2015-03-07, 20:42
Bannlyst
Så idiotiskt.. kollade hennes FB

Valt att vara med en bad boy blatte såklart.
Och pappan inne och gillar fotona på dem och sådant
Också gick det såhär såklart.

Fy FAN vad patetiskt
finner inte ord
Citera
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goddi
Är det uteslutet att detta är Kurd - Muslim relaterat ?
Jag skulle nog säga att det är drog relaterat,
Citera
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Jävligt märkligt att ingen (?) lyckades fly och att gm lyckades avrätta alla. Låter nästan som gm använt automatvapen. Vem bär automatvapen på sig en hel vanlig fredagnatt?

Sedan verkar en av offrena ha blivit skjuten framifrån (han som ligger raklång på ryggen). Kan det stämma? Borde han inte blivit skjuten i ryggen om han varit på flykt?

Beror på hur många gärningsmän och hur många vapen de skjutit med.
Citera
2015-03-07, 20:43
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Man försöker alltid hitta det som sticker ut, det som är annorlunda, för där kan man finna viktiga ledtrådar.
I det här fallet är det mest utstickande , förutom att det är tre offer, att ett av dem är kvinna.

Har svårt att tro att mördaren söker upp och avrättar en kvinna i baksätet på en bil efter att ha dödat två män en bra bit därifrån.
Jag tror att kvinnan dödades utanför bilen och en av männen i bilen.

Kan du utveckla varför du tror det?
Citera
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Man försöker alltid hitta det som sticker ut, det som är annorlunda, för där kan man finna viktiga ledtrådar.
I det här fallet är det mest utstickande , förutom att det är tre offer, att ett av dem är kvinna.

Har svårt att tro att mördaren söker upp och avrättar en kvinna i baksätet på en bil efter att ha dödat två män en bra bit därifrån.

Kvinnan mördades säkert för att GM inte hade mask och hon visste säkert vem GM var, för att han inte skulle åka fast så dödade GM kvinnan. Denna teorin är mest troligt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Om polisen och pressen går ut med korrekt information inom rimlig tid så hade problem med ryktesspridning och allt sådant här tumult kunnat minimeras.

Att namnen kommer ut försvårar rimligen inte en mordutredning nämnvärt.

Ja polisens arbete är naturligtvis att i första hand ägna sig åt att informera fan, hans moster och en massa andra idioter om vilka som mulats, inte att sköta brottsutredningar.... Folk får väl för fan hålla reda på sina anhöriga och låta polisen sköta sina primära uppgifter ifred.
Citera
2015-03-07, 20:44
Medlem
nulle82s avatar
Den person som ligger på bilderna har fläckar på brallorna som ser ut som grus fläckar i knä höjd.
Citera
Medlem
McLesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kan någon bedöma om det där är ett par kvinnospiror?

Kan du länka till artikeln också?

Tror det är ett par mans ben, zooma in på skorna så det det ut att vara ett par air Jordan eller liknande basketskor
Citera
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mx2015
Gissar att du inte har något barn

Det handlar inte om det.
När det på radion meddelades att ett större antal på minst 15 personer försökt storma avspärrningarna konstaterade i stort sett alla jag hade i min närhet - de flesta föräldrar - att det måste handla om brottsoffer med invandrarbakgrund.

Hur kommer det sig att alla drog den slutsatsen?
SVAR: Vi beter oss helt enkelt olika och att göra en sådan där sak är extremt osvenskt.
Det låter illa att säga att svenskar kan hålla sig förståndigare för att de är så välfostrade så jag nöjer mig med att hävda att svenskar är så välfostrade att de inte tillåter sina känslor köra över myndighetspersoner.
Citera
Medlem
Citat:

ET hade ett svartsjukt ex som hon skulle prata med, och killarna följde med som back up. Exet mördar ET och RA med ljuddämparpistol (alternativt spelades hög musik i bilen) och går sedan fram till bilen där AF sitter i baksättet och skjuter honom.
Citera
2015-03-07, 20:45
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag förstår helt enkelt inte vad du försöker säga. Tror du, på fullaste allvar, att han brydde sig det allra minsta, om vad det skulle kunna kosta hans svenska erövring? Hon betydde ingenting för honom. Hon var, som vanligt, en trofé.

Det tror jag absolut. Att han var kriminell, men inte så särskilt tung vad det verkar men delvis sägs emot av att han faktiskt blivit skjuten, motbevisar inte på något vis att han älskade sin flickvän. Jag har inte sett något i tråden som övertygar mig om motsatsen. Att vara livsstilskriminell innebär inte avsaknad av förmåga att känna kärlek till andra människor.
Citera
2015-03-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afresh
Tror att det här är ET?

http://www.smogen.com/images/smogen_bilder_fran_smogenbr_6215.jpg
Nej. Här har du Emme:

http://tinypic.com/view.php?pic=huhgr9&s=8#.VPtVTeFNHMo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera