2015-03-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirkidyrk
Jag trodde man skulle bli lite glad och uppåt av Xanor, men jag känner mig mer lite flummig och avslappnad. men det är kanske så det skall vara.

Jag har provat de flesta benzo och har endast blivit glad och social på diazepam boostat med grapejuice.

Har medicinerat med Xanor i 4 år nu. Ångesten dämpas rejält; men tanken på den korta halveringstiden upplever jag oro när effekten släpper och ångesten kommer tillbaka.

Mvh
Citera
2015-03-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Har du ingen ångest och dylikt så blir du inte glad nej. Glad över att vara ångestfri/panikfri mm.

Nej jag har ingen ångest eller liknande, så det är kanske inte rätt medicin för mig.
Har nog köpt på mig 250Xanor och 100 Besedin(vailum) helt i onödan.
Vete fanken vad jag skall ha dom till nu
Citera
2015-03-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirkidyrk
Nej jag har ingen ångest eller liknande, så det är kanske inte rätt medicin för mig.
Har nog köpt på mig 250Xanor och 100 Besedin(vailum) helt i onödan.
Vete fanken vad jag skall ha dom till nu

Du har köpt 250 xanor samt 100 valium och du lider inte av ångest? Aj då...

Valium kan du boosta med grapejuice (blodgrape) och ta en högre dos. Det blir jag personligen JÄVLIGT skön av.
Mvh
Citera
2015-03-02, 10:16
Medlem
elmerengues avatar
Ganska dumt att bensa om man inte har ångest. Min depression gör mig trött och om jag tar benso blir jag aktiv och motiverad.

Om man är ångestfri kan benso blandas med andra droger om man vill ha rus. Det säkra alternativet är cannabis. Kombon ger rökats flum medan benson tar bort lättjan och paranoian som cb kan ge. Går även att blanda med opiater vilket är riktigt härligt, men farligt farligt
Citera
2015-03-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Ganska dumt att bensa om man inte har ångest. Min depression gör mig trött och om jag tar benso blir jag aktiv och motiverad.

Suck. Nu blev jag rejält avis. Har aldrig upplevt ökad motivation eller energi på benzo
Citera
2015-03-02, 19:05
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Suck. Nu blev jag rejält avis. Har aldrig upplevt ökad motivation eller energi på benzo
Sorry men att vara avundsjuk på nån som är deprimerad var något nytt. Utan droger är jag tyvärr som en zombie. Men på benso eller sub och tram känner jag mig som superman som orkar med allt. A blessing and a curse...

Förövrigt, hur länge sitter Alpran i, 4-6h ungefär va? Nån som vet något om halveringstid? Den är ganska kort va?
Citera
2015-03-03, 10:07
Medlem
jajalbdps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Rosa på recept är 0.5mg. Sedan finns det nå hemmatryckta rosaprickiga.
Dom är inte på recept vad jag vet, vem fan vet när det gäller svarta marknaden men vad jag har hört av många under åren är att dom skall vara 1mg från rumänien med lite extra krut i. hört att dom skall innehålla allt mellan 1-1,3 mg. Detta är endast vad jag har hört genom åren.
Men svenskt receptbelagda skulle jag inte tro dom är.

skulle vara kul att veta lite mer om dom som man har tryckt i sig emellanåt genom åren.

Peace
Citera
2015-03-03, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jajalbdp
Dom är inte på recept vad jag vet, vem fan vet när det gäller svarta marknaden men vad jag har hört av många under åren är att dom skall vara 1mg från rumänien med lite extra krut i. hört att dom skall innehålla allt mellan 1-1,3 mg. Detta är endast vad jag har hört genom åren.
Men svenskt receptbelagda skulle jag inte tro dom är.

skulle vara kul att veta lite mer om dom som man har tryckt i sig emellanåt genom åren.

Peace

Kollat fass sista tiden?

Xanor®
Pfizer
Tablett 0,5 mg
(rosa, oval 9,0×5,5, skårad, prägling UPJOHN 55)
Citera
2015-03-03, 13:11
Medlem
jajalbdps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Kollat fass sista tiden?

Xanor®
Pfizer
Tablett 0,5 mg
(rosa, oval 9,0×5,5, skårad, prägling UPJOHN 55)
Kul att du skulle nämna det, ta en titt på denna kompis
http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19860425000102
Citera
2015-03-03, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Sorry men att vara avundsjuk på nån som är deprimerad var något nytt. Utan droger är jag tyvärr som en zombie. Men på benso eller sub och tram känner jag mig som superman som orkar med allt. A blessing and a curse...

Förövrigt, hur länge sitter Alpran i, 4-6h ungefär va? Nån som vet något om halveringstid? Den är ganska kort va?

Jag lider av djup depression. Du missuppfattade mig. Jag är avundsjuk på effekten du får av Xanor. Jag känner mig aldrig glad eller motiverad längre pga min depression; därav mitt avund på ditt "benzomående".

Alpra har halveringstid på 12h.

Mvh
Citera
2015-03-03, 15:14
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Jag har provat de flesta benzo och har endast blivit glad och social på diazepam boostat med grapejuice.

Har medicinerat med Xanor i 4 år nu. Ångesten dämpas rejält; men tanken på den korta halveringstiden upplever jag oro när effekten släpper och ångesten kommer tillbaka.

Mvh

Boostat med grapejuice..? Kan du förklara de lite är du snäll.
Citera
2015-03-03, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Boostat med grapejuice..? Kan du förklara de lite är du snäll.

Ett ämne i grapejuice hämmar nedbrytningen av vissa läkemedel och droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in