2015-02-28, 04:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokenOfTime
Tja jag håller med i sak men kan du utveckla det där med att agera med full kraft? Adjöss med Romson och Schyman och bort med Kakan Hermansson från SR men mer då?

Frågar bara.

Det kan jag absolut definiera.

Men full kraft menar jag att göra oss kvitt medias och politikernas lögner och börja leda in det här landet på förnuftets väg. Lögnen sitter så djupt i vårt samhälle. Vi måste bryta det. Detta gäller även relationen mellan kvinnor och män, som marxisterna har förgiftat...
Citera
2015-02-28, 04:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det kan jag absolut definiera.

Men full kraft menar jag att göra oss kvitt medias och politikernas lögner och börja leda in det här landet på förnuftets väg. Lögnen sitter så djupt i vårt samhälle. Vi måste bryta det. Detta gäller även relationen mellan kvinnor och män, som marxisterna har förgiftat...

Det håller jag med om fullständigt men hur ska det gå till. Pk är djupt rotad och militant motstånd lär inte bli accepterat av den stora massan.
Citera
2015-02-28, 04:39
Medlem
Arboristens avatar
Citat:
Det håller jag med om fullständigt men hur ska det gå till. Pk är djupt rotad och militant motstånd lär inte bli accepterat av den stora massan.

Invandrare är anti-kommunister och anti-Pk, vi måste ta hjälp av dem.
Citera
2015-02-28, 04:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arboristen
Invandrare är anti-kommunister och anti-Pk, vi måste ta hjälp av dem.

Hälften av AFA och RF är invandrare och är emot typ... allt som inte är pk...
Citera
2015-02-28, 04:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Själv har jag kommit till följande slutsats:

Svenska tjejer och kvinnor får testa sin marxism och kulturrelativism fullt ut. Jag protesterar inte. Detta leder till att de slutar inneslutna i en burka. Givetvis för jämställdhetens skull.. LOL!

Själv lämnar jag landet med de miljoner som aktiemarknaden har välsignat mig med....

En win-win situation....

Tacka vet jag kvinnorna i asien eller sydamerika... Riktiga kvinnor där...
Citera
2015-02-28, 05:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Själv har jag kommit till följande slutsats:

Svenska tjejer och kvinnor får testa sin marxism och kulturrelativism fullt ut. Jag protesterar inte. Detta leder till att de slutar inneslutna i en burka. Givetvis för jämställdhetens skull.. LOL!

Själv lämnar jag landet med de miljoner som aktiemarknaden har välsignat mig med....

En win-win situation....

Tacka vet jag kvinnorna i asien eller sydamerika... Riktiga kvinnor där...

Och hur ska det leda landet på rätt väg som du nämnde förut.

Men håller med ändå, själv har jag funderat på det relativt rasrena nord-Norge.
Citera
2015-02-28, 05:10
Medlem
Arboristens avatar
Citat:
Hälften av AFA och RF är invandrare och är emot typ... allt som inte är pk...

Utifrån mina upplevelser bär invandrare, överlag, på goda, sunda patriarkala värderingar. Med invandrare syftar jag på alla folkslag som inte är skandinaviska.
Citera
2015-02-28, 05:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Och hur ska det leda landet på rätt väg som du nämnde förut.

Men håller med ändå, själv har jag funderat på det relativt rasrena nord-Norge.

Bra där! Jag skiter fullständigt i Sverige och svenska kvinnor hädanefter. Men jag kommer inte dra mig för att sprida skit om landet och tjejerna/kvinnorna som initialt förstört mitt liv.

Nu bygger jag upp mitt liv igen, Sverige och svenska kvinnor är helt enkelt inte "part of the picture". Mitt eget val, och det står jag för fullt ut.

För att återknyta till trådstart: svenska okvinnor och deras ideologi är död för mig. De har tappat både karta och kompass...

Som jag sade i trådstarten: de tror de är guds gåva, men "when the shit hits the fan" så är det tvärdött...
Senast redigerad av WordWarrior 2015-02-28 kl. 05:14.
Citera
2015-02-28, 05:18
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Utifrån mina upplevelser bär invandrare, överlag, på goda, sunda patriarkala värderingar. Med invandrare syftar jag på alla folkslag som inte är skandinaviska.

Ja, vissa patriarkala värderingar är bra. Kvinnor behöver ofta en "pappa" som håller koll... Tyvärr är det så...
Citera
2015-02-28, 05:19
Bannlyst
Citat:

Och hur går det ihop med AFA's och RF's värderingar?

Har ställt frågan förut och aldrig fått ett vettigt svar. Kanske är det politiken som går före, väldigt oseriöst i så fall men vad kan man förvänta sig av pk-folk (och feminister).
Citera
2015-02-28, 05:41
Medlem
thewellovedones avatar
Det finns ingenting som svenska kvinnor behöver skämmas för!! Det är ni som borde skämmas för det enda ni har gemensamt med alfahanar är könstillhörigheten, det är därför ni använder den som argument. Hade ni som individer haft någonting att tillföra så hade ni använt det som argument i stället.
Jag som själv är man skulle aldrig nedlåta mig till att använda mitt kön som ett argument i feminism och jämställdhetsdebatten eftersom det skulle vara en signal till omgivningen att jag inte har någonting eget att komma med.

TS, vad har du att säga till ditt försvar och då menar jag DITT försvar
Citera
2015-02-28, 06:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Det finns ingenting som svenska kvinnor behöver skämmas för!! Det är ni som borde skämmas för det enda ni har gemensamt med alfahanar är könstillhörigheten, det är därför ni använder den som argument. Hade ni som individer haft någonting att tillföra så hade ni använt det som argument i stället.
Jag som själv är man skulle aldrig nedlåta mig till att använda mitt kön som ett argument i feminism och jämställdhetsdebatten eftersom det skulle vara en signal till omgivningen att jag inte har någonting eget att komma med.

TS, vad har du att säga till ditt försvar och då menar jag DITT försvar

Haha sötnos, vore jag bög så skulle jag nog ligga med dig...

Men nu är det inte så... Min fråga till dig:

Du skriver att man ska skämmas för sin könstillhörighet? Varför? Förklara.

Förklara även hur mycket kvinnor akivt har bidragit i jämförelse med män i stora krissituationer. Nu snackar jag inte om att hålla upp tiggarbössan, utom om konkret action för att rädda människoliv...

Faktum är: om inte vi män besatt den drivkraft vi har, så blev det vare sig barn gjorda eller sjukhus byggda...

PS. Får du ligga mycket? Jag tvivlar...
Senast redigerad av WordWarrior 2015-02-28 kl. 06:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in