Citat:
Ursprungligen postat av
wdw0150
Fadern borde kanske, att istället för att gilla bilderna på när hon sitter med sin gangsterpojkvän på facebook, sett till att hon fan inte släpade hem en jäkla gansterblatte
Vad är de för föräldrar som inte bryr sig om sina döttrar?
Det är inget fel att vara ihop med en blatte. OM det är en vettig sådant och de är få.
Hur fan kan man låta sin dotter vara ihop med en sån, det gick ju som det gick nu också.
Det hela är så patetiskt så jag finner inte ord
Ja, jag är den förste att hålla med - hade en syster som var ihop med en blatte som, hör och häpna, inte var kriminell (nåja) och som misshandlade henne. Ringde då jag fick reda på detta och mordhotade honom om han ens tittade åt henne igen - han höll sig sedan borta...
Självklart finns det bra blattar men jag skulle aldrig låta min dotter chansa med dessa... Risken är alltför stor! Denna flicka, medveten eller ej, lekte med elden och fick betala ett allt för högt pris. Något jag tror kommer få efterverkningar för GM/GMs - man gör bara inte så, inte ens i den mest härdade utav kriminella världar. Eller, är jag naiv nu?
Hur som helst så är detta en tråd som kommer fortsätta växa då hämnd kommer utkrävas från något håll - du dödar inte tre personer utan att någon tar "illa vid sig" - särskilt inte i blattekretsar...