2015-03-01, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Jag vet inte hur seriös denna är, men andelen som vill gå med i NATO är mer än 45%:
Det borde i sådant fall ha tagits upp på riksdagsnivå. Rent procentmässigt är det ungefär 28.75% av riksdagen som är för NATO-medlemskap, 10.68% är för NATO medlemskap om det visar sig positivt i en utredning vilket blir totalt 39.43% av rösterna i valet, för NATO/utrednings-vänliga partier. Övrigt 60% är emot att man blir en del av NATO, så, rent siffermässigt är NATO-medlemskapsintresse icke-majoritet, även om man räknar med partier som vill ha en utredning i förhand.

Citat:
Och där måste jag faktiskt ge dem rätt om man tittar på den kulturella kartan.
Identitetskrisen uppstår av flertals orsaker.
1) tanken: "vi och de" som varit med i den ryska samhället sedan 1800-talet.
2) Ryssland ligger mellan Europa I Islamiska världen och övriga Asien, vilket gör att även om man är nationalist eller är väldigt tätt folk med nära band, så kommer det uppstå ett problem. Vem är vi? därav. måste man utforma den ryska samhället utan att försöka vara en del av något, man kan inte säga att man är "européer" , "asiater" eller "centralasiater (läs: islamisk och persisk kultur).
3) kommunismen som försökte avskaffa statsgränser på ett vis som inte var hållbart på kort sikt, även om man visste det.
Citera
2015-03-01, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Tror du att man väljer sin sexualitet?
Ja, man bör kunna välja sitt sexuella läggning.. även om jag inte är positivt inställd till homosexuella, men, det är yttrandefrihet och ingen bör kränkas utav det om man inte skadar andra, vilket inte gäller i detta fallet.
Citera
2015-03-01, 14:13
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kryuchkov
Ja, man bör kunna välja sitt sexuella läggning.. även om jag inte är positivt inställd till homosexuella, men, det är yttrandefrihet och ingen bör kränkas utav det om man inte skadar andra, vilket inte gäller i detta fallet.
Så om du hade velat att bli homosexuell nu så hade du kunnat det?

Hur kommer det sig att homosexualitet förekommer i djurvärlden? Eller de läser/tittar med på västlig gaypropaganda?
Citera
2015-03-01, 14:18
Bannlyst
Citat:
Så om du hade velat att bli homosexuell nu så hade du kunnat det?

Hur kommer det sig att homosexualitet förekommer i djurvärlden? Eller de läser/tittar med på västlig gaypropaganda?
Jag ser infött homosexualitet som sjukdom, för att man vet inget om homosexualitet och sexuella läggningar vid denna åldern, även för dessa djur, sedan finns det homosexualitet som man dras till i form av andra könet, efter anpassning och personlig vilja, men det sker i större ålder, och i detta fallet måste varken sexuellt propaganda eller sjukdomar vara inblandade.

Tänk på att homosexuella är inte topic.
Senast redigerad av Dr.Kryuchkov 2015-03-01 kl. 14:21.
Citera
2015-03-01, 14:34
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Jag ser infötthomosexualitet som sjukdom
Totalt meningslöst vad DU tycker är en sjukdom eller inte och vad som i verkligheten klassas som sjukdom.
Citat:
Jag ser infötthomosexualitet som sjukdom
ör att man vet inget om homosexualitet och sexuella läggningar vid denna åldern, även för dessa djur, sedan finns det homosexualitet som man dras till i form av andra könet, efter anpassning och personlig vilja, men det sker i större ålder, och i detta fallet måste varken sexuellt propaganda eller sjukdomar vara inblandade.
Jag hoppas verkligen så många som möjligt läser ovanstående.

Citat:
Tänk på att homosexuella är inte topic.
Säger du alltid när du tycker något obehagligt ämne för dig dyker upp.

Vågar du erkänna att du är en homofob?
Citera
2015-03-01, 15:37
Bannlyst
Citat:
Totalt meningslöst vad DU tycker är en sjukdom eller inte och vad som i verkligheten klassas som sjukdom.

Vågar du erkänna att du är en homofob?
Jag är inte homofob, jag är inte rädd för homosexuella. Jag säger bara, att jag tycker att infött homosexualitet är sjukdom.. notera ordet infött. Sedan är det onaturligt att vara homosexuell, även för djur, då vi människor som alla andra varelser, har sexualitet överhuvudtaget för att föröka oss, vilket homosexualitet inte leder till.
Citera
2015-03-01, 16:35
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:

Då tycker jag att du skall utföra ett enkelt experiment: Sätt dig hemma i soffan och ändra din sexuella läggning, dvs välj att bli homosexuell. Gå sedan ut på stan och se om du nu helt magiskt slutat tända på kvinnor och istället är förtjust i män.

Hur gick det...

