2015-03-01, 18:39
Medlem
dd4ankeNs avatar
http://www.casualclothing.dk/shop/stone-island-jacket-47056p.html
Någon som har koll på vart man kan få tag på denna i XXL? Om möjligt så gärna i en fysisk butik i Stockholm.
Citera
2015-03-01, 21:25
Medlem
Vad tycker ni om Adidas Hamburg skon i OG Navy fast med vit sula istället för gummi som den var från början?

Och föresten.. Scotts Menswear är en bra sida att beställa kläder ifrån eller?
Tänkte beställa hem en Aquascutum Piké. Någon som kan berätta hur dem är i storlekarna? Normala eller behöver man gå upp en eventuellt?
Senast redigerad av Pelle-Kanon 2015-03-01 kl. 22:21.
Citera
2015-03-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Scotts har alltid funkat jätte bra!
Citera
2015-03-02, 16:55
Medlem
LDoriginals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Vad tycker ni om Adidas Hamburg skon i OG Navy fast med vit sula istället för gummi som den var från början?

Tänkte beställa hem en Aquascutum Piké. Någon som kan berätta hur dem är i storlekarna? Normala eller behöver man gå upp en eventuellt?
Adidas Hamburg skulle jag säga är min favorit, även om jag inte har den.
Citera
2015-03-02, 18:25
Awaiting Email Confirmation
Borstahusen Clothings butik öppnar nu i dagarna och deras webshop ska komma upp om två veckor. Spännande!
Citera
2015-03-02, 22:54
Medlem
Någon som har erfarenhet av Napapijri? Är sugen på en vindjacka utav denna modell. Hur är dom i storlekarna och i kvaliteten?

https://www.zalando.se/napapijri-vindjacka-blue-rebel-na622h00i-k12.html
Citera
2015-03-03, 01:26
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Vad tror ni man får för ett par Hamburg i OG C/W i "vanlig" storlek som använts typ 4 gånger? Funderar på att sälja för typ 700kr på Tradera men kanske går att få mer på Ebay? Har ingen erfarenhet av att skicka utomlands.

Undrar också om någon har ett tips på ett bra medel att impregnera jackor med? Gäller främst en windbreaker typ från CP. Men även en vinterjacka från SI
Citera
2015-03-03, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad tror ni man får för ett par Hamburg i OG C/W i "vanlig" storlek som använts typ 4 gånger? Funderar på att sälja för typ 700kr på Tradera men kanske går att få mer på Ebay? Har ingen erfarenhet av att skicka utomlands.
Jag tror du kommer då betyligt mer på ebay, trycket när Hamburg skor kommer upp är relativt stort och det är inte ofta jag ser OG uppe.
Att skicka utomlands kostar inte mer än typ 80 kronor om det väger mindre än ett par kilo eller liknande.
Citera
2015-03-03, 10:01
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobish
Jag tror du kommer då betyligt mer på ebay, trycket när Hamburg skor kommer upp är relativt stort och det är inte ofta jag ser OG uppe.
Att skicka utomlands kostar inte mer än typ 80 kronor om det väger mindre än ett par kilo eller liknande.
Okej tack lägger upp de där då. Vad tror du man kan få för de? Skicket på skorna (själva "konstruktionen") är väldigt bra men tappat lite färg och lite slitet på några av ränderna.
Citera
2015-03-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Okej tack lägger upp de där då. Vad tror du man kan få för de? Skicket på skorna (själva "konstruktionen") är väldigt bra men tappat lite färg och lite slitet på några av ränderna.
Oklart på priset, beror helt på om det blir "hets" på auktionen osv.. Sen tror jag att 700 är rätt optimistiskt, 700 känns som rätt högt. Men om de är i bra skick och så, kanske du kan få 600-900. För övrigt så betalar ju köparen frakten.
Hittade inga på ebay nu, men finns OG på "buy now" för runt 1500
Citera
2015-03-03, 19:34
Medlem
dafers avatar
Det står "First bits of ss15 are now online" på Nemen's instagram, men jag hittar inte ss15 kollektionen nånstans på deras hemsida. Gör jag något fel?
Citera
2015-03-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafer
Det står "First bits of ss15 are now online" på Nemen's instagram, men jag hittar inte ss15 kollektionen nånstans på deras hemsida. Gör jag något fel?

http://www.nemen.it/collection.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in