2015-03-04, 18:37
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Han gav tydligen Anton A en rejäl tackling på träningen idag så Lasu fick gripa in...

Bra, Engsund är rejäl medan A.Axelsson är en f*tta.
Citera
2015-03-04, 19:04
Medlem
Blir spännande play-in mellan DIF och LHF, frågan är om DIF vinner båda direkt? Ni som håller på Luleå och har lite koll, har Osten anmält några DIF spelare redan nu? Eller görs det direkt efter en eventuell förlust i första matchen? Vad är känslan?
Citera
2015-03-04, 19:15
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterlyst
Blir spännande play-in mellan DIF och LHF, frågan är om DIF vinner båda direkt? Ni som håller på Luleå och har lite koll, har Osten anmält några DIF spelare redan nu? Eller görs det direkt efter en eventuell förlust i första matchen? Vad är känslan?
Det är väl DIF som brukar anmäla spelare, dock via bulvaner. Osten är mer direkt norrbottning som han är. Men svaret är nej, inget sånt. (än) ;-)
Citera
2015-03-04, 19:21
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Fantastiskt svar. Istället för att bete dig som en pajas kan du väl förklara varför Ahlen är tvungen att köra upp handsken i Starkbaums ansikte.
Behöver inte förklara nånting. Jag anser fortfarande att målet var korrekt. Ahléns handske har jag inga synpunkter på, eftersom att jag inte hade lagt märke till det.
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Liksom alla andra djurgårdare i Aftonbladets kommentarsfält besvaras man endast med ickesvar, provoceringar och allmänt nonsens från detta folk. Inte sett en enda DIF-supporter som bemött det där med annat än "ööheh, grina mer då!" Stockholms-lagens fans är snudd på värre än Leksands och man skäms ju att vara härifrån...

I övriga nyheter så har GD ett inslag med Ollas. Är på mobilen så ni får söka er dit på egen hand, men det är kul att se lite livstecken från honom igen.
Tycker hans kommentar var väldigt lustig. Därav mitt bemötande. Han/ni får ha sin åsikt, jag står fast vid min så det blir lustigt på alla sätt. Sen står jag fast vid att Elitserien är en pajasliga efter alla jävla snedsteg man tagit som bara försämrat ligan.
Citera
2015-03-04, 19:28
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Behöver inte förklara nånting. Jag anser fortfarande att målet var korrekt. Ahléns handske har jag inga synpunkter på, eftersom att jag inte hade lagt märke till det.

Tycker hans kommentar var väldigt lustig. Därav mitt bemötande. Han/ni får ha sin åsikt, jag står fast vid min så det blir lustigt på alla sätt. Sen står jag fast vid att Elitserien är en pajasliga efter alla jävla snedsteg man tagit som bara försämrat ligan.
Känns lite konstigt att du tycker att målet är korrekt, men du tar inte med alla faktorer i din bedömning.
Citera
2015-03-04, 19:31
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Ja du, Lundqvist 22p och Wallin 15.
Tek 57% mot 51%.
En av det bästa spelarna vid sargen i serien, vad har eran clown?

Fuskestad har blivit bra utspelade alla matcher utom 1.

Wallin +4, Joelbitar -10.

Sen har ju Wallin två guld fler än Joel...

Fuskestad? Var de det bästa du kunde komma med?
Citera
2015-03-04, 19:31
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Känns lite konstigt att du tycker att målet är korrekt, men du tar inte med alla faktorer i din bedömning.
Som jag skrev hade jag missat Ahléns handske. Tror knappast det hade så stor betydelse, tycker fortfarande Brynäs liraren får skylla sig själv då han "knuffar" in motspelaren mot Starkbaum. Har bara sett situationen från en vinkel. Ska kika igen från en annan vinkel om någon har lust att länka?
Citera
2015-03-04, 19:34
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Som jag skrev hade jag missat Ahléns handske. Tror knappast det hade så stor betydelse, tycker fortfarande Brynäs liraren får skylla sig själv då han "knuffar" in motspelaren mot Starkbaum. Har bara sett situationen från en vinkel. Ska kika igen från en annan vinkel om någon har lust att länka?
https://pbs.twimg.com/tweet_video/B_MzTceXEAAx83S.mp4

https://twitter.com/moritzdaniel/media

Är ganska smart av honom att lägga handen framför ögonen lite fort på Starkbaum, enkelt att missa och tro att det är ifrån "knuffen".
Senast redigerad av slirrefirre 2015-03-04 kl. 19:38.
Citera
2015-03-04, 19:36
Medlem
VSVPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
https://pbs.twimg.com/tweet_video/B_MzTceXEAAx83S.mp4

https://twitter.com/moritzdaniel/media

Kilström "knuffar" inte in honom i Starkbaum. Han försöker stoppa Ahlén från att köra in i Starkbaum.
Ahlén är dock stark nog att ta sig förbi och kör rakt in i Starkbaum.
Citera
2015-03-04, 19:38
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Haha killen som kallar andra pajas tror inte att en handske mitt framför målvaktens ansikte spelar någon roll när denne skall göra en räddning
Senast redigerad av Stegen 2015-03-04 kl. 19:46.
Citera
2015-03-04, 19:39
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VSVP
Kilström "knuffar" inte in honom i Starkbaum. Han försöker stoppa Ahlén från att köra in i Starkbaum.
Ahlén är dock stark nog att ta sig förbi och kör rakt in i Starkbaum.
"knuffen"*. men som sagt, smart av honom.
Citera
2015-03-04, 19:53
Medlem
Kalle-Kulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Haha killen som kallar andra pajas tror inte att en handske mitt framför målvaktens ansikte spelar någon roll när denne skall göra en räddning
Din signatur gör sig riktigt bra just nu.

Personligen har jag så svårt att förstå varför alla brynäsare är så griniga på Ahlen istället för backen som knuffar in honom i målisen.
Självklart kommer Ahlen ta alla chanser han får att störa Starkbaum, det är hans jobb. Backens är att inte låta honom göra det och han misslyckas ju kapitalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in