2015-03-01, 03:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nice55
Homosexualitet är en störning. Man väljer själv om man vill vara homosexuell eller inte. Det finns terapi för den störningen. Man styr själv vem man vill ha kännslor för. Man får lära sig att det är fel att tända sexuellt på barn t ex och att man inte har sex med familjemedlemmar, lika onaturligt är det att vara homosexuell. Det har med samhällets normer att göra. I rommariket var det populärt att äldre hade sex med små pojkar och kvinnor hade män sex med enbart för förökning. Det var samhällets norm. I dagens samhälle är det alltså en störning. Bögar är är lurade. Nu kommer jag säkert få en hel hög rfsuare mot mig, som lurar in bögarna och får dem att tro att störningen är normal.

Det är lite dubbelt med antiken, eftersom romarna länge och också vissa grekiska samhällen hade lagar som förbjöd sex mellan män även om dessa lagar i princip aldrig åtlyddes precis som ingen lyder trafikregler och droglagar och fildelningslagar i dagens Sverige särskilt mycket. Krasst sett har ju gossekärlek flera fördelar. Han är ung och fräsch, han vet hur man suger kuk för att han själv har en så att han vet hur det känns, vilket en kvinna inte gör. Rövknull är garanterat, graviditet är uteslutet.

Citat:
Det är samma sak när det gäller transexuella, det är ett dumt påfund som ensamma män börjar med för att de inte har någon flickvän och för att de inte tränar på gym.

Va? Transsexuella är upphetsande för att de har en kropp som en mycket välbyggd kvinna plus en kuk. De är alltså, om än konstgjort, varelser som står på gränsen sexuellt. De saknar de manliga attribut som män vanligen blir avtända av, som kroppshår (utom möjligen i skrevet) men har en kuk. Då män fascineras av kukar kan de tända på denna varelse och både knulla och bli knullade av "henne" fast det för övrigt känns som sex med en kvinna. När mannen knullas av den transsexuella kan han få analorgasm, vilket känns helt unikt. Det är verkligen orgasm till skillnad från utlösning enbart.
Citera
2015-03-01, 12:14
Medlem
Transexuella är män som inte klarade vara män.
Citera
2015-03-01, 16:27
Bannlyst
Citat:
Transexuella är män som inte klarade vara män.

Du är i din fulla rätt att tycka vad du vill. Jag stör mig typ 1000 ggr mer på islamister än på de mest provocerande HBTQ-människorna. Bry dig inte om någon som inte har gjort dig personligen något ont. Sköt dig själv och skit i andra, som min far lärde mig när jag la näsan i sådant som inte angick mig som barn.

Du kanske skulle pröva en transsexuell? De är ofta snyggare utomlands för där får de vänta längre på operationen, så de får hora ihop pengarna till den medan de i Sverige får den batald av staten, om det de vill verkligen är att operera bort kuken. Somliga av dem upptäcker att de trivs att vara "kvinna" med kuk bara. De är inte sällan också snyggare än genetiska kvinnor. De har en mans sexdrift. Så fundera på saken så kanske du ser det helt annorlunda.
Citera
2015-03-01, 18:53
Medlem
Nexeus avatar
Homosexualitet är en psykisk dysfunktion. Alla människor föds heterosexuella, 100 %. Vad gäller bögar så är min teori att homosexualitet uppstår i missgynnsamma familjeförhållanden där t.ex. avsaknad av fadersfigur leder till att vederbörande utvecklar en läggning för andra män.

Det mest talande exemplet för att det är en psykisk störning och resultatet av kulturell degeneration är hur feminint de flesta bögar väljer att klä och bete sig. Folk blir homosexuella eftersom det helt enkelt trendigt att vara bög (man ingår i en socio-kulturell sub-grupp som man kan identifiera sin lösaktiga uppväxt med).
Citera
2015-03-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexeu
Homosexualitet är en psykisk dysfunktion. Alla människor föds heterosexuella, 100 %. Vad gäller bögar så är min teori att homosexualitet uppstår i missgynnsamma familjeförhållanden där t.ex. avsaknad av fadersfigur leder till att vederbörande utvecklar en läggning för andra män.

