2015-02-23, 01:10
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Hade hellre sett amerikansk reklam-TV nu istället.
Håller med!
Citera
2015-02-23, 01:10
Medlem
Torps avatar
Finns det någon statistik över bettingfirmorna och deras pricksäkerhet med oddsen? Tycker det är väldigt mycket 1.01-oddsare, de verkar känna sig säkra :P
Citera
2015-02-23, 01:11
Medlem
Fan vilka radioutseénden dem har dessa kärringar. Fy fan! Fattas bara att Gudrun Schyman joinar...
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad
Hela galan luktar jude.

Det är väl skit samma vad galan luktar.

Göteborg luktar fisk, Afrika luktar Ebola, Oscarsgalan luktar jude. So what? Det är som att klaga på att en orange tavla är för orange. Helvete, ni flashbackare som klagar på Aftonbladet och så vidare, att de argumenterar fult och klumpigt.. hur jävla dumma är ni själva inte då? (Inte nödvändigtvis riktat mot användaren jag citerade, bara en liten reflektion jag gjort senaste tiden).
Citera
Avslutad
Jag klarar inte av henne med den vita klänningen...
Citera
2015-02-23, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nivovic
Pinsamt SVT, pinsamt.

Nästan gång hoppas man slippa feministerna som kacklar i studion, vilka jävla horor...

De kanske tänker göra som de gjorde med Arne Weises Jul, och ha en ny typ varje år. Nästa år är det sex islamister som sitter i sofforna och diskuterar tajta kläder och kvinnliga skådisar som ges för mycket intervjutid på röda mattan.
Citera
2015-02-23, 01:12
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Det är väl skit samma vad galan luktar.

Göteborg luktar fisk, Afrika luktar Ebola, Oscarsgalan luktar jude. So what? Det är som att klaga på att en orange tavla är för orange. Helvete, ni flashbackare som klagar på Aftonbladet och så vidare, att de argumenterar fult och klumpigt.. hur jävla dumma är ni själva inte då? (Inte nödvändigtvis riktat mot användaren jag citerade, bara en liten reflektion jag gjort senaste tiden).

Han skriver ju så för att provocera, och han lyckades uppenbarligen...
Citera
2015-02-23, 01:13
Medlem
Vem är hon i vit klänning som sitter till höger i den vänstra soffan? Länge sen jag såg någon så okunnig och dålig på TV. Vad gör hon där? Vad har hon gjort för att få sitta i expertpanelen"?
Citera
2015-02-23, 01:14
Medlem
Vart kan jag se galan?
Citera
Medlem
Rosamund Pike utstrålar klass!
Citera
Medlem
Flairrs avatar
Dags för det amerikanska mästerskapet i rövslickeri
Citera
2015-02-23, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flairr
Dags för det amerikanska mästerskapet i rövslickeri
okej... ja dags för det.

mamma mia, de kan ju iallafall prata om annat än sig själv ju.. Hellre slicka andras än sin egen eller??

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in