Ang OT; Topic är "Rysslands informationskrig". En icke obetydlig del i detta är just att västvärlden är dekadent enligt Ryssland pga att vi har insett att homosexualitet, transsexualitet osv inte är saker som kan ändras av fri vilja. Om TS vill att just frågan om sexuell läggning skall utelämnas i denna tråden så får han säga det, så skall jag rätta mig efter det.
Glöm inte att det var DU som börja med bögsnacket!
Citera
2015-03-01, 17:31
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Jag är inte homofob, jag är inte rädd för homosexuella. Jag säger bara, att jag tycker att infött homosexualitet är sjukdom.. notera ordet infött. Sedan är det onaturligt att vara homosexuell, även för djur, då vi människor som alla andra varelser, har sexualitet överhuvudtaget för att föröka oss, vilket homosexualitet inte leder till.
Jo, du är homofob vare sig du erkänner det eller inte.

Som vanligt "glömde" du att svara på en jobbig fråga. Du anser homosexualitet är ett val. Då borde du kunna ändra din sexualitet och bli homosexuell just nu. Kan du det?
Citera
2015-03-01, 18:43
Bannlyst
Citat:
Jo, du är homofob vare sig du erkänner det eller inte.

Som vanligt "glömde" du att svara på en jobbig fråga. Du anser homosexualitet är ett val. Då borde du kunna ändra din sexualitet och bli homosexuell just nu. Kan du det?
Jag kan, men jag kommer inte känna mig som homosexuell för att jag är inte intresserad av män. Däremot, kommer jag att bli homosexuell om jag läser om homosexualitet som något positivt, och att folk hela tiden påstår att jag tycker om män, sedan finns det folk som är infödda homosexuella, men det kallar jag för sjukdom på det viset.. åsikt bara.
Citera
2015-03-01, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Då tycker jag att du skall utföra ett enkelt experiment: Sätt dig hemma i soffan och ändra din sexuella läggning, dvs välj att bli homosexuell. Gå sedan ut på stan och se om du nu helt magiskt slutat tända på kvinnor och istället är förtjust i män.

Hur gick det...

Ang OT; Topic är "Rysslands informationskrig". En icke obetydlig del i detta är just att västvärlden är dekadent enligt Ryssland pga att vi har insett att homosexualitet, transsexualitet osv inte är saker som kan ändras av fri vilja. Om TS vill att just frågan om sexuell läggning skall utelämnas i denna tråden så får han säga det, så skall jag rätta mig efter det.
Glöm inte att det var DU som börja med bögsnacket!
Se svar i inlägget ovanför.. Jag har väl inget att säga om topic, men moderatorn kanske bli ledsen och får dig och mig varande.
Citera
2015-03-01, 18:56
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Jag kan, men jag kommer inte känna mig som homosexuell för att jag är inte intresserad av män.
Läste du vad du skrev? Motsäger dig själv.
Om du kan bara på ett vips bli attraherad av män är du nog gay till att börja med eller i alla fall bisexuell.

Tror väldigt många forskare vill undersöka dig eftersom du kan ändra din sexuella läggning som du känner för det.

Citat:
Däremot, kommer jag att bli homosexuell om jag läser om homosexualitet som något positivt, och att folk hela tiden påstår att jag tycker om män, sedan finns det folk som är infödda homosexuella, men det kallar jag för sjukdom på det viset.. åsikt bara.
Nej! Verkligen inte! Du fattar att du är gay men döljer det? Typ som Benjamin i "torka inte tårar utan handskar".
Jag lovar dig att en straight person kan inta hur mycket som helst "gaypropaganda" utan ett skit händer.
Citera
2015-03-01, 19:01
Bannlyst
Citat:
Läste du vad du skrev? Motsäger dig själv.
Om du kan bara på ett vips bli attraherad av män är du nog gay till att börja med eller i alla fall bisexuell.

Tror väldigt många forskare vill undersöka dig eftersom du kan ändra din sexuella läggning som du känner för det.
Du ändrar ditt sexuella läggning med tiden.. man kan reaglera det, men det kanske inte känns lika "verkligt", däremot är det normalt med homosexuella om deras läggning kommer senare i livet, och inte är infödda, för att det är onormalt att en 13 år gammal barn skulle förstå vad skillnaden mellan sexuella läggningen är djupt inuti, det skulle vara föreställningar maximalt.
Citat:
Jag lovar dig att en straight person kan inta hur mycket som helst "gaypropaganda" utan ett skit händer.
Ja, om man inte alls har vilja till det. men Ibland drar man sig till homosexualitet med tiden, när man inser att man "inte passar in" i det vanliga, men man kan inte inse det när man är mindre än 15 år ungefär, brukar man säga, och gör man det så är man antingen påverkad av det jag kallar "homosexuellt propaganda" eller har sjukdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in