosar honom
Hur kunde reportern vara på plats så snabbt och kunna se gripandet? Hur kan tidningen veta var de slagit till men inte vi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in