2015-02-26, 10:40
Medlem
Tänkte ta blodprov på vårdcentral några månader efter avslutad PCT. Kan jag boka tid och förklara exakt vad det gäller, nämligen att jag tagit steroider och vill kolla mina värden så allt är okej, eller nekar dom mig bara då?
Citera
2015-02-26, 10:54
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Tänkte ta blodprov på vårdcentral några månader efter avslutad PCT. Kan jag boka tid och förklara exakt vad det gäller, nämligen att jag tagit steroider och vill kolla mina värden så allt är okej, eller nekar dom mig bara då?

Varför vill du bikta dig egentligen? Spelar väl ingen roll varför du vill ta prover, bara å göra det!
Fattar inte alls vad du har att vinna på å berätta att du har kurat.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-26, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Varför vill du bikta dig egentligen? Spelar väl ingen roll varför du vill ta prover, bara å göra det!
Fattar inte alls vad du har att vinna på å berätta att du har kurat.

Mvh

/aKAY

Fungerar det då? Vad jag har förstått så verkar folk i regel ha problem med att få ta ett testoprov osv om dom inte ljuger en massa om depression, låg sexlust osv. Tänkte bespara mig en massa lögner genom att säga sanningen helt enkelt. Är väl kanske enklare på privatkliniker men det finns nog inga sådana här i närheten vad jag vet.
Citera
2015-02-26, 11:05
Avslutad
Citat:
Fungerar det då? Vad jag har förstått så verkar folk i regel ha problem med att få ta ett testoprov osv om dom inte ljuger en massa om depression, låg sexlust osv. Tänkte bespara mig en massa lögner genom att säga sanningen helt enkelt.

Det är korrekt. Provtagning sker inte utan en anledning. Enklaste är att säga som det är eller dra en rövare att du jobbat som bartender och haft ett drogberoende etc etc. Privata mottagningar tenderar att vara lättare att övertyga.
Citera
2015-02-26, 19:59
Medlem
Halloj, tänkte påbörja min första kur i livet och vill höra lite med er lite mer erfarna kurare än mig.
Kan tillägga att jag är 23 år och väger 93kg.
Ska köra 6 veckor med d-bollarna och därefter 2 veckor med clomid som PCT.

v.1 3 tabs 30 mg / dag
v.2 3 tabs 30 mg / dag
v.3 3 tabs 30 mg / dag
v.4 3 tabs 30 mg / dag
v.5 3 tabs 30 mg / dag
v.6 3 tabs 30 mg / dag

v.7 1 tab 50 mg/ dag
v.8 1 tab 50 mg/ dag

Ser detta upplägg bra ut för en nybörjare?
Får jag bättre effekt igenom att injicera istället för att svälja tabs?
Ge gärna konstruktiv kritik, jag är öppen för alla svar!
Citera
2015-02-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannnne91
Halloj, tänkte påbörja min första kur i livet och vill höra lite med er lite mer erfarna kurare än mig.
Kan tillägga att jag är 23 år och väger 93kg.
Ska köra 6 veckor med d-bollarna och därefter 2 veckor med clomid som PCT.

v.1 3 tabs 30 mg / dag
v.2 3 tabs 30 mg / dag
v.3 3 tabs 30 mg / dag
v.4 3 tabs 30 mg / dag
v.5 3 tabs 30 mg / dag
v.6 3 tabs 30 mg / dag

v.7 1 tab 50 mg/ dag
v.8 1 tab 50 mg/ dag

Ser detta upplägg bra ut för en nybörjare?
Får jag bättre effekt igenom att injicera istället för att svälja tabs?
Ge gärna konstruktiv kritik, jag är öppen för alla svar!

Ser bra ut tycker jag! Inga konstigheter. Bra dos på dbollen. Har du tänkt köpa hem letro så du har utifall du skulle få gyno? Annars rekommenderar jag det. Alltid bra att ha det hemma.

Mvh
Citera
2015-02-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Ser bra ut tycker jag! Inga konstigheter. Bra dos på dbollen. Har du tänkt köpa hem letro så du har utifall du skulle få gyno? Annars rekommenderar jag det. Alltid bra att ha det hemma.

Mvh

Tack föt svaret! Hade faktiskt tänkt ta clomid för gyno men tycker du letro är bättre eller kö på en kombination av dom?
Citera
2015-02-27, 00:59
Medlem
Citat:
Det är ju inte läkaren som bokar själva tide på telefon så det är bara att va rätt vag och säga att du vill ha råd från läkaren gällande att du känt dig extr trött på sistone eller vad som, sen n'r du väl träffar vederbörande kan du va ärlig, jag har varit det iaf.
Citera
2015-02-27, 07:55
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Tack föt svaret! Hade faktiskt tänkt ta clomid för gyno men tycker du letro är bättre eller kö på en kombination av dom?

Clomid är tämligen kasst mot gyno.
Citera
2015-02-27, 10:00
Medlem
qdqdqs avatar
Hur pass grov uppsugnings kanyl kan man använda utan att förstöra gummit på viralen?
Citera
2015-02-27, 10:06
Medlem
Citat:

clomid hjälper inte mot gyno!

Mvh
Citera
2015-02-27, 11:15
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Fungerar det då? Vad jag har förstått så verkar folk i regel ha problem med att få ta ett testoprov osv om dom inte ljuger en massa om depression, låg sexlust osv. Tänkte bespara mig en massa lögner genom att säga sanningen helt enkelt. Är väl kanske enklare på privatkliniker men det finns nog inga sådana här i närheten vad jag vet.

De framgick inte av din post att det var testonivåer du ville ha, jag trodde du syftade på vanligt blodprov för hälscheck.

/aKAY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in