Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-19, 14:28
  #709
Medlem
Saikoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Du menar att han skulle vara GM i våldtäktsfallet, eller vad? Inte helt otroligt med tanke på att han bor i Norrköping
Nej, pratar om inläggen han gjorde efter. Tvivlar på att han är våldtäktsmannen i Norrköping.
Citera
2015-02-20, 10:04
  #710
Avstängd
Hahaha vad ni spekulerar jag älskar verkligen denna tråd. Kul att se era reaktioner. Det var faktiskt rätt kul med rättegång. Hon vågade inte ens titta på mig
Citera
2015-02-20, 15:34
  #711
Medlem
Saikoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Hahaha vad ni spekulerar jag älskar verkligen denna tråd. Kul att se era reaktioner. Det var faktiskt rätt kul med rättegång. Hon vågade inte ens titta på mig
Jaså.
Varför skriver du såna här inlägg när du vet att det finns massa personer här som vill skada dig, och som vet ditt namn, personnummer och din adress? Har du svårt att förstå allvaret?
Citera
2015-02-20, 16:19
  #712
Medlem
wilmingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Hahaha vad ni spekulerar jag älskar verkligen denna tråd. Kul att se era reaktioner. Det var faktiskt rätt kul med rättegång. Hon vågade inte ens titta på mig
Vad var det rättegång om? I fallet med dödshotet så accepterade du ju ett bötesbeläggande.
Citera
2015-02-22, 17:56
  #713
Medlem
Saikoros avatar
Nu har han blivit avstängd.
(FB) TedBundy23 avstängd för Ohörsamhet
Citera
2015-02-22, 18:10
  #714
Medlem
Antagligen pga denna trådstart (FB) planerar våldtäkt
Citera
2015-02-22, 18:27
  #715
Medlem
Saikoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plaskfittan
Antagligen pga denna trådstart (FB) planerar våldtäkt
Den tråden skrev han för bara två dagar sedan. Han kommer förmodligen våldta någon, och vi vet exakt vem han är. Det måste väl finnas nåt sätt för oss att förhindra att han gör något.
Citera
2015-02-22, 21:31
  #716
Medlem
wilmingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saikoro
Den tråden skrev han för bara två dagar sedan. Han kommer förmodligen våldta någon, och vi vet exakt vem han är. Det måste väl finnas nåt sätt för oss att förhindra att han gör något.
Du kan ju göra en polisanmälan. Förberedelse till våldtäkt är väl ett brott? Han har ju dessutom vidtagit praktiska förberedelser i och med att han införskaffat en mask.

Om snuten åker hem till honom och det visar sig att han bara ljög om om masken så kan ju konstaplarna alltid skjutsa honom till psyket i och med att läkarna där kanske gör bedömningen att han är en fara för andra. Då kan han hållas kvar, med eller mot sin vilja. Detta även om han ej begått brott (LPT).
Citera
2015-02-22, 22:22
  #717
Medlem
krafss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saikoro
Den tråden skrev han för bara två dagar sedan. Han kommer förmodligen våldta någon, och vi vet exakt vem han är. Det måste väl finnas nåt sätt för oss att förhindra att han gör något.

Nope, det vet vi inte. Det enda vi vet är att han utger sig för att vara en viss person. Jag tror han håller på att trolla skiten ur er.
Citera
2015-02-22, 22:28
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saikoro
Nu har han blivit avstängd.
(FB) TedBundy23 avstängd för Ohörsamhet

Undra hur länge tills han kommer tillbaka med ett nytt konto här?
Citera
2015-02-22, 22:55
  #719
Medlem
Saikoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krafs
Nope, det vet vi inte. Det enda vi vet är att han utger sig för att vara en viss person. Jag tror han håller på att trolla skiten ur er.
Jo, det vet vi. Han berättade att han blivit åtalad för olaga hot, vilket vi kunde verifiera genom att begära FUP:n från polisen. Man har även pratat med honom på Facebook, vilket är exakt det Facebookkonto som nämns i polisanmälan.
Citera
2015-02-23, 01:04
  #720
Avstängd
Jävlar vilken sjuk snubbe. Undra vad hans föräldrar skulle säga om de såg den videon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback