Citat:
Ursprungligen postat av
thewellovedone
...eller så kan du så där härligt rationellt förkorta din skrivelse till "Jag heter mr Adjoooogle och jag är en bitterpitt". Jag vet, det var elakt av mig, men det behövdes sägas.
Elakt javisst, men tyvärr så stämmer inte det. Jag är inte bitter. Först var jag det, blev lite deprimerad faktiskt, men det gick över väldigt fort. Man kan inte gräva ner sig för att man ser allt i ett nytt ljus. Man får acceptera hur kvinnor är och vända ryggen åt det. Finns säkert en kvinna därute för mig som jag kan ingå ett förhållande med, men chansen att jag vinner jackpotten på Eurolotto är större.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blodjord
Fundera på vad reproduktion betyder?
Jaja, har man så kassa gener att man inte ens vill älska någon annan och få barn, så antar jag att det är lika bra att man dör ut.
Jaja du menar rasen homo sapiens..... Det kan andra göra, sådana som du till exempel. Du känner väl någon form av stolthet att du kan ta hand om en kvinna och ett barn? (Om du nu är en man. Är du en kvinna så grattis till att du har begåvats med något som kan styra männen runtomkring dig). Inte mig emot det är ditt val.
Det handlar inte om
viljan att älska en kvinna och få barn. Det handlar om att jag inte längre
kan älska en kvinna.... skillnad där.