2015-02-21, 17:14
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Carbonizzare är min go to-bil när det gäller sportbilar och race med långa rakor, på andra plats kommer Sultan RS/Elegy om det är mer kurvor.

Du kan ju inte köra race med sultan rs? Skön att glida missions med men inget annat.

Nej min vän du ska köpa massacro (race) edition, där har du toppfart.
Sedan om du vill ta dom i kurvorna så är jester (race) din vän att välja
Citera
2015-02-21, 19:09
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Du kan ju inte köra race med sultan rs? Skön att glida missions med men inget annat.

Det går alldeles utmärkt, inte minst tack vara fyrhjulsdriften... Har vunnit många rallys med den.
Citera
2015-02-21, 20:02
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Det går alldeles utmärkt, inte minst tack vara fyrhjulsdriften... Har vunnit många rallys med den.

Du hade inte haft en suck utan catchup, sultanen är absolut inte racing anpassad.
Citera
2015-02-21, 20:21
Medlem
Citat:
Du hade inte haft en suck utan catchup, sultanen är absolut inte racing anpassad.

Håller absolut med.
Citera
2015-02-21, 21:25
Medlem
fifafjantens avatar
Citat:

Tack för svart! Jag köpte Jester RC och är skit nöjd med den så tack

Men är det någon som kan svara på mitt Rat-loader problem en sida bak i tråden?
Citera
2015-02-22, 10:32
Medlem
Daniellows avatar
När jag startade online första gången för någon månad sedan så fick jag efter en stund 600 tusen kr. Jag förstod inte riktigt, varför men verkar vara någon form av kompensation från Rockstar?

Jag har nu gjort en ny karaktär på ett annat PSN. Men har inte fått in någon summa pengar?

Är det bara en gång per konsol man får denna kompensation?
Citera
2015-02-22, 13:15
Medlem
fifafjantens avatar
Jag har ett problem som jag snabbt skulle vilja lösa! Jag gjorde igår ett emblem på Social Club och det gick bra att spara men sen idag fortsatte jag på samma emblem för att göra klart det sen när jag var klar gick det inte att spara! Det kommer upp en ruta där det står COULD NOT SAVE YOUR EMBLEM, och lite mer text. Och har försökt att läsa mig fram vad som är fel utan framgång.

Varför kan jag inte spara emblemet?

Jag löste det för det stog att det inte va sparat men när jag gick tillbaka var det sparat!
Senast redigerad av fifafjanten 2015-02-22 kl. 13:31.
Citera
2015-02-22, 18:49
Medlem
Är det bara jag som förundras över gubbarnas rörelser i den här bilden?

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/popular/photo/GDsUtKQSP02oDzmqISxA7Q
Citera
2015-02-22, 23:29
Medlem
Vilka är de 3 bästa bilarna i race?
Citera
2015-02-22, 23:31
Medlem
COYG1886s avatar
hej köpte en jester rc precis men är sugen på en till bil. funderar på zentorno (alla verkar ha den) entity XF adder och turismo R. den sist nämnda har jag fastnat på lite extra. va tycker ni vilken som e bäst?
Citera
2015-02-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYG1886
hej köpte en jester rc precis men är sugen på en till bil. funderar på zentorno (alla verkar ha den) entity XF adder och turismo R. den sist nämnda har jag fastnat på lite extra. va tycker ni vilken som e bäst?
Zentorno har jag! Bästa bilen, helt klart. Entityn är fet. Den är bra i svängarna. Turismon är snabb så in i helvete, men inte snabbast. Den är bra i svängarna, men inte bäst. Den har hög klass i allt, men inte bäst i nåt. Det kan göra den till spelets bästa bil.

Men detta är ju bara vad jag tycker. Hade vart intressant att veta vilka andras favvobilar är !
Citera
2015-02-23, 01:14
Medlem
COYG1886s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullan
Zentorno har jag! Bästa bilen, helt klart. Entityn är fet. Den är bra i svängarna. Turismon är snabb så in i helvete, men inte snabbast. Den är bra i svängarna, men inte bäst. Den har hög klass i allt, men inte bäst i nåt. Det kan göra den till spelets bästa bil.

Men detta är ju bara vad jag tycker. Hade vart intressant att veta vilka andras favvobilar är !

ja okej då tack får kika lite mer på zentorno då. någon mer som har åsikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in