2015-03-04, 04:39
Medlem
kuddenchristos avatar
Sverige är redan mer än nödvändigt anpassat till Islam. "Svenska" poliskvinnor för ju för fan till och med bära slöja i tjänsten, vilket är ingenting annat än ren och skär idioti.
Senast redigerad av kuddenchristo 2015-03-04 kl. 04:48.
Citera
2015-03-04, 06:04
Medlem
Sverige2025s avatar
Inför en fastighetskatt på alla religiösa byggnader som inte hör till Svenskt kulturarv på 500% och sedan skall inte staten ge muslimska församling bidrag. Sedan behövs det en lag där man förbjuder främmande makt att finansiera religiösa byggnader, det bör klassa som terrorism.

Sedan bör alla muslimer anmälningsplikt till SÄPO 2 ggr dagligen.
Senast redigerad av Sverige2025 2015-03-04 kl. 06:06.
Citera
2015-03-04, 06:30
Medlem
ExecuteTraitorss avatar
Det blir svårt, svensken gillar sin helgfylla, vilket är haram enligt Islam. Men, Islam har två saker som västerlandet saknar, polygami och obefintlig feminism. Jag måste säga att polygami är ett finurligt sätt att råda bot på otrohetsproblematik, åtminstone i teori.

Annars kanske terrorism fungerar. Så feg som svensken är så kommer hon att skrämmas till att konvertera.
Citera
2015-03-04, 07:08
Medlem
Prövar vi inte redan att anpassa svenskar efter Islam? Kanske prova andra hållet, anpassa Islam efter Sverige. Vem vet det kanske ger bättre resultat.
Citera
2015-03-04, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IslamicAge
Svenskar behöver bättre förstå sig på Islam för att undvika missförstånd på arbetsplatser, i världspolitiken osv. Man är alltid välkommen till alla moskéer för att få lära sig mer.

Om man ser det från en svensk sida som är helt omedveten och okunnig om islam och muslimer, hur kan vi lära er och andra svenskar bättre om islam? Hur når vi ut till er?
Varför frågar du Flashback när Koranen har svar på allt?

“Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel themselves subdued” (Qur’an 9:29).
Citera
2015-03-04, 11:34
Medlem
o0Halal0os avatar
Citat:
Svenskar behöver bättre förstå sig på Islam för att undvika missförstånd på arbetsplatser, i världspolitiken osv. Man är alltid välkommen till alla moskéer för att få lära sig mer.
Vi kände oss definitivt inte välkomna i södermoskén där först min kvinnliga medbesökare fick utstå en lång ilsken harang för att hon hade snäva stretchjeans. Därefter skulle hon täcka sitt långa blonda vackra hår med ett huckle. Till sist skulle vi ta av oss våra dyra skor och lämna dem där vilken skäggslusk som helst kunde sno dem.

Vi ville verkligen höra vad som sades så vi lät oss förnedras för att få komma in

Efter en massa arabiskt rabblande kom så regler för hur muhammedaner ska umgås med civiliserade människor i ett demokratiskt samhälle vilket fick oss att förstå hur terrorister rekryteras.

När allt var över fick min kvinnliga vän utstå rena trakasserier från yngre skäggsluskar som tafsade och tjafsade.

Jag hoppas innerligt att den moskén blir ordentligt fläskad
Citat:
Om man ser det från en svensk sida som är helt omedveten och okunnig om islam och muslimer, hur kan vi lära er och andra svenskar bättre om islam? Hur når vi ut till er?
Ni kommer att mötas med respekt om ni flyttar till något annat land efter att ha avstått från den arbetsbefriade försörjningen här.
Citera
2015-03-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o0Halal0o
Vi kände oss definitivt inte välkomna i södermoskén där först min kvinnliga medbesökare fick utstå en lång ilsken harang för att hon hade snäva stretchjeans. Därefter skulle hon täcka sitt långa blonda vackra hår med ett huckle. Till sist skulle vi ta av oss våra dyra skor och lämna dem där vilken skäggslusk som helst kunde sno dem.

Vi ville verkligen höra vad som sades så vi lät oss förnedras för att få komma in

Efter en massa arabiskt rabblande kom så regler för hur muhammedaner ska umgås med civiliserade människor i ett demokratiskt samhälle vilket fick oss att förstå hur terrorister rekryteras.

När allt var över fick min kvinnliga vän utstå rena trakasserier från yngre skäggsluskar som tafsade och tjafsade.

Jag hoppas innerligt att den moskén blir ordentligt fläskad

Ni kommer att mötas med respekt om ni flyttar till något annat land efter att ha avstått från den arbetsbefriade försörjningen här.

Vad gjorde ni där, kolla in arkitekturen ?

Å vad i helskotta gjorde dessa " skäggsluskar " som tafsade ? Tog de på henne eller vad ?
Citera
2015-03-04, 16:26
Medlem
Citat:

Hur får vi muslimer att bli mer krist/jude vänliga? De är välkomna till kyrkor och synagogor.

Att Svensken är okunnig om islam är tydligt överallt, hade svensken vetat vad islam innebär hade dom kastat ut muslimerna för länge sedan.
Citera
2015-03-04, 16:51
Medlem
o0Halal0os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Vad gjorde ni där, kolla in arkitekturen ?

Å vad i helskotta gjorde dessa " skäggsluskar " som tafsade ? Tog de på henne eller vad ?

Efter alla diskussioner med muhammedaner var vi nyfikna på hur det låter i en moské och tafsandet råkade jag inte själv ut för så det har jag svårt att precisera men det var nog mest obehaglig kroppsberöring som jag förstod det.
Citera
2015-03-04, 17:55
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:

Jo tjena, varför skall vi ens vara intresserade av era missionärsambitioner? Vi har vrängt makten ur svartrockarnas händer och tänker inte ge den till helskäggen!

Citat:

Tja, man kan kanske fråga en utlandssvensk? Själv arbetade jag under flera år i MÖ ocha min syn på Islam och muslimer kan sammanfattas i ett ord - intollerans. Faktum är att jag bara saknar två saker därifrån, lönen och skatten (0%).
Citera
2015-03-04, 18:13
Medlem
panther1s avatar
Citat:

Det är snarare upp till muslimerna själva att skapa sitt eget rykte. Ingen rök utan eld brukar man ju säga. Det finns inga missförstånd, jag tror tvärt om att många svenskar skulle gå bananas om de verkligen insåg vad islam innebär och vad som står i koranen. Jag tror att mycket i den skriften krockar med de svenska värderingar som finns när det gäller olika saker.
Inget illa menat, bara en tanke kring din fråga TS.
Senast redigerad av panther1 2015-03-04 kl. 18:19.
Citera
2015-03-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o0Halal0o
Efter alla diskussioner med muhammedaner var vi nyfikna på hur det låter i en moské och tafsandet råkade jag inte själv ut för så det har jag svårt att precisera men det var nog mest obehaglig kroppsberöring som jag förstod det.

det lät som en intressant historia, men att ni fick ta av er skorna och fick ha huckle var väl ändå väntat?
resten kan jag inte svara för.
med tanke på din tendens att överdriva har jag vissa betänkligheter. men det var positivt att du vågade dig dit.
se det positivt, du blev inte stenad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in