2015-02-22, 17:43
Medlem
Hur tänker människor som inte kan spola efter sig ordentligt på jobbet?
Vet inte hur många gånger man ska gå på toa före lunchen, och kliver in genom dörren till toaletterna och möts först av en jävla stank, sen rester i toaletten.
Vid några tillfällen har jag även sett skit på ringen också
Om det inte vore nog så blir man ju så jävla orolig att man ska möta någon på vägen ut, och att han/hon ska tro att jag varit där och skitit ner.

Skärpning nu era lortgrisar.
Att mötas av en otrevlig odör ut av dess like och till följd av baja i toan, strax före lunch är annat än nice.
Fan jag hatar verkligen att gå på offentliga toaletter, men vad kan man göra när man jobbar hela dagarna på en industri fullt med folk? Bättre att vara arbetslös så man slipper detta

Har ni varit med om samma sak på era arbetsplatser? Finns det något man kan göra åt detta?
Citera
2015-02-22, 17:52
Avslutad
Vi är bara några få på jobbet, så blir rätt uppenbart vem som glömt göra rent efter sig

Blir livat om det ser ut som ett utedass när nån annan ska komma in.
Citera
2015-02-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Att mötas av en otrevlig odör ut av dess like [...]
Menar du en otrevlig odör utom dess like eller en otrevlig odör utav dass-lik?

Citat:
Har ni varit med om samma sak på era arbetsplatser? Finns det något man kan göra åt detta?
Undviker mer eller mindre allmänna toaletter av just den anledningen som du nämner. Det finns egentligen inte heller något riktigt skäl till att tro att de människorna som beter sig på det sättet har det fräschare hemma. Det var många år sedan man insåg kopplingen mellan hygien och sjukdom - att vissa än idag har svårt att se kopplingen eller är för lata för att bry sig är något som jag har svårt att förstå.
Citera
2015-02-22, 19:53
Medlem
På en större arbetsplats jag varit på var det stora problem med fotspår på ringen
Trodde det var en skröna att en del folkslag stog upp och sket till jag såg fotspåren
Citera
2015-02-22, 19:53
Medlem
Och toalettborste verkar inte många veta vad den skall användas till
Citera
2015-02-22, 21:59
Medlem
DetBlirDetIntes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donv
Vi är bara några få på jobbet, så blir rätt uppenbart vem som glömt göra rent efter sig

Blir livat om det ser ut som ett utedass när nån annan ska komma in.
Reaktion när jag röt åt en ny ung snubbe som jobbade hos oss som bara är några stycken att "borsten på toan är fan inte där för utställnings skull" var ganska förskräckt innan han nog kom på att han attackbajsade ner halva toan och glömde tvätta.
Tror inte han sa något mer den dan till mig
Citera
2015-02-22, 23:58
Medlem
Provocative2.0s avatar
Det finns alltid folk som skiter i det mesta. Vissa skiter i jobbet o vissa skiter i att spola efter sig.
Men skit i vad andra gör o spola själv.
Citera
2015-02-23, 00:10
Medlem
Vad med om något liknande förra veckan. En vidrig jävel (jag vet vem det är till 90% typ) hade sprutlackerat dasset - låg tom en liten bajsmolekyl på ringen. Jag tvärvände och gick ut o tog nästa dass. Orkade inte härja då. Men en vacker dag ska jag ta han på bar gärning och ställa honom mot väggen. Hatar sånt där svineri.
Citera
2015-02-23, 04:37
Medlem
Fyfan jag har en riktig historia åt er. Praktiserade för några år sen på en industri och servade delar åt olika tåg. Min praktik skulle snart ta slut och jag hade då jobbat där i 3 månader, det var praktik på en yrkeshögskola. De klagade på minsta lilla och alla var bara sura utan orsak. Går inte in på detaljer, det var bara jävligt där. Jobbet hade gått dåligt och chefen hade sagt att jag inte skulle få fortsätta när praktiken var slut så den sista veckan var de upp till bevis att leva jävel på något sätt. Jag tänkte skita som en jävel på toan, vet inte hur jag skulle ge igen på annat sätt. Chefen delade toa med oss andra arbetare, det var en liten arbetsplats på 8 personer bara. Så första dagen på sista veckan kom. Det blev klagomål får att "någon" hade skitit långt upp i toan och där var inte spolat i toaletten. Det blev ett litet snabbt möte morgonen därpå på 1 min att man var tvungen att spola och rengöra. Där var tillochmed lapp uppsatt på toadörren. Haha tänkte jag. Luring luring, jag kör en ny luring idag på middagsrasten.

Så efter jag ätit körde jag samma sak på dass. Nästa dag inget möte, men chefen frågar vem som skitit på dass igår, haha. Så jag tänkte att jag tar de lugnt nu i några dagar och kör en riktig skitjävel sista dagen jag slutar. Någon kanske kollar upp vem det är nu, måste hålla mig i skinnet ju. Så sista praktikdagen kom och jag var laddad som fan, funderade dagen innan på hur jag skulle lackera toaletten. Spruta ner hela toan eller lägga lite på ringen också? Kalla mig sjuk men dom jävlarna ska få!

