2015-02-25, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big General
Är det bara jag som är sjukt besviken på onlinemode?

Single player var fantastiskt, jag hade riktigt kul även dom första veckorna med online... men efter det så känns det bara så tråkigt. Det finns inget att göra nu längre känns det som.

Det som jag stör mig mest på är att man får göra om samma uppdrag hela jävla tiden. Nån som vet hur många uppdrag onlineläget har? känns som att det är typ 10 st. Hur fan tänkte man här? Utgick man från att folk skulle tycka att det är roligt att göra samma uppdrag om och om igen?

Vidare, utbudet för lägenheter, mod-options för bilar + mkt mer är patetiskt. Alla som spelar online har i princip samma grejer.

Nä, när allt summeras i framtiden, så tror jag att GTAO kommer att anses vara en flopp.
Jag håller med... Utbudet på lägenheter var för koncentrerat på staden, vilket jag inte gillade så mycket... Borde finnas fler garage vid sidan av motorvägarna som går upp mot Sandy Shores respektive Palamo Bay eller vad stället nu heter... Typ gömställen, man är ju en brottsling här, eller hur? Håller med allt du säger..
Citera
2015-02-25, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Wow 167... jag är 550-555
Okej? Var det någon som frågade?

Hur får jag tag i en Canis mesa off-road?
Citera
2015-02-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srednal

Ville bara säga det för han gjorde likadant... Köper? eller kanske letar runt?
Citera
2015-02-25, 19:21
Medlem
Drevs avatar
Citat:

Spela uppdraget A Titan of A Job eller ring Merryweather på någon så ser du några Mesa
Citera
2015-02-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Spela uppdraget A Titan of A Job eller ring Merryweather på någon så ser du några Mesa
Har prövat att ta den från uppdrag, men då går det inte att få in den i garaget, fast det kanske inte går att göra på något vis? Men jag har sett folk kör omkring med moddade och det känns ju rätt meningslöst att göra det om man inte kan spara bilen i sitt garage?

Jag vet inte om det var jag som kollade slarvigt, men jag är ganska säker på att det inte gick att sätta en tracker och försäkra den.
Senast redigerad av srednal 2015-02-25 kl. 19:46.
Citera
2015-02-25, 19:58
Medlem
Fishyyyys avatar
Citat:
Har prövat att ta den från uppdrag, men då går det inte att få in den i garaget, fast det kanske inte går att göra på något vis? Men jag har sett folk kör omkring med moddade och det känns ju rätt meningslöst att göra det om man inte kan spara bilen i sitt garage?

Jag vet inte om det var jag som kollade slarvigt, men jag är ganska säker på att det inte gick att sätta en tracker och försäkra den.
Ring merryweather på någon, sen försök ta en sån jeep utav dom sen kör du bara in den i ls customs och köper du bara insurance.
Citera
2015-02-25, 21:44
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Ring merryweather på någon, sen försök ta en sån jeep utav dom sen kör du bara in den i ls customs och köper du bara insurance.

Jag fick tag på min genom att ringa Merryweather på en polare så tog vi varsin.

Men jag skulle inte råda någon att göra det. Den fastnar på samma sätt som Elegyn. Går inte att sälja när man tröttnar på den.
Citera
2015-02-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Jag fick tag på min genom att ringa Merryweather på en polare så tog vi varsin.

Men jag skulle inte råda någon att göra det. Den fastnar på samma sätt som Elegyn. Går inte att sälja när man tröttnar på den.
Ah, det funkade för mig nu också. När man tröttnar på den så är det väl bara att spränga skiten och inte hämta ut den från mors, så är det problemet löst!
Citera
2015-02-28, 01:16
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Tycker inte survivals är värt det. Tar alldeles för lång tid, sen kostar ju ammon hela belöningen ungefär.
Kör massa missions bara så e du snart uppe i 600k. Beroende på hur mkt du kör då.

Vad använder ni för ammo? Skjuter ni bara bazooka eller?

För mig när jag klarat survivor brukar det bli kanske 2000 max att handla för till ammo.
Citera
2015-02-28, 13:17
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Vad använder ni för ammo? Skjuter ni bara bazooka eller?

För mig när jag klarat survivor brukar det bli kanske 2000 max att handla för till ammo.

Jag använder mest Combat MG och det var la väldigt överdrivet att hela belöningen går åt till ammo.
Egentligen tycker jag bara det är tråkigt att nöta survivals om jag är ute efter pengarna. Lättare att köra massa missions. Snabbare och mindre risk.
Citera
2015-03-01, 03:14
Medlem
COYG1886s avatar
gubbar jag har en lägenhet med plats för 2 bilar o ett garage med plats för 10 bilar. hur säljer jag min lägenhet vill alltså bara ha garaget kvar.
Citera
2015-03-01, 03:27
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COYG1886
gubbar jag har en lägenhet med plats för 2 bilar o ett garage med plats för 10 bilar. hur säljer jag min lägenhet vill alltså bara ha garaget kvar.
Det går inte att sälja fastigheter. Det du kan göra är att köpa en billigare fastighet (billigaste är ett 2-plats garage för 25.000). Du får 50% av ursprungsvärdet när du ersätter fastigheten med en annan, så det går att få ut pengar på att köpa en ny egendom.

Låt säga att du sitter på en lägenhet för 100.000 som du nu vill bli av med. Om du köper garaget för 25.000 och ersätter den med lägenheten betyder det att du får 50.000 från lägenheten i fickan, varvid 25.000 går till att köpa garaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in