2015-03-02, 03:21
Medlem
FASSWs avatar
Tar det aldrig slut lixom? Har folk så tråkigt så att 7 pers hoppar på 1? MODIGT.
Citera
2015-03-02, 08:52
Medlem
Det skall tydligen vara på Mariehemsvägen 154.
Jag har ingen aning om vilken våning eller så. Det är en bekants vän som bor där, så det är ganska lång väga ryckten. Men jag tvivlar inte på om det är sant eller inte.

Hoppas någon kan hitta någon som kan bekräfta eller dementera uppgiften.
Citera
2015-03-02, 09:36
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sivert.1932
Det skall tydligen vara på Mariehemsvägen 154.
Jag har ingen aning om vilken våning eller så. Det är en bekants vän som bor där, så det är ganska lång väga ryckten. Men jag tvivlar inte på om det är sant eller inte.

Hoppas någon kan hitta någon som kan bekräfta eller dementera uppgiften.

http://www.ratsit.se/BC/SearchSimple.aspx?Where=Mariehemsv%E4gen+154

Kollar man på Ratsit så ser det ut som ett äldreboende, sett till genomsnittsåldern, haha.
Citera
2015-03-02, 13:33
Medlem
zBr9s avatar
Är detta samma person som varit inblandad i varje grov misshandel av den här typen i Umeå senaste fyra åren?
Citera
2015-03-02, 16:29
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Är detta samma person som varit inblandad i varje grov misshandel av den här typen i Umeå senaste fyra åren?

Jag vet inte om vi syftar på samma person, men det skall finnas en kille som alltid, och jag citerar min vän som jobbar på Umeå Tingsrätt: "är på fel ställen vid fel tidpunkt".

Han var bland annat med vid mordet på Törelvägen på Ersboda och ett mord på Mariehem. Det roliga är att han alltid blir åtalad men aldrig dömd, haha.
Citera
2015-03-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Jag vet inte om vi syftar på samma person, men det skall finnas en kille som alltid, och jag citerar min vän som jobbar på Umeå Tingsrätt: "är på fel ställen vid fel tidpunkt".

Han var bland annat med vid mordet på Törelvägen på Ersboda och ett mord på Mariehem. Det roliga är att han alltid blir åtalad men aldrig dömd, haha.

Lite bokstäver med * imellan tack
Citera
2015-03-02, 18:22
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten

Jag vet tyvärr inte vad han heter. Det enda min vän har berättat är att han existerar.
Citera
2015-03-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten

Tror att personen i fråga heter J*ns Sj*str*m

Åtalad men friad för ett mordförsök på Max i centrala Umeå 2011, se tråd: (FB) Man knivskuren vid MAX E4:an Umeå
http://www.vk.se/713649/umebo-frias-fran-knivattack

Var även huvudmisstänkt för ett mord på Griisbacka i Umeå 2009, men friades även då.

Jag vill minnas att han åtalats men friats för ytterligare ett grovt våldsbrott, någon som kan bekräfta?
Citera
2015-03-03, 09:31
Medlem
Boglas avatar
Okej! Uppdatering!

Eftersom boende i den där hålan inte kan göra sin research har jag nu från en vän som talat med en granne fått höra att det rör sig om det yngsta paret på numret. Får inte ut särskilt mycket intressant därefter dock. Förstår inte riktigt att dessa skulle vara kända av polisen och inte "meddelsamma" som polisen säger. Uppgifterna är ganska svaga dock, ska vara femte våningen.

Nysta vidare om detta episka fylleslag nu!
Citera
2015-03-03, 09:44
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogla
Okej! Uppdatering!

Eftersom boende i den där hålan inte kan göra sin research har jag nu från en vän som talat med en granne fått höra att det rör sig om det yngsta paret på numret. Får inte ut särskilt mycket intressant därefter dock. Förstår inte riktigt att dessa skulle vara kända av polisen och inte "meddelsamma" som polisen säger. Uppgifterna är ganska svaga dock, ska vara femte våningen.

Att dom är kända av polisen innebär att polisen vet vilka dom är, dvs dom har antagligen varit inblandad i skit tidigare.

Att dom inte är meddelsamma innebär att dom inte gett några bra svar som kan hjälpa polisen i sin utredning. Antingen genom att tiga sig igenom förhören, eller att vara så svårt skadade att man inte kan prata med dom än.
Citera
2015-03-03, 10:02
Medlem
Boglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Självklarheter [min anm.]
Detta förstår jag, det som förefaller märkligt är uppgifterna i sig om man tittar närmare initialt på personerna detta ska röra, men visst kan folk ha ett städat yttre och ändå ställa till med kalas som heter duga.
Citera
2015-03-03, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bogla
Okej! Uppdatering!

Du kan vara en håla! Umeå kulturstad 2014 bitch..

Kan säga att det inte var j*ns denna gång, vilket inte skulle förvåna mig dock då han är en skön kille som skulle kunna ställa till med liknande.
Ska gräva i detta under dagen då jag ska täppa till din trut!
Passa jag int skicka Storspoven på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in