Så dagen börjar, jag känner efter hur det är på jobbet. Det var inget snack om att någon hade skitit på toan för nu hade de gått ett par dagar så alla hade glömt de. Ja hursomhelst, middagen kom och jag visste vad det var som gällde efteråt. Dagen jag väntat på var här. Glad som fan trots att praktiken slutade samma dag. Äter upp, kollar vad de andra gör, ser till så att ingen försöker "busta" mig. In på dass nu! Sprayar hela toan, slängde ner tidningen i toan också. Torkar mig, öppnar dörren, går två-tre steg och chefen står där. Haha, jävla pajas tänkte jag, in och lukta på min skit nu.

Han säger hej och jag med, jag sticker snabbt som fan därifrån. Packar ihopa så innihelvete och går hem. Vet inte vad som hände efteråt. Chefen tog inte kontakt med skolan så det får bli ett mysterium.

Glömmer aldrig denna historien.
Senast redigerad av mommy123 2015-02-23 kl. 04:42.
Citera
2015-02-23, 09:26
Medlem
inevahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Fyfan jag har en riktig historia åt er. Praktiserade för några år sen på en industri och servade delar åt olika tåg. Min praktik skulle snart ta slut och jag hade då jobbat där i 3 månader, det var praktik på en yrkeshögskola. De klagade på minsta lilla och alla var bara sura utan orsak. Går inte in på detaljer, det var bara jävligt där. Jobbet hade gått dåligt och chefen hade sagt att jag inte skulle få fortsätta när praktiken var slut så den sista veckan var de upp till bevis att leva jävel på något sätt. Jag tänkte skita som en jävel på toan, vet inte hur jag skulle ge igen på annat sätt. Chefen delade toa med oss andra arbetare, det var en liten arbetsplats på 8 personer bara. Så första dagen på sista veckan kom. Det blev klagomål får att "någon" hade skitit långt upp i toan och där var inte spolat i toaletten. Det blev ett litet snabbt möte morgonen därpå på 1 min att man var tvungen att spola och rengöra. Där var tillochmed lapp uppsatt på toadörren. Haha tänkte jag. Luring luring, jag kör en ny luring idag på middagsrasten.

Så efter jag ätit körde jag samma sak på dass. Nästa dag inget möte, men chefen frågar vem som skitit på dass igår, haha. Så jag tänkte att jag tar de lugnt nu i några dagar och kör en riktig skitjävel sista dagen jag slutar. Någon kanske kollar upp vem det är nu, måste hålla mig i skinnet ju. Så sista praktikdagen kom och jag var laddad som fan, funderade dagen innan på hur jag skulle lackera toaletten. Spruta ner hela toan eller lägga lite på ringen också? Kalla mig sjuk men dom jävlarna ska få!

Så dagen börjar, jag känner efter hur det är på jobbet. Det var inget snack om att någon hade skitit på toan för nu hade de gått ett par dagar så alla hade glömt de. Ja hursomhelst, middagen kom och jag visste vad det var som gällde efteråt. Dagen jag väntat på var här. Glad som fan trots att praktiken slutade samma dag. Äter upp, kollar vad de andra gör, ser till så att ingen försöker "busta" mig. In på dass nu! Sprayar hela toan, slängde ner tidningen i toan också. Torkar mig, öppnar dörren, går två-tre steg och chefen står där. Haha, jävla pajas tänkte jag, in och lukta på min skit nu.

Han säger hej och jag med, jag sticker snabbt som fan därifrån. Packar ihopa så innihelvete och går hem. Vet inte vad som hände efteråt. Chefen tog inte kontakt med skolan så det får bli ett mysterium.

Glömmer aldrig denna historien.

Det är inte ofta man börjar dagen med inlägg av den här kvalitén!
Citera
2015-02-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
Det är inte ofta man börjar dagen med inlägg av den här kvalitén!

Den e grym den.
Citera
2015-02-23, 17:32
Avslutad
Jag är en sådan som brukar skita rejält och sen inte göra rent efter mig. Jag äter mycket, så jag bajsar sålunda också ordentligt. Ett par gånger i veckan dricker jag öl och det brukar ge mig rejäl rännskita som börjar med en rejäl fis i toalettskålen men som bonus brukar innehålla luftblandad lösbajs av den sort som påminner om ostelnad chokladpudding. Man sätter sig alltså ner, trycker iväg en fis och när man sen tittar ner i skålen så ser man att sen del av skålen som vetter mot väggen är sprayad med halvlös skit. Det kan vara stänk och småklumpar lite här och var, ibland till och med på sitsen. När man spolar efter sig så åker inte all skiten ner utan den del som hamnade på "bakväggen" brukar sitta kvar även efter spolningen. Det brukar jag låta den göra. Tanken på att någon går in och lyfter på locket och sedan med spyorna halvvägs upp i halsen tvingas spola ren toaletten en timme efter att jag lämnat gör att jag mår lite extra förträffligt den dagen.

Jag brukar även urinera i handfatet på alla offentliga toaletter. Mest för skojs skull även det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in