2015-03-01, 20:40
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
...eller så kan du så där härligt rationellt förkorta din skrivelse till "Jag heter mr Adjoooogle och jag är en bitterpitt". Jag vet, det var elakt av mig, men det behövdes sägas.

Elakt javisst, men tyvärr så stämmer inte det. Jag är inte bitter. Först var jag det, blev lite deprimerad faktiskt, men det gick över väldigt fort. Man kan inte gräva ner sig för att man ser allt i ett nytt ljus. Man får acceptera hur kvinnor är och vända ryggen åt det. Finns säkert en kvinna därute för mig som jag kan ingå ett förhållande med, men chansen att jag vinner jackpotten på Eurolotto är större.

Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Fundera på vad reproduktion betyder?

Jaja, har man så kassa gener att man inte ens vill älska någon annan och få barn, så antar jag att det är lika bra att man dör ut.

Jaja du menar rasen homo sapiens..... Det kan andra göra, sådana som du till exempel. Du känner väl någon form av stolthet att du kan ta hand om en kvinna och ett barn? (Om du nu är en man. Är du en kvinna så grattis till att du har begåvats med något som kan styra männen runtomkring dig). Inte mig emot det är ditt val.

Det handlar inte om viljan att älska en kvinna och få barn. Det handlar om att jag inte längre kan älska en kvinna.... skillnad där.
Citera
2015-03-01, 21:27
Medlem
Arboristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Detta insåg jag för många år sedan och har sedan dess varit misstänksam och undvikande mot kvinnor som jag inte känner. En kvinna har alltid en dold agenda - skillnaden mot män är att vi säger vad vi vill/tycker medan kvinnor hycklar något så förbannat. Hade jag varit religiös så hade jag hävdat att helvetet finns på jorden - i form av kvinnor. Att ge dem rösträtt var att indirekt så landets undergång.

Där har du början på samhällsförfallet. Hade västvärlden fortsatt på den ursprungligen inslagna stigen hade vi idag liknat Japan skulle jag tro - väldigt låg kriminalitet, ordning och reda i samhället och en omöjlighet för kvinnor att sprida sin destruktiva energi. Män skapar och håller ihop samhället, kvinnor tar/förbrukar och ser till att allt blir upp och ner.
Senast redigerad av Arboristen 2015-03-01 kl. 21:55.
Citera
2015-03-01, 22:24
Medlem
Förstår ingenting av den här tråden. Män och kvinnor ska väl inte tävla om att ha
en gloria på huvudet.
Citera
2015-03-02, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Fyfan det är TS som borde skämmas han är en erkänd sexköpare och utnyttjar kvinnor som förbrukningsvaror, titta hans andra trådar så ska ni få se att trovärdigheten blir helt förstörd

det är tragiskt att se både män och kvinnor som utnyttjar varanndra på det sättet, jag förstår det på ett sätt eftersom jag vet om TS bakgrund kvinnosyn men dem flesta av oss normala vet hur en normal relation fungerar och behöver inte ens tänka på samma problem som TS har, det är inte normalt att köpa och sälja sex och det kommer det aldrig att bli.

Det är däremot normalt att suga av sina vänners pojkvänner på toaletter och tända på makten och sveket du orsakar? Men inte att ha sex med en annan vuxen mot en tydlig ersättning istället för att betala med sin status, utseende etc?
Citera
2015-03-02, 11:22
Medlem
glimmandes avatar
Historiskt så har män alltid varit förbrukningsvaror på ett sätt som kvinnor inte har behövt vara. Så det är inte konstigt att attityden lever kvar.

Finns goda biologiska orsaker varför så varit fallet. Så problemet är inte själva grundsynen som behövdes innan dagens moderna samhälle. Har historiskt aldrig varit nåt större problem att få män att offra sig för kollektivets bästa.

Det är mer dagens samhälle som gör det här offret så mycket mer brutalt. Man är helt dum i skallen om man som man går med på det historiska upplägget då vi inte får tillbaka ett skit för det. Förbruka sig för att bereda resurser åt vår parasitstat vars enda mål verkar bestå i att ösa in ickesvenskar? Detta samtidigt som hela propagandaapparaten mässar om hur fruktansvärda monster nordgermanska män är. Krävs att man är helt sjuk i skallen för att gå med på det skitupplägget.
Senast redigerad av glimmande 2015-03-02 kl. 11:26.
Citera
2015-03-02, 15:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Historiskt så har män alltid varit förbrukningsvaror på ett sätt som kvinnor inte har behövt vara. Så det är inte konstigt att attityden lever kvar.

Finns goda biologiska orsaker varför så varit fallet. Så problemet är inte själva grundsynen som behövdes innan dagens moderna samhälle. Har historiskt aldrig varit nåt större problem att få män att offra sig för kollektivets bästa.

Det är mer dagens samhälle som gör det här offret så mycket mer brutalt. Man är helt dum i skallen om man som man går med på det historiska upplägget då vi inte får tillbaka ett skit för det. Förbruka sig för att bereda resurser åt vår parasitstat vars enda mål verkar bestå i att ösa in ickesvenskar? Detta samtidigt som hela propagandaapparaten mässar om hur fruktansvärda monster nordgermanska män är. Krävs att man är helt sjuk i skallen för att gå med på det skitupplägget.

Vilket är exakt vad jag var ute efter... Klockrent inlägg!
Citera
2015-03-02, 16:04
Medlem
Milford.Cubicles avatar
ah..en till anledning att tycka att kvinnor är dåliga. vad bra.

män betraktas som förbruknings vara. är väl bara andra män som tycker det?
Citera
2015-03-04, 12:51
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Fyfan det är TS som borde skämmas han är en erkänd sexköpare och utnyttjar kvinnor som förbrukningsvaror, titta hans andra trådar så ska ni få se att trovärdigheten blir helt förstörd

det är tragiskt att se både män och kvinnor som utnyttjar varanndra på det sättet, jag förstår det på ett sätt eftersom jag vet om TS bakgrund kvinnosyn men dem flesta av oss normala vet hur en normal relation fungerar och behöver inte ens tänka på samma problem som TS har, det är inte normalt att köpa och sälja sex och det kommer det aldrig att bli.

Blir man "förbrukad" av att ha sex menar du? Går du hellre in i en brinnande byggnad än har sex för pengar?

Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
ah..en till anledning att tycka att kvinnor är dåliga. vad bra.

män betraktas som förbruknings vara. är väl bara andra män som tycker det?

Nej i samhället i stort har det varit så.
Citera
2015-03-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Blir man "förbrukad" av att ha sex menar du? Går du hellre in i en brinnande byggnad än har sex för pengar?

Nej i samhället i stort har det varit så.
Vaddå svårt att fatta ironi det är anspelar på TS patetiska tråd.

Det är mest män tänker jag som tycker att horor är "förbrukade", eller "skadat gods"
Senast redigerad av CherryJul 2015-03-04 kl. 23:33.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in