2015-02-18, 13:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Någon sida där man kan se domare till kvällens matcher samt lite statistik över kort osv?
Någon bra sida med massor av statistik..

Mvh
Kan detta var något? http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=430
Citera
2015-02-18, 14:34
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-mannen
Det är hemskt att sådant här sker utanför fotbollen, jag tror dock Chelsea kommer att behandla frågan på största allvar. De har redan nu gjort ett statement angående situationen: 'Such behaviour is abhorrent and has no place in football or society. We will support any criminal action against those involved in such behaviour, and should evidence point to the involvement of Chelsea season ticket holders or members the club will take the strongest possible action against them including banning orders.'

Men det värsta jag vet är när folk utanför och media vrider upp situationen och bildar en uppfattning om att CHELSEA är en vidrig klubb med äckliga supportrar. Samma sak gäller så fort Chelsea gör en defensiv match och får med sig ett bra resultat, då är det ett äckligt fittlag alla lär sig att hata.

Alla lag har vidriga supportrar, ibland syns dom och ibland inte. Dessa supportrar är en skam för fotbollen och för varje enskilt lag. Men att ge klubben, ledning och laget skit för sånt här är brist på kunskap och enkel manipulation som idioter fastnar för.

Detta!

Sen gynnas situationen inte mer när idioten Stan Collymore, som verkar ha något personligt mot Chelsea, hela tiden ska ge klubben skit. Moralpredika när man misshandlat sin fru?

Banna supportrarna på livstid, äckliga människor.
Citera
2015-02-18, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kan detta var något? http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=430
Perfekt! tusen tack
Citera
2015-02-18, 15:00
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Det är hemskt att sådant här sker utanför fotbollen, jag tror dock Chelsea kommer att behandla frågan på största allvar. De har redan nu gjort ett statement angående situationen: 'Such behaviour is abhorrent and has no place in football or society. We will support any criminal action against those involved in such behaviour, and should evidence point to the involvement of Chelsea season ticket holders or members the club will take the strongest possible action against them including banning orders.'

Men det värsta jag vet är när folk utanför och media vrider upp situationen och bildar en uppfattning om att CHELSEA är en vidrig klubb med äckliga supportrar. Samma sak gäller så fort Chelsea gör en defensiv match och får med sig ett bra resultat, då är det ett äckligt fittlag alla lär sig att hata.

Alla lag har vidriga supportrar, ibland syns dom och ibland inte. Dessa supportrar är en skam för fotbollen och för varje enskilt lag. Men att ge klubben, ledning och laget skit för sånt här är brist på kunskap och enkel manipulation som idioter fastnar för.
Bra skrivet, kul med nya duktiga CFC-supportrar här

Chelsea väljer inte sina fans, precis som alla andra klubbar i världen. Kan någon av forumets supportrar till United, Real, Barcelona etc garantera att det inte finns nazister/fascister/rasister inom deras klubbar?
Det enda man kan göra är att fortsätta jobba med Kick it Out, samt ta avstånd och markera mot denna typ av beteende. Detta har man också gjort, samtidigt som man insinuerar att de bakom det hela kommer stängas av från Stamford Bridge.

Annars är Speedi's "argument" om att lagets kapten är en rasist bara tröttsamt, visar vilken nivå användaren ligger på.
Terry's mentor var Desailly, han är mentor till Zouma, nära vän med Drogba, Cole och Essien samt har aldrig haft den minsta problem med de alla andra mörkhyade spelarna i CFC.

Bara för att man säger "black fucking cunt" i stridens hetta så blir man inte automatiskt rasist (om han ens sa det, det är faktiskt inte helt säkert).
Vem vet, privat så kanske han är världens största nazist, men det finns liksom ingenting som egentligen pekar på det.
Citera
2015-02-18, 15:44
Medlem
Har det spekulerats i hur många av de 4 skadade spelarna från psg som kan vara med i returen?
Citera
2015-02-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Måste kännas mysigt att vara svart spelare i Chelsea och veta vilka som huserar på läktarna. Vidrigt av Chelseafansen och det vore trevligt om klubben kunde ta avstånd från det här.

Rasister huserar på i princip alla fotbollsläktare i alla lag inte bara på Stamford Bridge. Här är förövrigt tre exempel på rasistiska United, LFC och Arsenal fans, det säger lika lite om dom klubbarna som rasistsvinen som härjade i paris igår säger om CFC.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2163284/Liverpool-fan-banning-order-racist-gesture-Patrice-Evra.html

http://www.theguardian.com/football/2012/feb/03/manchester-united-fan-racist-abuse-stoke

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2119806/Arsenal-fan-arrested-racist-abuse-Newcastle-midfielder-Cheick-Tiote.html
Citera
2015-02-18, 18:58
Medlem
pissoars avatar
Riktigt kul att se Zlatan stoppa Cahill i bakfickan igår.
Citera
2015-02-18, 20:06
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissoar
Riktigt kul att se Zlatan stoppa Cahill i bakfickan igår.

Är du ens förvånad? De flesta individuellt skickliga anfallare brukar ha Cahill där.
Citera
2015-02-18, 20:37
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippe86
Rasister huserar på i princip alla fotbollsläktare i alla lag inte bara på Stamford Bridge. Här är förövrigt tre exempel på rasistiska United, LFC och Arsenal fans, det säger lika lite om dom klubbarna som rasistsvinen som härjade i paris igår säger om CFC.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2163284/Liverpool-fan-banning-order-racist-gesture-Patrice-Evra.html

http://www.theguardian.com/football/2012/feb/03/manchester-united-fan-racist-abuse-stoke

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2119806/Arsenal-fan-arrested-racist-abuse-Newcastle-midfielder-Cheick-Tiote.html

Hitta inte på en massa ursäkter för deras vidriga beteende.
Citera
2015-02-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Hitta inte på en massa ursäkter för deras vidriga beteende.
Va? Jag har väl aldrig påstått att det finns några ursäkter för deras vidriga beteende, jag hoppas innerligt att dom stängs av från all form av fotboll för all framtid. Läs mitt inlägg istället.
Citera
2015-02-18, 21:58
Medlem
Stark andra halvlek av PSG, tror det blir för tufft i returen dock. Kul o se Cavani i lite form.
Citera
2015-02-19, 00:50
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:

+1. Det hemska nu är att jag blir kallad rasist bara för att jag håller på Chelsea. Inte för att jag bryr mig, men det är läskigt att se hur vissa individer(bara för att inte kasta sten i glashus ) kan skära alla över samma kam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in