2015-02-27, 16:28
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Du klarar dig garanterat !

Grymt, jävla drygt att behöva pissa för att få sin medicin, men det är smällar man får ta!
2015-02-27, 16:55
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Grymt, jävla drygt att behöva pissa för att få sin medicin, men det är smällar man får ta!
Du btw mannen, hur gick det med ditt sub-pisstest? Klarade? Va på håret och båda hållen vill jag minnas att jag tyckte

Mvh
2015-02-27, 18:21
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Du btw mannen, hur gick det med ditt sub-pisstest? Klarade? Va på håret och båda hållen vill jag minnas att jag tyckte

Mvh

Klarade två urinprov då jag hydrerade mig, sen när jag skulle hämta min medicin så blev jag tvärtvingad till urinprov då jag inte hunnit hydrera mig så torskade på buprenorfin...
2015-02-27, 18:51
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K

Ja håller med.. Får själv pissa för medicin men pallar inte med läkarna längre så köper allt svart. Lika bra.
2015-02-27, 21:43
Medlem
Hej!

Jag sitter med lite panik hemma. Börjar på måndag avtjäna 4v med fotboja, är sedan 4-5 år tillbaka brukare av cannabis och röker dagligen runt 6 st (alltså drygt 3g), lämnar urinprov vid påbojning måndag, det provet skickas givetvis till skl för analys vilket borde innebära att svaret kommer inom ngn vecka. Det provsvaret kommer vara utgångspunkten för mig såklart.

Nu kommer vi till frågan. Om jag går ner till att enbart börja bruka bara min lilla godnattis då och då visst borde thc successivt sjunka ändå va? Det är det svaret jag fått av dom flesta. Har dessutom fått veta att mitt thc förmodligen kanske inte ens hinner sjunka fören om några veckor ändå vilket innebär att testerna i sig är ganska missvisande, iallafall för oss som brukar dagligen och bara har bojan 4v. Självklart vet jag att sluta helt är säkrast, kan bli jobbigt dock. Alltså den egentliga frågan:sjunker värdena om jag går ner i intag avsevärt? Tacksam för alla kunskap, kännedom, tips!
Senast redigerad av Karlmikael 2015-02-27 kl. 21:55.
2015-02-28, 04:05
Medlem
Är det någon här som har testat metoden som verkar poppis på Youtube där olika människor påstår att man pissar rent om man använder nåt som heter "certo" blandat med vatten/juice, dom verkar ju ganska säker på sin sak.

Länk till de 2 olika klipp som har ungefär samma metod

https://www.youtube.com/watch?v=kYFr...4&spfreload=10

https://www.youtube.com/watch?v=P0cSvAczlCE

Uppskattar svar( om nån redan tagit upp detta tidigare ber jag om ursäkt i förväg).
2015-02-28, 18:52
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mway
Du hade så rätt. Allt var grönt!

Tack för de lugnande orden.

Kul att läsa!
2015-02-28, 19:45
Medlem
YoDudes avatar
Kan dom se om pisset är gammalt med sticka? Har haft en kompis piss i en vecka nu som jag tänkte prova på måndag. Kanske värt att säga också att dom även har kreatinsticka.
2015-02-28, 20:41
Medlem
Amarantis avatar
200 MG Tramadol Depot intaget den 26e februari, samt 200 MG Depot dagen efter den 27e februari igen. Första gången jag rör en opiat på ett år cirka, och jag är helt ren från alla andra droger också. Tror ni jag kommer vara ren den 19e mars när jag pissar nästa gång?
2015-02-28, 21:04
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoDude
Kan dom se om pisset är gammalt med sticka? Har haft en kompis piss i en vecka nu som jag tänkte prova på måndag. Kanske värt att säga också att dom även har kreatinsticka.
Om hans/hennes piss inte är utspätt så har det normal kreateninhalt aå det är lungt, se till att ha rätt twmperatur på det bara för det kollar vissa.

Mvh
2015-03-01, 14:51
Medlem
redigtsnurrigs avatar
Jag går på metadon behandling där de har börjat med något nytt drogtest "munskölj"
man får någon vätska som man ska ha i munnen i ca 1 minut sen spotta i en kopp
som skickas iväg på analys..
Skulle vilja veta hur länge olika droger syns och vilka droger de kan se?
2015-03-01, 17:51
Medlem
Någon som vet på ett ungefär hur länge katinoner kan ge utslag på urinprov?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in