2015-02-23, 17:35
Medlem
Abattoirs avatar
Det är fan helt fantastiskt underbart med vuxna människor som inte klarar av att.. ja, fixa efter sig. På min arbetsplats är det dagligen piss överallt och bajsspår är väldigt vanligt. Känns som en väldigt omogen arbetsplats rent generellt, men jag bor i Norge och ingenting är latare än vad en norrman är.
Citera
2015-02-23, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abattoir
Det är fan helt fantastiskt underbart med vuxna människor som inte klarar av att.. ja, fixa efter sig.
Det handlar inte om att man inte klarar av att spola rent skithuset, det handlar om att man tycker att det är roligt att ställa till med obehag för andra. Jag har inte bajs på väggen hemma i bostaden eftersom jag bara skulle lida själv av det. När någon annan däremot får lida för att jag ska få mig ett gott skratt så är det en helt annan sak.
Citera
2015-02-24, 03:55
Bannlyst
Fyfan vad vidriga vissa är.. Jag gick hos en jobbcoach förut och vi var väl ett gäng på 50 pers eller liknande och vissa dagar när man skulle pissa så var det någon jävel som sprutlackerat hela toan. Riktigt äckligt, då är det bara och dra upp tröjan till näsan och blunda medans man pinkar så slipper man se på skiten.

USCH!
Citera
2015-02-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Fyfan vad vidriga vissa är.. Jag gick hos en jobbcoach förut och vi var väl ett gäng på 50 pers eller liknande och vissa dagar när man skulle pissa så var det någon jävel som sprutlackerat hela toan. Riktigt äckligt, då är det bara och dra upp tröjan till näsan och blunda medans man pinkar så slipper man se på skiten.

USCH!

Det är så de ska va ju? Kul som fan när man vet om att andra luktar på ens skit. Småskrattar lite inombords då.
Citera
2015-02-24, 10:41
Medlem
Retsinas avatar
Jag använde damernas toalett för någon vecka sedan. Den doftade fint och var fräsch. Den var dock inte så fin efter att jag släppt loss kebabpizzan från dagen innan samt 1 hel kanna kaffe samma dag.
Det luktade nåt så in i helvetes jävla vidrigt och hela "skålen" var lackerad! Jag bara flinade, spolade inte ens ....
Citera
2015-02-24, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jag använde damernas toalett för någon vecka sedan. Den doftade fint och var fräsch. Den var dock inte så fin efter att jag släppt loss kebabpizzan från dagen innan samt 1 hel kanna kaffe samma dag.
Det luktade nåt så in i helvetes jävla vidrigt och hela "skålen" var lackerad! Jag bara flinade, spolade inte ens ....

Det är något alldeles extra med att inte spola när man lackerat så jävla fint. Man är fortfarande kvar i "kiss o bajs"-åldern på något sätt.
Citera
2026-08-13, 11:17
Medlem
Det finns inte mycket att göra åt det. Tror knappast chefen vill ha ett APT där en punkt lyder "hur man skiter på jobbet". Man får lära sig leva med det.

Personligen så spolar jag givetvis efter mina monsterblaffor. Däremot tar jag aldrig toaborsten och gör rent efter mig, och ibland skvätter det lite på ringen. Jag vill inte röra någon äcklig bajspartikeldränkt toaborste
Citera
2026-08-13, 11:31
Medlem
När jag vet vem svinet är, så brukar jag släcka lyset i toaletten efter X antal minuter. Det är alltid lika roligt när man sedan hör idioten vråla.

För detta hyss så har jag i förväg satt i en fjärrstyrd ljuskälla i armaturen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in