2015-02-28, 02:26
Medlem
WordWarriors avatar
Hur ser jämställdheten ut bland de brandmän som brändes levande i 9/11 i New York, 2001? Hur ser jämställdheten egentligen ut bland de som försökte undsätta lidande och i princip döda medborgare? Vem har vunnit alla krig för yttandefrihet?

http://www.youtube.com/watch?v=FBE3m2D5234

Hur många kvinnor respektive män? Just det... När en dödssituation står för dörren, så förväntas män sköta kranarna. Varför då? Är vi inte jämställda?

Män betraktas som förbrukningsvara. Är detta okey? Jag tycker inte det.

Vad fan vore ni utan oss män?

Ämne: hycklar inte svenska kvinnor ganska grovt om "jämställdhet"?
Senast redigerad av WordWarrior 2015-02-28 kl. 02:33.
Citera
2015-02-28, 02:32
Medlem
Delvis sant, men hur många kvinnor är brandMÄN?

Sen är det väl inte direkt ett kvinnoyrke.
Citera
2015-02-28, 02:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina
Delvis sant, men hur många kvinnor är brandMÄN?

Sen är det väl inte direkt ett kvinnoyrke.

Kvinnor könskvoteras ju som bekant till brandmän i Sverige. De må inte bara vara fysiskt lämpliga, utan politiskt!

OMG! Landet är på väg till helvetet. Vem vill bli först med att brinna inne?
Citera
2015-02-28, 03:05
Medlem
WordWarriors avatar
Var håller de jämställda kvinnorna hus? Inte en kvinna i sikte?...

PS. Jag hoppas och tror att svenska kvinnor skäms. De har ingen aning om hur män har lidit och uppoffrat sig för deras skull. Svenska kvinnor kommer aldrig att förstå detta, men vad mig anbelangar så är min själ död mot svenska tjejer. Tjejer i andra nationer får mig att leva upp, som tur är...
Senast redigerad av WordWarrior 2015-02-28 kl. 03:16.
Citera
2015-02-28, 03:18
Medlem
Anledningen att brandmän är oftast män är för att de ha en annan fysiologi än kvinnor, det fanns nog många kvinnor som hjälpte till att ta hand om de sårade vid 11 september.

Jag håller med dig att det finns en stor dubbel moral i Sverige, endast européer är onda och har fått allt gratis men så är det inte det finns många fattiga européer och många rika icke européer.

Vänstertomtar måste sluta fokusera på ras.
Citera
2015-02-28, 03:24
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkiraKurosawaFan
Anledningen att brandmän är oftast män är för att de ha en annan fysiologi än kvinnor, det fanns nog många kvinnor som hjälpte till att ta hand om de sårade vid 11 september.

Jag håller med dig att det finns en stor dubbel moral i Sverige, endast européer är onda och har fått allt gratis men så är det inte det finns många fattiga européer och många rika icke européer.

Vänstertomtar måste sluta fokusera på ras.

Jag håller med. Men alltför många svenska kvinnor är offer för marxistisk indoktrinering. De fattar heller inte att biologi skiljer män och kvinnor åt, trots att alla tecken tyder på detta.

Ett samhälle som hyllar svaghet över styrka kan aldrig överleva.
Citera
2015-02-28, 03:26
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Det kan per definition inte vara synd om en man, som alltid har sig själva att skylla. Tror det är så som många resonerar.
Senast redigerad av RickardXXIII 2015-02-28 kl. 03:28.
Citera
2015-02-28, 03:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII
Alltid hör man att det är mest synd om kvinnor och barn. Det kan per definition inte vara synd om en man, som alltid har sig själva att skylla. Tror det är så som många resonerar.

Korrekt! Män har agens (handlingsförmåga), kvinnor är alltid offer. Som kvinna kan man inte ansvara för sina egna handlingar och beslut. Kvinnor som köper svensk feminism köper också omyndigförklaring.

Punkt slut.

PS. Vill bara säga att när ljud saknas på slutet, så kommer ingen av dessa män levande tillbaka...
Senast redigerad av WordWarrior 2015-02-28 kl. 03:50.
Citera
2015-02-28, 04:15
Medlem
Arboristens avatar
Svenska kvinnor parasiterar på män något in i helvete, och ser ner på män, framförallt vita män. Sen har man något okontrollerat behov att fördärva det svenska samhället på alla plan, genom kommunism och anti-nationalism.
Citera
2015-02-28, 04:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arboristen
Svenska kvinnor parasiterar på män något in i helvete, och ser ner på män, framförallt vita män. Sen har man något okontrollerat behov att fördärva det svenska samhället på alla plan, genom kommunism och anti-nationalism.

Så även du min broder, har uppfattat det fullständiga svek du ställts inför. Detta är bra. Först när folk vaknar så kan vi agera av full kraft. Vår tid kommer...

Citera
2015-02-28, 04:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Så även du min broder, har uppfattat det fullständiga svek du ställts inför. Detta är bra. Först när folk vaknar så kan vi agera av full kraft. Vår tid kommer...

Tja jag håller med i sak men kan du utveckla det där med att agera med full kraft? Adjöss med Romson och Schyman och bort med Kakan Hermansson från SR men mer då?

Frågar bara.
Citera
2015-02-28, 04:30
Medlem
Svenska feminister är bortskämda. Trots att vi är en av världens mest jämnställda länder så gapar dom efter mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in