2015-02-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gym84
Urhäftigt förspel med en brud i kola underkläder som röd i ansiktet av ilska blir övervunnen och örfilad tvingad till underkastelse.

Läste "koala underkläder" först och det gjorde ditt inlägg ca. 200ggr roligare. Skulle fan vilja att tjejen hade koala underkläder. Älskar koalor.
Citera
2015-02-24, 21:54
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limfx
Läste "koala underkläder" först och det gjorde ditt inlägg ca. 200ggr roligare. Skulle fan vilja att tjejen hade koala underkläder. Älskar koalor.

Ja, men va då! Du kan väl be henne att skaffa en sexig dress. Vi kvinnor behöver ibland en liten puff för att vi skall våga klä oss i raffiga underkläder. Jag har mitt ex att tack för det. Lycka till!
Citera
2015-02-25, 08:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Ett samlag är inget som skall vara ett skjut som är över på 10 minuter eller vad tycker ni? Själv menar jag att det skall föregå av ett njutbart förspel. I förspelet kan gärna finnas inslag av hårda tag i form av dominans och underkastelse. Häftigt med sexig dress. Själv brukade jag klä mig i raffset dvs en svart push-up bh , höfthållare ,svarta strumpor med söm och vita pumps. Vad säger ni om era erfarenheter av olika förspel?

Varför strippar du i raffset som en dominatrix när du tvingas till underkastelse?
Citera
2015-02-25, 17:58
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gym84
Varför strippar du i raffset som en dominatrix när du tvingas till underkastelse?

Jag klär mig i snygga underkläder för att jag upplever det som erotiskt. I mina ögon har det ingenting med dominans att göra. En dominatrix kräver betydlig häftigare klädsel än min. Det skall vara läderkläder och höga stövlar. Gå in och kolla på nätet får du se.
Citera
2015-03-01, 09:19
Avslutad
OT raderat. Topic är alltså förspel och exempel på det, inte någon chattråd om Ts och hennes klädsel. /Mod
Citera
2015-03-01, 14:54
Medlem
vitapumpss avatar
Tack!
Citera
2021-10-17, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Mitt ex och jag brukade inleda med ett rejält gräl. Det är något vi båda är överrens om. Det hör till förspelet.När vi grälar och jag märker att han får övertaget i ordväxlingen börjar det pirra oroligt mycket i hela kroppen.Grälet avslutas med att jag ber om förlåtelse. Men han ger mig en rungande örfil och drar mig i håret. Sen tar han ett livtag om mig och trycker ned mig på golvet eller i sängen. Han nyper mig i bröstvårtorna och kör brutalt in handen mellan mina ben och maserar vaginan. När jag är fullständigt exalterad och orgasmen tränger på kör han in penisen och sätter på mig allt vad han kan.När akten är över ligger jag och flämtar helt förlorad , tvingad till underkastelse. Den härliga sexakten brukar ta 1 ½ till 2 timmar.

Berätta mer om hur du tänder på att bli örfilad.
Citera
2021-10-22, 03:08
Medlem
Karaboudjans avatar
Oftast iom att vi har barn hemma blr det snabbis med lite pulla, suga på brösten och kanske lite analpull till orgasm medan hon runkar mig under täcket. Sen kan man variera mellan knull tyst från sidan, avrunkning tills jag kommer eller avsugning.

Är vi barnfri kan en halv lördag gå åt. Hon klär sig utmanande. Klänning och lättillgängliga underkläder. Reta varandra. Ge och ta. Kanske duscha tillsammans, sist rakade i varandra och lite mer teas.

Otroligt uppladdade. Sen ville hon bli lite ompysslad. Bjöd på vin, lite massage, målade hennes tånaglar och fixade snacks.retade mig med att leva "lördagsmorgon" med en buttplug inne hela dagen

Då hade hon "retat" mig tillräckligt och jag får bestämma i sängen. Som rollspel.

Först smisk med bälte, lite pull och dildo etc tills hon kommer.

När hon kommit kan vi variera mellan munknull, rimjob, analt stenhårt direkt, knulla så hon kan ta för en andra orgasm.

Barnfritt avslutar jag alltid med antingen sprut i analen eller i munnen. Lediga dagar är fittsprut tråkigt.

Bara ett enkelt förslag. Men dusch och tease är ett bra förslag.
Man kan köra omvänt om man tänder på det. Slicka Hennes fitta/röv medan hon kollar på porr.
Gillar man kiss kan det vara mysigt och tändande.

Skicka sms med omoraliska fantasier. Nästan så man skäms.
Beställ sexiga underkläder, leksaker tillsammans. Gärna nakna. Då släpper lätt spärrar.

Beröm varandra även om ni kör ren bdsm som nybörjare.

Har du förnedrat partnern i rollen. Krama om och visa kärlek efteråt så man vet att det just är en roll.

Lycka till
Citera
2021-10-22, 09:38
Medlem
Pacwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karaboudjan
Oftast iom att vi har barn hemma blr det snabbis med lite pulla, suga på brösten och kanske lite analpull till orgasm medan hon runkar mig under täcket. Sen kan man variera mellan knull tyst från sidan, avrunkning tills jag kommer eller avsugning.

Är vi barnfri kan en halv lördag gå åt. Hon klär sig utmanande. Klänning och lättillgängliga underkläder. Reta varandra. Ge och ta. Kanske duscha tillsammans, sist rakade i varandra och lite mer teas.

Otroligt uppladdade. Sen ville hon bli lite ompysslad. Bjöd på vin, lite massage, målade hennes tånaglar och fixade snacks.retade mig med att leva "lördagsmorgon" med en buttplug inne hela dagen

Då hade hon "retat" mig tillräckligt och jag får bestämma i sängen. Som rollspel.

Först smisk med bälte, lite pull och dildo etc tills hon kommer.

När hon kommit kan vi variera mellan munknull, rimjob, analt stenhårt direkt, knulla så hon kan ta för en andra orgasm.

Barnfritt avslutar jag alltid med antingen sprut i analen eller i munnen. Lediga dagar är fittsprut tråkigt.

Bara ett enkelt förslag. Men dusch och tease är ett bra förslag.
Man kan köra omvänt om man tänder på det. Slicka Hennes fitta/röv medan hon kollar på porr.
Gillar man kiss kan det vara mysigt och tändande.

Skicka sms med omoraliska fantasier. Nästan så man skäms.
Beställ sexiga underkläder, leksaker tillsammans. Gärna nakna. Då släpper lätt spärrar.

Beröm varandra även om ni kör ren bdsm som nybörjare.

Har du förnedrat partnern i rollen. Krama om och visa kärlek efteråt så man vet att det just är en roll.

Lycka till

Låter helt fantastiskt!
Hur i hela Helsingfors har ni fått till det såhär?!?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in