Citat:
Ursprungligen postat av
IslamicAge
Svenskar behöver bättre förstå sig på Islam för att undvika missförstånd på arbetsplatser, i världspolitiken osv. Man är alltid välkommen till alla moskéer för att få lära sig mer.
Vi kände oss definitivt inte välkomna i södermoskén där först min kvinnliga medbesökare fick utstå en lång ilsken harang för att hon hade snäva stretchjeans. Därefter skulle hon täcka sitt långa blonda vackra hår med ett huckle. Till sist skulle vi ta av oss våra dyra skor och lämna dem där vilken skäggslusk som helst kunde sno dem.
Vi ville verkligen höra vad som sades så vi lät oss förnedras för att få komma in
Efter en massa arabiskt rabblande kom så regler för hur muhammedaner ska umgås med civiliserade människor i ett demokratiskt samhälle vilket fick oss att förstå hur terrorister rekryteras.
När allt var över fick min kvinnliga vän utstå rena trakasserier från yngre skäggsluskar som tafsade och tjafsade.
Jag hoppas innerligt att den moskén blir ordentligt fläskad
Citat:
Ursprungligen postat av
IslamicAge
Om man ser det från en svensk sida som är helt omedveten och okunnig om islam och muslimer, hur kan vi lära er och andra svenskar bättre om islam? Hur når vi ut till er?
Ni kommer att mötas med respekt om ni flyttar till något annat land efter att ha avstått från den arbetsbefriade försörjningen här.