2015-03-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o0Halal0o
Efter alla diskussioner med muhammedaner var vi nyfikna på hur det låter i en moské och tafsandet råkade jag inte själv ut för så det har jag svårt att precisera men det var nog mest obehaglig kroppsberöring som jag förstod det.

Är det inte muslimerna som inte vill ta i hand, men kroppsberöring går bra.
Citera
2015-03-04, 18:23
Medlem
panther1s avatar
Om man ska ha någon form av information angående islam så ska inte den informationen ges i av muslimerna själva, utan av oberoende. Annars blir det ju vinklat och manipulerat på så sätt att man säger det som passar, och undviker saker som krockar med de värderingar som finns i Sverige. Man kan inte bara belysa det som passar, utan även det som krockar, då kan folk utefter den bilden skapa sig en uppfattning.
Citera
2015-03-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Om man ska ha någon form av information angående islam så ska inte den informationen ges i av muslimerna själva, utan av oberoende. Annars blir det ju vinklat och manipulerat på så sätt att man säger det som passar, och undviker saker som krockar med de värderingar som finns i Sverige. Man kan inte bara belysa det som passar, utan även det som krockar, då kan folk utefter den bilden skapa sig en uppfattning.

Det håller jag med dig om och jag har läst böcker om islam och författaren var inte muslim,
men jag tycker det står ungefär samma i hens böcker som en muslim predikar.
Jag förväntade mig lite objektivitit eller neutral info.
Den känslan fick jag inte. Andra kanske tar det på ett annat sätt.
Citera
2015-03-04, 22:38
Medlem
Golonkas avatar
TS har en tråd i juridikforumet där han söker rådgivning för hur han ska kunna upphäva den adoption han genomfört av en fjortonårig tjej från Jemen, för att istället formalisera det äktenskap det egentligen hela tiden varit fråga om.

TS är ett sådant sanslöst svin att det stockar sig i bröstet på mig! Och här har den fräcke fan mage att framkasta att svenskar ska anpassas till hans pedofila vidskepelser?!

Här ska inte anpassas! Ni skäggflabbar ska käppjagas ut härifrån!
Citera
2015-03-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
TS har en tråd i juridikforumet där han söker rådgivning för hur han ska kunna upphäva den adoption han genomfört av en fjortonårig tjej från Jemen, för att istället formalisera det äktenskap det egentligen hela tiden varit fråga om.

TS är ett sådant sanslöst svin att det stockar sig i bröstet på mig! Och här har den fräcke fan mage att framkasta att svenskar ska anpassas till hans pedofila vidskepelser?!

Här ska inte anpassas! Ni skäggflabbar ska käppjagas ut härifrån!

Finns ju troll på internet har jag hört...
Och busiga grabbar som flabbar.
Är nog en sådan skulle jag tro.
Citera
2015-03-05, 11:07
Medlem
rex144s avatar
svenska poliser har redan börjat odla skägg, i Malmö har varannan polis skägg...

för att få respekt bland babbar

men när de väl odlat skägg så kan de gå över till islam också

PS

I Polen måste poliser raka sig, svenska poliser liknar muslimska skäggtroll
Citera
2015-03-05, 11:11
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IslamicAge
Svenskar behöver bättre förstå sig på Islam för att undvika missförstånd på arbetsplatser, i världspolitiken osv. Man är alltid välkommen till alla moskéer för att få lära sig mer.

Om man ser det från en svensk sida som är helt omedveten och okunnig om islam och muslimer, hur kan vi lära er och andra svenskar bättre om islam? Hur når vi ut till er?
Bästa sättet att nå ut till svenskar är att åka till Irak eller Syrien. Sedan är det bara att vänta, processen tar ungefär 70 år så du får stanna där ett tag.
Citera
2015-03-05, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
svenska poliser har redan börjat odla skägg, i Malmö har varannan polis skägg...

för att få respekt bland babbar

men när de väl odlat skägg så kan de gå över till islam också

PS

I Polen måste poliser raka sig, svenska poliser liknar muslimska skäggtroll

Det är inget fel att odla skägg. Jag ser inget fel i det här heller. Varför är det dåligt att polisen blir respekterade? Det är den här anpassningen jag talar om, att alla blir ett och att det ska komma från båda hållen.
Citera
2015-03-05, 13:53
Medlem
deadsets avatar
Det är inte vi svenskar som ska anpassas till islam. Det är ni muslimer som ska anpassas till Sverige.
Citera
2015-03-05, 14:51
Medlem
Citat:
Det är inget fel att odla skägg. Jag ser inget fel i det här heller. Varför är det dåligt att polisen blir respekterade? Det är den här anpassningen jag talar om, att alla blir ett och att det ska komma från båda hållen.

Ånä, vänta nu
Från båda hållen?
Inte riktigt så det är eller hur...

Vad jag vet kommer muslimerna mest från ett håll och de som åker åt andra hållet är muslimer de med. De skall ner och göra is-värnplikt i Syrien. Den fysiska - medelst flytt inducerade - kommunikationen är för närvarande helt enkelriktad. Den måste fixas först av allt. Ni kan komma till oss när vi kan komma till er.

Vi svenskar är ett solidariskt och jämställt folk. Lika för alla!

Sååå... fixa till era skitländer (fred, mr, jämställdhet e.t.c.) så vi kan flytta ner dit, kanske fixa skön sommarstuga och naturligtvis bidrag till schyssta drinkar och parasoll, så kommer förståelsen att öka markant även från vårt håll. Då kan vi sitta och gagga tillsammans även på DIN trapp där i sanden.
Senast redigerad av BenLomond 2015-03-05 kl. 14:54.
Citera
2015-03-06, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är inte vi svenskar som ska anpassas till islam. Det är ni muslimer som ska anpassas till Sverige.

Sverige är en mångkultur ditt jävla kioskmongo. Ut med vitlöken ur röven fjant. Välkommen till tvåtusentalet.
Citera
2015-03-06, 14:36
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Sverige är en mångkultur ditt jävla kioskmongo. Ut med vitlöken ur röven fjant. Välkommen till tvåtusentalet.

Än så länge, ja. Flera länder i Europa har dödförklarat mångkulturen och erkänner den vara ett misslyckat havererat experiment, och börjar nu återgå till nationalism igen. Så kommer det givetvis bli för Sverige också så småningom, ditt jävla kioskmongo.

Ingen normal människa vill leva i ett muslimskt samhälle, och ni idioter som vill det kommer bli transporterade tillbaka till era hemländer av oss normala människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in