2015-03-03, 17:40
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtekerot
Ett ämne i grapejuice hämmar nedbrytningen av vissa läkemedel och droger.

Och det gör så de slår bättre menar du ?
Citera
2015-03-03, 18:49
Medlem
Tjena, vet inte om det här är rätt tråd att fråga i men testar.

Införskaffat mig några stavar som jag är sugen på att testa men rädd att blanda. Aldrig tagit dessa tidigare och undrar om det är farligt att blanda med någon av mina receptbelagda mediciner? Är nojig av naturen och har precis fått tillbaka en gnutta vilja att leva så det vore ganska snopet om nån dålig mix av piller tog kol på mig.

Jag käkar dessa varje dag/regelbundet.

200mg sertralin
400mg seroquel
15-25mg stilnoct
50mg propavan

Bör jag undvika någon av dessa innan i samband med xanor? Hade jag bara fått det utskrivet av läkare hade jag kunnat ploppa en karta på en gång, nu när jag fixat dom "privat" så blir jag nojig.

Bonus fråga, totalt glömt hur många mg tabletterna är på, men tabletterna har tre skåror med siffrorna 1-2-3-4, hur många ska jag ta för att känna ett nice rus?
Citera
2015-03-03, 19:56
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Jag lider av djup depression. Du missuppfattade mig. Jag är avundsjuk på effekten du får av Xanor. Jag känner mig aldrig glad eller motiverad längre pga min depression; därav mitt avund på ditt "benzomående".

Alpra har halveringstid på 12h.

Mvh
Jaha då förstår jag, trist att du blir seg på dem. Så 12h halveringstid alltså, det trodde jag inte.
Citera
2015-03-03, 21:11
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Jaha då förstår jag, trist att du blir seg på dem. Så 12h halveringstid alltså, det trodde jag inte.

Trodde själv den låg på 6-7 timmar. Så 12h är nytt för mig också.
Citera
2015-03-03, 21:14
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slatrom

Införskaffat mig några stavar som jag är sugen på att testa men rädd att blanda. Aldrig tagit dessa tidigare och undrar om det är farligt att blanda med någon av mina receptbelagda mediciner? Är nojig av naturen och har precis fått tillbaka en gnutta vilja att leva så det vore ganska snopet om nån dålig mix av piller tog kol på mig.

200mg sertralin
400mg seroquel
15-25mg stilnoct
50mg propavan

Bör jag undvika någon av dessa innan i samband med xanor? Hade jag bara fått det utskrivet av läkare hade jag kunnat ploppa en karta på en gång, nu när jag fixat dom "privat" så blir jag nojig.

Bonus fråga, totalt glömt hur många mg tabletterna är på, men tabletterna har tre skåror med siffrorna 1-2-3-4, hur många ska jag ta för att känna ett nice rus?

Kan hända att du har får korstolerans av stilnocten så börja med 2mg och fyll sedan på vid behov.
Annars är det bara köra för det är inte farligt att blanda med dina mediciner.

Ha det trevligt och berätta gärna hur det gick!
Citera
2015-03-03, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slatrom

200mg sertralin
400mg seroquel
15-25mg stilnoct
50mg propavan

Ska inte va några problem
vilken shop köpte du dom av om man får fråga!
köpte gröna stavar och de tog bort min ångest!
Citera
2015-03-03, 23:10
Medlem
JessieArkanas avatar
Tja, jag fick hem ett sample på vad de säger vara två olika Xanor samt två fm1r.

Jag vill verkligen bara få sagt detta; Jag får "vanliga" Xanor/Alprazolam utskrivet men mår skitdåligt just nu så behöver högre dos och det var därför jag vände mig till en nätshop. INTE för att "flumma sönder" eller så.

Ikväll tog jag en Xanor, det var en grön stav utan märkning. Jag har ju ganska hög bensotolerans, äter tex jättestarka sömntabletter, men av de här däckade jag i en timme och var helt väck när jag vaknade.
Känner mig typ full och har dålig balans, är väldigt yr, och synen är "konstig".

Jag tror dessa är såkallade hemmapressade grejer, men jag undrar om någon annan här upplevt något liknande.

(PS. Moralpredikningar undanbedes!!!)
Citera
2015-03-03, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jajalbdp
Kul att du skulle nämna det, ta en titt på denna kompis
http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19860425000102

Varierar inte färg och mg vilket land de kommer ifrån!
söker man på indiska eller Pakistan så hittar man ju många olika.

Jag köpte från benzoo gröna stavar och rosa xanax och när jag sökte hittade jag gröna stavar från Indien tror jag det va!

Det är nog inte många som säljs både på gatan och på shoparna som är svenska, de som får utskrivet brukar ju äta dem och kan ju inte få ut nya hur ofta som helst.

Har vänner som har recept och om de ätit för många och går till läkaren och vill ha nya så brukar de bli nekade för de skulle räcka en viss period och får då vända sig till gatan eller nätet!
Citera
2015-03-03, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JessieArkana
Tja, jag fick hem ett sample på vad de säger vara två olika Xanor samt två fm1r.

Jag vill verkligen bara få sagt detta; Jag får "vanliga" Xanor/Alprazolam utskrivet men mår skitdåligt just nu så behöver högre dos och det var därför jag vände mig till en nätshop. INTE för att "flumma sönder" eller så.

Ikväll tog jag en Xanor, det var en grön stav utan märkning. Jag har ju ganska hög bensotolerans, äter tex jättestarka sömntabletter, men av de här däckade jag i en timme och var helt väck när jag vaknade.
Känner mig typ full och har dålig balans, är väldigt yr, och synen är "konstig".

Jag tror dessa är såkallade hemmapressade grejer, men jag undrar om någon annan här upplevt något liknande.

Ja det är ju inte Alprazolam i af. Ta det lugnt med dessa piller.
Citera
2015-03-03, 23:32
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:

Vilken shop? Yrsel och dålig syn ska man inte få av benso. Du får härda ut det i några timmar i guess. Äta lite mat, dricka och pröva att sova lite till kanske hjälper.
Citera
2015-03-03, 23:38
Bannlyst
Citat:

Jag tog bara en halv grön och det va lagom för mig!
och jag har inte jag hög tolerans heller!

Min fick jag av benzoo.biz och när jag frågade vart de kom ifrån så svarade dem att de kom från Indien och när jag sökte på det hittade jag både gröna, gula och vita från Indien och Pakistan.

Tror de satt i längre än vanligt.
en fråga bara, blandar du med andra, kan det va det kanske annars vet jag inte!
Citera
2015-03-03, 23:54
Medlem
JessieArkanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja det är ju inte Alprazolam i af. Ta det lugnt med dessa piller.

Ja, absolut. Men du har ingen aning om vad de kan innehålla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in