Citat:
Ursprungligen postat av
pelle_snusk
Förspel är väldigt underskattat. Det kan pågå i timmar, ibland dagar om man inte kan träffas där man trissar upp spänning och förväntningar. Teasing är spännande och sexet blir oftast mycket bättre om man bygger upp en upphetsning innan.
Jag håller med. Jag tycker om snabbisar. Pang på, här och nu. Men snabbisarna har ofta föregåtts av teasing. Min nuvarande snubbe är så jävla bra på det där. Han kan hångla upp mig på morgonen, känna på mig och konstatera att jag är våt för att sedan avbryta och ha bråttom till jobbet. Det gör ju att jag bokstavligen kastar mig över honom så fort vi träffas nästa gång. Ytterst beräknande. Men jag tycker om det. Han med.
Och han vet ju precis hur han i vardagliga situationer ska röra vid mig för att jag ska bli kåt. Exempelvis ett lätt grepp om nacken. Eller tyst bara ställa sig bakom och trycka sig mot mig en stund. Och jag vet ju vad jag kan göra för att få igång honom. Det är sådana här saker som gör att sex i relationer är så vansinnigt mycket bättre än med totala främlingar eller personer man inte känner något för.
Men jag kan också tycka om ett långt, långt förspel på plats så att säga att. Att långsamt bli och mjukt bli förförd eller förföra. Ögonkontakt, kladdiga kyssar och närhet. Det är fint.
Som med allt annat så är det så att omväxling förnöjer. Ibland är skönt att vara dirty. Ibland är det skönt att vara mjuk.