2015-02-26, 17:40
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Tips för någon som gillar feelgod sitcoms?

Seinfeld och Scrubs är favoriterna.

Kollade förut på Big bang theory, two and a half men, how i met your mother,new girl men tröttnat på alla dom.

Frasier kankse? Fram till säsong 6 är det riktigt bra i alla fall.
Citera
2015-02-27, 13:19
Avslutad
Alla som letar efter en bra drama/thriller serie kolla in how to get away with murder. En av de bästa serierna jag någonsin har sett.

Manuset är i toppklass, skådespelarna väldigt duktiga. Bra plottwist och man sitter på nålar! SE DEN!!
Citera
2015-02-27, 23:53
Medlem
Snoovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Alla som letar efter en bra drama/thriller serie kolla in how to get away with murder. En av de bästa serierna jag någonsin har sett.

Manuset är i toppklass, skådespelarna väldigt duktiga. Bra plottwist och man sitter på nålar! SE DEN!!

Låter som något helt i min smak, tack för tipset
Citera
2015-02-28, 01:02
Medlem
Hej!!
Undrar om det finns någon tv serie där det handlar om att man är på rymmen från (polisen, kriminella) vad som.. Ungefär som Weeds, Breaking bad eller Prison Break? Där man får se hur dom överlever osv, rätt så spännande!! En hel serie behöver inte handla om det, undrar bara om det finns någon säsong av något som liknar just det som händer i dom serierna jag nämnde.
Citera
2015-02-28, 01:19
Medlem
liivzs avatar
Har kommit in i ett stadie där jag gillar highschool serier som är drama aktigt, gärna lite romans.
Har fallit lite för One tree hill, men känner att det börjar bli nog när jag sett om serien 3 gånger i rad nu senaste veckorna.Har även kollat igenom The O.C. , men föredrar One tree hill över den. Har sett Blue Mountain state för länge sen, men det är inte riktigt vad jag letar efter.

Så tipsa på serier som liknar One Tree hill.
Citera
2015-02-28, 02:13
Medlem
kjellouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitnesshumlan
Hej!!
Undrar om det finns någon tv serie där det handlar om att man är på rymmen från (polisen, kriminella) vad som.. Ungefär som Weeds, Breaking bad eller Prison Break? Där man får se hur dom överlever osv, rätt så spännande!! En hel serie behöver inte handla om det, undrar bara om det finns någon säsong av något som liknar just det som händer i dom serierna jag nämnde.

Dexter kanske?
Citera
2015-02-28, 11:33
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liivz

Denna kanske inte är riktigt samma stuk men Veronica Mars kanske även om
VM i förstahand är en High School-Kriminalserie även det även
förekommer en del romans och sådant.
http://www.imdb.com/title/tt0412253/?ref_=fn_al_tt_1
Citera
2015-03-01, 00:23
Medlem
liivzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Denna kanske inte är riktigt samma stuk men Veronica Mars kanske även om
VM i förstahand är en High School-Kriminalserie även det även
förekommer en del romans och sådant.
http://www.imdb.com/title/tt0412253/?ref_=fn_al_tt_1
Tack, ska kolla upp den. Ska kolla in "Friday Night Lights" och "Everwood" också. Se om jag gillar någon av dem. Tack för tipset återigen!
Citera
2015-03-01, 21:07
Medlem
liivzs avatar
Tips på någon serie som handlar om att huvudskådespelaren är en "tönt" eller en nobody men växer i serien och blir populär.
Eller en serie som handlar om att huvudskådespelaren är opopulär men duktig idrottare/sportare.
Citera
2015-03-01, 23:04
Medlem
Tomatns avatar
Söker tv serier som handlar om "överklass" och folk med framgång.

Tex är:
Suits
Gossip girl
White collar
Entourage

Gillar inte 90210 eller how to make it in america
Senast redigerad av Tomatn 2015-03-01 kl. 23:15.
Citera
2015-03-02, 01:12
Medlem
Rekommendera mig en serie som är lik CHUCK! Action, humor och snygga tjejer!
Citera
2015-03-02, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liivz
Har kommit in i ett stadie där jag gillar highschool serier som är drama aktigt, gärna lite romans.
Har fallit lite för One tree hill, men känner att det börjar bli nog när jag sett om serien 3 gånger i rad nu senaste veckorna.Har även kollat igenom The O.C. , men föredrar One tree hill över den. Har sett Blue Mountain state för länge sen, men det är inte riktigt vad jag letar efter.

Pretty Little Liars?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in