Citat:
Ursprungligen postat av
SatanicIslam
Med tanke på vad de två mördade killarna tidigare gjort baserat på domar, så tycker jag att det var rätt åt idioterna. Någon har äntligen städat upp bland rabieshundarna.
Rätt också åt deras familjer som inte kunde uppfostra sina söner ordentligt. Det man sår får man skörda. Muslimer speciellt uppfostrar sina söner till att sakna empati, samhällsansvar, kärlek till deras nästa, ja sakna allt som gör en människa god helt enkelt.
Det har vi bevisligen sett i detta fall, sälja knark och förstöra många ungdomar, misshandel med 11 mot 4 (tror jag det var), samtidigt som man filmar förnedringen och mycket mycket mer idioti.
Dö era hundar, dö.

När jag läser sådana här inlägg idag, så tänker jag bara på hur tuff användaren taags var när han konfronterades av trolljägarna hahaha :=).
OT: Tragisk händelse, 3 unga människor har mist livet varav en var en tjej som inte ens hann fylla 20........killarna hade förvisso trampat snett vid ett par tillfällen, men inget de har gjort förtjänar de att dö för....de har inte mördat och våldtagit barn......