"Så vilka är det?" Vad är det du har svårt att fatta? En stor del av befolkningen är hederliga anständiga människor som vill ha ett välfungerande icke-korrupt land som är självständigt och inte har något med Ryssland, Nato eller EU att göra.
Du hade alltså inget svar på vilken organiserad politisk entitet ni talar om. Tack för inlägget ändå.
__________________
Senast redigerad av Guillounism 2015-02-21 kl. 15:15.
"Räddningen" vi behöver idag är en fungerande integrationspolitik som kan ta hand om de "nya svenskarna" som har kommit till Sverige. De partiet som klarar den utmaningen (för ingen har gjort det än) kommer att vara nästa vals stora vinnare. Allt fler partier har förstått att det är ett problem idag, men några har börjat utmana problem, t.ex kristdemokraterna.
Om sittande politiker och media börjar ta upp integrationsproblemen och inte stoppar huvudet i sanden som de historiskt sett har gjort, så kommer färre att rösta på t.ex sverigedemokraterna, och samhället kan räddas.
Hela poängen med att jag säger som jag gör om SvP är för att dom inte vill ha någon invandring från främmande raser, och det är lösningen att rensa Sverige från alla som inte kommer från västländska kulturen.
SvP är nog den enda räddningen vi har kvar vi måste förstå det.
Det är ett rakryggat parti som inte viker sig dom talar sanning och står för det dom säger!
lol okej...
Ett parti som bara bryr sig om kristen "moral" och ukrainska chauvinister och som skiter i judefrågan är alltså den enda räddningen vi har kvar... Väldigt rakryggat av SVP att ställa sig på NATO's sida!
Ett parti som bara bryr sig om kristen "moral" och ukrainska chauvinister och som skiter i judefrågan är alltså den enda räddningen vi har kvar... Väldigt rakryggat av SVP att ställa sig på NATO's sida!
Nordfronts egna troll har alltså hittat till flashback. Välkommen!
Har du några källor på dina minst sagt kontroversiella uttalanden?
Nordfronts egna troll har alltså hittat till flashback. Välkommen!
Har du några källor på dina minst sagt kontroversiella uttalanden?
Haha aa, alla som inte ställer sig bakom Jewkraina är utsända av den nazistiska högborgen nordfront och blir betalda av Putin!
Läs (FB) Nationalism och geopolitik - en paradox. om du vill ha källor.
Hej! Vad heter Svenskarnas partis jugend? Alltså ungdomsförbund? Hur ser ni på rasforskning? Hur funkar det om ni kommer till makten? Skickas utomeuropeiska invandrare hem även om de bott här från 60 talet? Vad är det västerländska kulturella arvet? Alla frågar allitd om argument om det västerländska kulturella arvet varför jag frågar det. Man måste ju vara väl förberedd inför eventuella debatter.
Haha aa, alla som inte ställer sig bakom Jewkraina är utsända av den nazistiska högborgen nordfront och blir betalda av Putin!
Läs (FB) Nationalism och geopolitik - en paradox. om du vill ha källor.
Din enda källa på att SvP skulle vara kristna chauvinister som skiter i judefrågan och ställer sig bakom NATO är alltså en konspirationstråd skapat av en pro-rysk narcissist?
Hej! Vad heter Svenskarnas partis jugend? Alltså ungdomsförbund? Hur ser ni på rasforskning? Hur funkar det om ni kommer till makten? Skickas utomeuropeiska invandrare hem även om de bott här från 60 talet? Vad är det västerländska kulturella arvet? Alla frågar allitd om argument om det västerländska kulturella arvet varför jag frågar det. Man måste ju vara väl förberedd inför eventuella debatter.
Svenskarnas parti har inget ungdomsförbund.
Rasforskning känns inte speciellt aktuellt för tillfället.
Nu har jag ingen aning hur många utomeuropeiska invandrare som kom hit på 60-talet, men jag tror ej speciellt många. De kommer med största sannolikhet få leva sina sista år i lugn och ro här i Sverige.
1, Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.
Det svenska folkets yttersta intresse är dess fortlevnad. Vårt folk, de etniska svenskarna, har i många generationer byggt Sverige med blod, svett och tårar. Våra förfäder har försvarat landet med sina liv för att kunna överlämna ett svenskt Sverige till sina barn. Nu är det vår tur att skapa ett Sverige där våra barn kan växa upp i trygghet och där svenskarna styr över sitt eget öde. Sverige behöver vara svenskt för att svenskarna skall kunna skapa sin egen kultur, sina egna seder och bruk samt fritt kunna välja vilka influenser som skall påverka eller berika Sverige från andra delar av världen.
För alla folks långsiktiga överlevnad krävs ett eget etniskt homogent livsrum, då det är ett generellt kriterium för överlevnad varför det knappast är något anmärkningsvärt att även svenskarna värnar sin egna fortlevnad. Svenskarnas parti förespråkar därför en avveckling av den mångkultur som genomsyrar dagens samhälle och som otvivelaktigt leder såväl svenskarna som det svenska samhället i fördärvet. Detta innebär att endast personer som är genetiskt lika svenskarna skall kunna få medborgarskap i Sverige för att kunna tas upp av samhället och bli en del av den svenska identiteten.
Jag är ingen talesperson för SvP
__________________
Senast redigerad av SvinFullGrek 2015-02-23 kl. 15:05.
Det är uppenbart att du inte har dom grundläggande kunskaperna som behövs, skaffa dig det först och främst. Öva gör man inte genom att debattera när man inte kan någonting. Börja med att läsa, studera och träffa likasinnade. Lär dig också skillnaden mellan att samtala och debattera, jag skulle inte skicka ut dig i fältet för en debatt men ett samtal med nära och bekanta kan aldrig skada.