2015-02-19, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
+1. Det hemska nu är att jag blir kallad rasist bara för att jag håller på Chelsea. Inte för att jag bryr mig, men det är läskigt att se hur vissa individer(bara för att inte kasta sten i glashus ) kan skära alla över samma kam.
Vass kam?

Är det några som inte borde vara rasister logiskt sett så är det Chelseasupporter, med tanke på att Chelsea under 2000-talet väl är den toppklubb i Europa som varit mest förknippat med svarta spelare. (Nej, FB-mobb, det inte en negativ sak). Det vore ju att kasta sten i glashus om något.
Citera
2015-02-19, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Vass kam?
Nu är ju din grej att vara allmänt dryg och det är ganska roligt för det mesta, men här är du snett ute. Det heter faktiskt från början att "skära alla över samma kam".
Citera
2015-02-19, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Nu är ju din grej att vara allmänt dryg och det är ganska roligt för det mesta, men här är du snett ute. Det heter faktiskt från början att "skära alla över samma kam".
Oj, då får jag skämmas. Var säker på att det hette "dra alla över samma kam". Snacka om att faila. Får trolla bättre nästa gång
Citera
2015-02-23, 13:00
Avstängd
Halloween2s avatar
”Stoke är jobbigare att möta än Barça”

Citat:
– Det finns ingenting nytt i deras spel som oroar oss. Visst, Barcelona är ett speciellt lag med speciella spelare, men anledningen till att jag blev fotbollsspelare var för att spela dessa matcher. Det är det här jag vill göra.
Sedan jämför 28-åringen sin kommande motståndare med en viss Premier League-klubb.
– Stoke är jobbigare att möta än Barcelona, eftersom ”Barca” inte går ut för att förstöra matchen. De har i stället världsspelare som kan avsluta matcherna på ett magiskt sätt.

Kompany är KING
Citera
2015-02-23, 14:44
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Kompany är KING
Frågan är om Stoke är jobbigare att möta än City? För Barca besegrade City både hemma och borta senast.
Citera
2015-02-23, 16:32
Medlem
bel0ws avatar
Citat:

Kompany är KING

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Frågan är om Stoke är jobbigare att möta än City? För Barca besegrade City både hemma och borta senast.
Läggs alldeles för mycket energi på det där, han blev felciterad.
Citera
2015-02-24, 14:51
Medlem
pissoars avatar
28 gånger pengarna på att Kompany får rött, lätta pengar.
Citera
2015-02-24, 15:43
Medlem
asslikethats avatar
Citat:

Kompany är KING

Stoke är bara jobbiga om det regnar och man spelar borta mot dom.
Citera
2015-02-24, 16:28
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
En regnig tisdag borta mot Stoke, och vilket lag som helst förlorar. Barcelona, Bayern, Real Madrid? Storförluster borta mot Stoke.
Citera
2015-02-24, 18:37
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat

Måste vara november/december oxå.

Stoke har ju aldrig förlorat en match på hemmaplan under dessa två månader sedan de kom upp till PL.
Citera
2015-02-24, 18:41
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Allt annat än en enkel vinst för Barca skulle chockera mig. Förlorar Barca ikväll så är man verkligen i en kris. City håller inte ens Atletico Madrid nivå och dom har Barca utmanövrerat tämligen enkelt i år, visst, det går inte att argumentera sådär, men jag anser att det är en väsentlig klasskillnad mellan City och Barca.

Har 5000 kronor satta på Barcelona vinst -1. Jag tror Barca dödar mötet redan ikväll.
Citera
2015-02-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Allt annat än en enkel vinst för Barca skulle chockera mig. Förlorar Barca ikväll så är man verkligen i en kris. City håller inte ens Atletico Madrid nivå och dom har Barca utmanövrerat tämligen enkelt i år, visst, det går inte att argumentera sådär, men jag anser att det är en väsentlig klasskillnad mellan City och Barca.

Har 5000 kronor satta på Barcelona vinst -1. Jag tror Barca dödar mötet redan ikväll.

City vinner med 2-1 hemma för att sen bli överkörda i Barcelona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in