2014-11-13, 22:24
  #3397
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Minns förra säsongen när jag i det närmaste blev idiotförklarad av alla modosupportrar när jag klagade och gnällde på tränaren hela tiden. Folk var inte nådiga kan jag säga. Tror inte ens den sidan finns kvar längre. Det var mer personpåhopp än vettiga åsikter om man ska sammanfatta det kort.
Jodå den är aktiv. Har en kompis som fortfarande är aktiv och han visar upp saker som skrivs lite nu och då.
Citera
2014-11-13, 22:29
  #3398
Medlem
Hur ser systrarna i Luleå på Forsbergs tackling på Fernholm. Någon som vet?
Citera
2014-11-13, 22:29
  #3399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Jodå den är aktiv. Har en kompis som fortfarande är aktiv och han visar upp saker som skrivs lite nu och då.
I så fall har dom städat upp sidan ordentligt för var fan inte snälla mot varandra där förut. Men tyvärr så är det nog sånt folk hos alla supportergrupper.
Citera
2014-11-13, 22:34
  #3400
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Hur ser systrarna i Luleå på Forsbergs tackling på Fernholm. Någon som vet?
Är inte händelsen lite för länge sedan för att börja gagga om det igen nu? Inte för dig kanske men som diskussionsämne här.
Citera
2014-11-13, 22:59
  #3401
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Det värsta är nästan alla jävla kärringar på Brynäs Facebook-sida som spyr ut sig hur detta kommer vända av sig själv trots att de antagligen inte ens sett några matcher. Med noll spelidé, konstant slarv i försvaret och en tränare som är nöjd efter 7e raka förlusten så vänder inte detta. Fyfan jävla pisslag som inte fattar att förändring behövs.

Värva Brendl! Sparka Sundlöv!


Fast ärligt talat vetefan om inte Tommy J måste gå snart. Sju raka nollpoängare torde vara följden av ett otillräckligt spelarmaterial mer än något annat, men han verkar ändå oförmögen att kunna få till stånd en vändning.
Citera
2014-11-13, 23:05
  #3402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Värva Brendl! Sparka Sundlöv!


Fast ärligt talat vetefan om inte Tommy J måste gå snart. Sju raka nollpoängare torde vara följden av ett otillräckligt spelarmaterial mer än något annat, men han verkar ändå oförmögen att kunna få till stånd en vändning.
Hans Forsbergliknande uttalanden säger väl det mesta. Det verkar inte finnas någon plan B i Brynäs. Brynäs borde ha bättre ekonomi än oss för att kicka TJ men dom är väl för fina för det då han tillhört klubben så pass länge. Är det verkligen så dåligt ställt i SHL-klubbarna att dom inte vågar kicka tränaren? Som modoit så kan jag bocka och buga för Brynäs motgångar men jag har fan aldrig sett dom så dåliga.
Citera
2014-11-13, 23:13
  #3403
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Skulle Brynäs trots allt sparka Tommy lär väl någon gammal trotjänare, t ex Janne Larsson, Ove Molin eller Dackell, ta över. Jag är inte säker att det alternativet är så mycket bättre.
Citera
2014-11-13, 23:15
  #3404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Skulle Brynäs trots allt sparka Tommy lär väl någon gammal trotjänare, t ex Janne Larsson, Ove Molin eller Dackell, ta över. Jag är inte säker att det alternativet är så mycket bättre.
Hur som helst så känns det som att TJ lever på SM-guldet. Kan inte fatta hur han sitter så lugnt i båten.
Citera
2014-11-13, 23:21
  #3405
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
– Hur vi ska vända på detta? Det är en grej vi måste kunna hantera. För min del handlar det om att vi har en tro på det vi gör.


Från AB. Får psykbryt på vår s.k tränare.
Citera
2014-11-13, 23:23
  #3406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Från AB. Får psykbryt på vår s.k tränare.
En seriös fråga: Tror du verkligen att allt han säger är 100 procent sant? Dvs, har han verkligen alla spelares fulla stöd helt seriöst?
Citera
2014-11-13, 23:39
  #3407
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Annars så är det Leksand, Skellefteå och Modo tror jag som ligger i publiktoppen om man räknar % av hur många som går på hockey av den totala befolkningen på orten.
Det kan ju bero på att i Stockholm och Göteborg så finns det ofantligt mycket mer att göra....
Citera
2014-11-13, 23:40
  #3408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Det kan ju bero på att i Stockholm och Göteborg så finns det ofantligt mycket mer att göra....
Som att slåss och bete sig som idioter på läktarna till exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in