Det mest talande exemplet för att det är en psykisk störning och resultatet av kulturell degeneration är hur feminint de flesta bögar väljer att klä och bete sig. Folk blir homosexuella eftersom det helt enkelt trendigt att vara bög (man ingår i en socio-kulturell sub-grupp som man kan identifiera sin lösaktiga uppväxt med).

Inte alls,homosexualitet ärhelt och hållet biologiskt betingat.
Citera
2015-03-01, 21:41
Medlem
Nexeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga

Nej, bebisar är inte bögar utan det blir man vid könsmogen ålder (då sexualdriften drar igång) på grund av diverse psykosociala faktorer där vissa har mer bög-benägenhet än andra. Anledningen till att alla föds heterosexuella är helt enkelt den sexuella evolutionens natur. Män och kvinnor existerar av uppenbara skäl: reproduktion. Bögsex är lättvindig hedonism.
Citera
2015-03-02, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keeperman3
Barn har blivit mobbade för mindre, tänk dig en pojk med två pappor, det är guld för mobbare.

Å andra sidan är det väl inte homosexualiteten som det är fel på det är väl mobbaren?
Citera
2015-03-02, 16:30
Medlem
Citat:
Nej, bebisar är inte bögar utan det blir man vid könsmogen ålder (då sexualdriften drar igång) på grund av diverse psykosociala faktorer där vissa har mer bög-benägenhet än andra. Anledningen till att alla föds heterosexuella är helt enkelt den sexuella evolutionens natur. Män och kvinnor existerar av uppenbara skäl: reproduktion. Bögsex är lättvindig hedonism.

Fel, många beskriver långt tidigare i livet sin läggning
Citera
2015-03-02, 17:18
Medlem
proconsuls avatar
Citat:

Källa på det fetmarkerade tack. Vetenskapens värld på SVT hade för en tid sedan ett program om homosexualitet där man konstaterade att den var medfödd. Så ge en källa på ditt påstående annars faller det inom ramen för oupplysta fördomar.
Citera
2015-03-02, 18:02
Medlem
VonSchwarzwalds avatar
Citat:

Evolutionen har ju också lärt oss att alla inte behöver eller ens får para sig så det argumentet är rätt svagt. Individer är obetydliga, det är arten, dvs helheten, som har betydelse.

Nu är människan mer komplicerad då vi inte bara har natur utan också kultur som påverkar och styr vårt sexualliv och hur vi organiserar världen utifrån kön/genus/sexualitet. I en kultur där homosexualitet inte existerar som en identitetskategori så blir människor givetvis inte heller homosexuella, men de kan fortfarande känna samkönad lust förstås. Men man behöver inte vara homosexuell för att ha homosexuellt könsumgänge.
Citera
2015-03-03, 06:17
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Och det är därför det är så fantastiskt att homosexuella inte behöver tvingas in i ett traditionellt heteroförhållande av sociala skäl längre.
Under förutsättning att alla homosexuella faktiskt lever ut sin homosexualitet och inte fortplantar sig så kommer de till slut att dö ut.

Om det sedan börjar ploppa upp en massa bögar till höger och vänster igen så blir det fullt berättigat att förklara dessa individers preferenser med genetiska defekter, psykiska störningar och/eller uppmärksamhetskomplex.
Citera
2015-03-03, 20:54
Medlem
Just det ingen föds som bög. Det är omständigheterna som gör än till det. Vissa blir tvingade av sina föräldrar.

Min mamma sa till mig när jag växte upp att jag egentligen hade "bög gener" som de var tvugna att styra upp.

Jag har enda sedan för några dagar sedan trott på det och tänkt att människor föds som bögar. Så är det naturligt vis inte. Homosexualitet är ju som vilken psykisk störning som helst iprinsip. Människor blandar ofta ihop sina kännslor.En mans hjärnan måste programeras rätt i livet, så att den tänder på snygga tjejer och inte på andra män, mat, barn eller bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in