Citat:
Ursprungligen postat av
Displaced
Det värsta är nästan alla jävla kärringar på Brynäs Facebook-sida som spyr ut sig hur detta kommer vända av sig själv trots att de antagligen inte ens sett några matcher. Med noll spelidé, konstant slarv i försvaret och en tränare som är nöjd efter 7e raka förlusten så vänder inte detta. Fyfan jävla pisslag som inte fattar att förändring behövs.
Värva Brendl! Sparka Sundlöv!
Fast ärligt talat vetefan om inte Tommy J måste gå snart. Sju raka nollpoängare torde vara följden av ett otillräckligt spelarmaterial mer än något annat, men han verkar ändå oförmögen att kunna få till stånd en vändning.