2015-02-22, 14:13
Medlem
vitapumpss avatar
Ett samlag är inget som skall vara ett skjut som är över på 10 minuter eller vad tycker ni? Själv menar jag att det skall föregå av ett njutbart förspel. I förspelet kan gärna finnas inslag av hårda tag i form av dominans och underkastelse. Häftigt med sexig dress. Själv brukade jag klä mig i raffset dvs en svart push-up bh , höfthållare ,svarta strumpor med söm och vita pumps. Vad säger ni om era erfarenheter av olika förspel?
Citera
2015-02-22, 14:15
Medlem
MrMadoffs avatar
Håller med
Citera
2015-02-22, 14:16
Medlem
SirMunchalots avatar
Förspel är sjukt nice och ett definitivt måste för min del, om inte båda två vore överjävligt dunderkåta på varandra.
Citera
2015-02-22, 14:20
Bannlyst
Det är inget måste. Men att munknulla, analpulla och örfila en undergiven liten slyna är alltid nice innan man lägrar henne.
Citera
2015-02-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Ett samlag är inget som skall vara ett skjut som är över på 10 minuter eller vad tycker ni? Själv menar jag att det skall föregå av ett njutbart förspel. I förspelet kan gärna finnas inslag av hårda tag i form av dominans och underkastelse. Häftigt med sexig dress. Själv brukade jag klä mig i raffset dvs en svart push-up bh , höfthållare ,svarta strumpor med söm och vita pumps. Vad säger ni om era erfarenheter av olika förspel?

När vi hade sex och samlevnadsdagar på gymnasiet berättade en av förläsarna att förspelet inför helgens samlag kunde börja redan på onsdagen med att mannen dammsög.......
Citera
2015-02-22, 14:40
Medlem
pelle_snusks avatar
Förspel är väldigt underskattat. Det kan pågå i timmar, ibland dagar om man inte kan träffas där man trissar upp spänning och förväntningar. Teasing är spännande och sexet blir oftast mycket bättre om man bygger upp en upphetsning innan.
Citera
2015-02-22, 15:10
Medlem
vitapumpss avatar
Mitt ex och jag brukade inleda med ett rejält gräl. Det är något vi båda är överrens om. Det hör till förspelet.När vi grälar och jag märker att han får övertaget i ordväxlingen börjar det pirra oroligt mycket i hela kroppen.Grälet avslutas med att jag ber om förlåtelse. Men han ger mig en rungande örfil och drar mig i håret. Sen tar han ett livtag om mig och trycker ned mig på golvet eller i sängen. Han nyper mig i bröstvårtorna och kör brutalt in handen mellan mina ben och maserar vaginan. När jag är fullständigt exalterad och orgasmen tränger på kör han in penisen och sätter på mig allt vad han kan.När akten är över ligger jag och flämtar helt förlorad , tvingad till underkastelse. Den härliga sexakten brukar ta 1 ½ till 2 timmar.
Citera
2015-02-22, 16:37
Medlem
Citat:
Mitt ex och jag brukade inleda med ett rejält gräl. Det är något vi båda är överrens om. Det hör till förspelet.När vi grälar och jag märker att han får övertaget i ordväxlingen börjar det pirra oroligt mycket i hela kroppen.Grälet avslutas med att jag ber om förlåtelse. Men han ger mig en rungande örfil och drar mig i håret. Sen tar han ett livtag om mig och trycker ned mig på golvet eller i sängen. Han nyper mig i bröstvårtorna och kör brutalt in handen mellan mina ben och maserar vaginan. När jag är fullständigt exalterad och orgasmen tränger på kör han in penisen och sätter på mig allt vad han kan.När akten är över ligger jag och flämtar helt förlorad , tvingad till underkastelse. Den härliga sexakten brukar ta 1 ½ till 2 timmar.

Something inside of me just died.
Citera
2015-02-22, 22:41
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronslaktaren
Something inside of me just died.
Va trist att Du tycker så. Syftet med min erotiska berättelse var att ge ett exempel på hur en sexakt med ett förspel kan genomföras. Hade varit trevligt att få ta del av flera andra exempel. Det var detta som var syftet denna tråd som jag tog upp.
Citera
2015-02-23, 09:23
Medlem
Frozenpills avatar
Min "Hona" brukar spela olydig för att bli riktigt kåt.Att jag sen blir en aning "brysk" när jag tillrättavisar henne gör henne heltänd .;-))
Citera
2015-02-23, 10:07
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Förspel är väldigt underskattat. Det kan pågå i timmar, ibland dagar om man inte kan träffas där man trissar upp spänning och förväntningar. Teasing är spännande och sexet blir oftast mycket bättre om man bygger upp en upphetsning innan.

Jag håller med. Jag tycker om snabbisar. Pang på, här och nu. Men snabbisarna har ofta föregåtts av teasing. Min nuvarande snubbe är så jävla bra på det där. Han kan hångla upp mig på morgonen, känna på mig och konstatera att jag är våt för att sedan avbryta och ha bråttom till jobbet. Det gör ju att jag bokstavligen kastar mig över honom så fort vi träffas nästa gång. Ytterst beräknande. Men jag tycker om det. Han med.

Och han vet ju precis hur han i vardagliga situationer ska röra vid mig för att jag ska bli kåt. Exempelvis ett lätt grepp om nacken. Eller tyst bara ställa sig bakom och trycka sig mot mig en stund. Och jag vet ju vad jag kan göra för att få igång honom. Det är sådana här saker som gör att sex i relationer är så vansinnigt mycket bättre än med totala främlingar eller personer man inte känner något för.

Men jag kan också tycka om ett långt, långt förspel på plats så att säga att. Att långsamt bli och mjukt bli förförd eller förföra. Ögonkontakt, kladdiga kyssar och närhet. Det är fint.

Som med allt annat så är det så att omväxling förnöjer. Ibland är skönt att vara dirty. Ibland är det skönt att vara mjuk.
Citera
2015-02-24, 11:17
Avslutad
Citat:
Urhäftigt förspel med en brud i kola underkläder som röd i ansiktet av ilska blir övervunnen och örfilad tvingad till underkastelse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in