2015-02-18, 17:36
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Hur fixar jag pengar snabbast? Behöver cirka 600k för att köpa tank. Får ju 30k av Survival som jag lirar rätt mycket men allt går ju till ny ammo. Tänkte köpa förr riktiga pengar först men tomt på kontot. Ingen vänlig rik människa som kan skänka lite?

Tycker inte survivals är värt det. Tar alldeles för lång tid, sen kostar ju ammon hela belöningen ungefär.
Kör massa missions bara så e du snart uppe i 600k. Beroende på hur mkt du kör då.
Citera
2015-02-18, 19:12
Medlem
COYG1886s avatar
tänkte också på att köpa en tank men e det ens värt det för nästan 2 miljoner. nån som äger en och kan berätta lite
Citera
2015-02-18, 20:19
Medlem
Pattsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COYG1886
tänkte också på att köpa en tank men e det ens värt det för nästan 2 miljoner. nån som äger en och kan berätta lite

Det var lite skoj i början att hämnas på folk som jävlades. Nu syns det på kartan att man sitter i en tank så alla hinner försvinna när man är på väg mot dom.
Jag skulle rekommendera en Buzzard istället om du inte äger en redan. Mycket användbar i vissa uppdrag.
Citera
2015-02-18, 22:30
Medlem
COYG1886s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattson
Det var lite skoj i början att hämnas på folk som jävlades. Nu syns det på kartan att man sitter i en tank så alla hinner försvinna när man är på väg mot dom.
Jag skulle rekommendera en Buzzard istället om du inte äger en redan. Mycket användbar i vissa uppdrag.

ja ok då förstår jag. har även försök att sno en från militärbasen för att kolla hur det känns men utan någon framgång. får kolla lite mer på Buzzard då! tack
Citera
2015-02-18, 22:44
Medlem
Det är inte värt att köpa tank sedan de nerfade den, det finns absolut ingen som försöker utmana en när de ser en tank-icon komma mot dem på kartan. Alla sticker ifrån dej fortare än man kan säga kladdkaka.

Spara o lägg pengar på nått annat roligare istället :-)
Citera
2015-02-19, 19:06
Medlem
COYG1886s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Det är inte värt att köpa tank sedan de nerfade den, det finns absolut ingen som försöker utmana en när de ser en tank-icon komma mot dem på kartan. Alla sticker ifrån dej fortare än man kan säga kladdkaka.

Spara o lägg pengar på nått annat roligare istället :-)

ja det bli nog så köpa buzzard eller hitta på annat roligt då!! tack
Citera
2015-02-19, 22:41
Medlem
borrasss avatar
senaste veckan när jag ska köra race och är host så får jag inga som vill spela, en massa invites men ca 15% står det blocked på?
har testat olika race, olika inställningar men slutar med att 1 joinar som oftast ligger under rank20..
Citera
2015-02-21, 11:53
Medlem
fifafjantens avatar
Jag undrar vad ni tycker är den bästa/skönaste bilen i sports klassen? Har en fullt uppgraderad Elegy men jag har svårt att kontrollera den i svängar då den en gång per race snurrar för att man kommer på sladd och svänger runt. Har tittat på filmer om Jester RC och den verkar ha en mycket bättre handling och kan svänga i hög fart utan att sladda. Min kompis kör med Feltzern och vill helst inte att vi ska ha olika bilar.

Så vilken bil är bäst i race med custom på? Och vill bara veta vilken ni tycker är skönast! Och om det är värt att köpa Jester? Är tacksam för svar
Citera
2015-02-21, 11:57
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Jag undrar vad ni tycker är den bästa/skönaste bilen i sports klassen? Har en fullt uppgraderad Elegy men jag har svårt att kontrollera den i svängar då den en gång per race snurrar för att man kommer på sladd och svänger runt. Har tittat på filmer om Jester RC och den verkar ha en mycket bättre handling och kan svänga i hög fart utan att sladda. Min kompis kör med Feltzern och vill helst inte att vi ska ha olika bilar.

Så vilken bil är bäst i race med custom på? Och vill bara veta vilken ni tycker är skönast! Och om det är värt att köpa Jester? Är tacksam för svar

Får väl lära dig att hantera bilen i kurvorna då Nej, men köp Carbonizarre, den ska vara bra.
Citera
2015-02-21, 12:00
Medlem
fifafjantens avatar
Jag undrar också varför jag inte kan sälja min Rat-loader (den gamla). Jag har spenderat skit mycket pengar på den med full uppgradering (till och med bromsar) stylat den till max och till och med köpt skottsäkra däck och en tutta för 20k. Har spenderat mycket pengar men kör aldrig med bil FAN och när jag vill åka och sälja den så går det inte! Det står inte sell någonstans! Har någon haft samma problem?

Tacksam för svar!
Citera
2015-02-21, 13:00
Medlem
Kaddens avatar
Citat:

Den helt klart bästa bilen i sportsklassen är Massacro RC och efter den föredrar jag Feltzern.
Citera
2015-02-21, 13:45
Medlem
stayblacks avatar
Citat:

Carbonizzare är min go to-bil när det gäller sportbilar och race med långa rakor, på andra plats kommer Sultan RS/Elegy om det är mer kurvor.
Senast redigerad av stayblack 2015-02-21 kl. 13:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in