2015-02-21, 01:11
Medlem
Puissance - I Döden

No words needed.
Citera
2015-02-21, 10:44
Medlem
Glantons avatar
Allegiance - Vrede

Dö Vite Krist!!!
Citera
2015-02-21, 12:52
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Den här låten är ca 1 år gammal,hittade den och tänkte dela med lite(fick låna ett youtube konto av en vän). Instrumenten klumpar ihop sig ibland men det var det bästa jag kunde göra med mp3 format

https://www.youtube.com/watch?v=E04kMPu7uog&feature=youtu.be

Vet inte genre,något åt black metal hållet antar jag

Edit: Basen låter även jävligt tyst,tyvärr

Fett ljud! Nintendo 8-bit.

Nu har jag till allas fötjusning laddat upp senaste Skogns Fiender. Råare än någonsin! In och njut.

https://www.youtube.com/watch?v=k6gkO6WKJSA&feature=youtu.be

Viss skillnad i tighthet och för den delen lyssningsbarhet mellan låtarna beror på gradvis ökande alkoholnivå under inspelningens två dagar.
Senast redigerad av von_S 2015-02-21 kl. 13:01.
Citera
2015-02-21, 13:04
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Den här låten är ca 1 år gammal,hittade den och tänkte dela med lite(fick låna ett youtube konto av en vän). Instrumenten klumpar ihop sig ibland men det var det bästa jag kunde göra med mp3 format

https://www.youtube.com/watch?v=E04kMPu7uog&feature=youtu.be

Vet inte genre,något åt black metal hållet antar jag

Edit: Basen låter även jävligt tyst,tyvärr
Introriffet och det där låter som Imago mortis med Marduk
Citera
2015-02-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Introriffet och det där låter som Imago mortis med Marduk
Haha jaa lite!
Citera
2015-02-21, 17:56
Medlem
von_Ss avatar
Kul med lite happenings på byn så man kan supa ner sig från morgon till kväll. Men handen på stenhjärtat, vad fan går upp emot att dricka starköl och lyssna på Darkthrone?

Skål!

NP: Darkthrone - Earth's Last Picture
Citera
2015-02-21, 18:02
Medlem
Nightcomerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Kul med lite happenings på byn så man kan supa ner sig från morgon till kväll. Men handen på stenhjärtat, vad fan går upp emot att dricka starköl och lyssna på Darkthrone?

Skål!

En extremt svårslagen kombination. Just därför jag ägnar mig åt den sysslan (näst intill) varje dag! Hehe.

NP: Root - The temple in the Underworld
Citera
2015-02-21, 18:10
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcomers
En extremt svårslagen kombination. Just därför jag ägnar mig åt den sysslan (näst intill) varje dag! Hehe.

NP: Root - The temple in the Underworld

Root är så jävla snygga och kommer hur lätt som helst undan sina konstiga Heavy Metal-idéer för att de ser ut som tjeckiska farbröder utan internet, vilket de även är. Enligt Root är de det hårdaste, råaste bandet mänskligheten har skådat.

Finns det tidningar, Internet och dylikt i Tjeckien? Känns som att hela landet har fastnat långt bak i tiden. Alla som håller på är farbröder som låter som att de tror de gör nått nytt men egentligen låter som de fastnat på 80-talet. Detta ska de ha respekt för.

NP: Masters Hammer - Vracejte konve na místo
Citera
2015-02-21, 19:33
Medlem
Nightcomerss avatar
Citat:
Root är så jävla snygga och kommer hur lätt som helst undan sina konstiga Heavy Metal-idéer för att de ser ut som tjeckiska farbröder utan internet, vilket de även är. Enligt Root är de det hårdaste, råaste bandet mänskligheten har skådat.

Finns det tidningar, Internet och dylikt i Tjeckien? Känns som att hela landet har fastnat långt bak i tiden. Alla som håller på är farbröder som låter som att de tror de gör nått nytt men egentligen låter som de fastnat på 80-talet. Detta ska de ha respekt för.

NP: Masters Hammer - Vracejte konve na místo

Enskilda band är det såklart svårt att svara för, men teoretiskt sett tror jag att alla band som låter "unika" - däribland Root och Master's Hammer - medvetet har försökt isolera sig från omvärlden, just för att undvika att bli påverkade av osmaklig mainstream-smörja. Då är det oundvikligt att förr eller senare utveckla ärligare, mer egna idéer, så att säga. Å andra sidan ska man inte överanalysera heller. De har en annan musiktradition med ett annat tonspråk i centrala/östra Europa helt enkelt. I Tjeckien kanske de tycker att ett svenskt mainstreamband som Europe har världens konstigaste tonspråk, vad vet jag... Jag sitter ensam och super så this shit is bound to happen...

Nu ska jag lyssna på "Under the sign of the black mark". Botten upp.
Citera
2015-02-22, 00:54
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:

Skål!

Oxycontin och Panphage? Det får heller inte underskattas!
Citera
2015-02-22, 14:29
Medlem
von_Ss avatar
Och idag firar vi bakfyllans dag genom att se varje film på xvideos.com och lyssna på lugna mjuka toner i form av Kroda. Spela flöjt i mitt öra medans jag tittar på porr, mina ukrainska älsklingar.

Vad har vi att se fram emot 2015 förutom Coldworld, Shining och Genocide Shrines? Kommer rent av KKTHRSS orka släppa nytt eller blir det ännu ett år med de där jävla Marduk, Watain och allsköns dynga?
Senast redigerad av von_S 2015-02-22 kl. 14:32.
Citera
2015-02-23, 00:30
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Och idag firar vi bakfyllans dag genom att se varje film på xvideos.com och lyssna på lugna mjuka toner i form av Kroda. Spela flöjt i mitt öra medans jag tittar på porr, mina ukrainska älsklingar.

Vad har vi att se fram emot 2015 förutom Coldworld, Shining och Genocide Shrines? Kommer rent av KKTHRSS orka släppa nytt eller blir det ännu ett år med de där jävla Marduk, Watain och allsköns dynga?
Det finns ju en jävla massa bra svenska band som är bättre än allt du nämnde, fast kanske inte lika stora. Jag håller dock med om att Marduk och Watain börjar bli skapligt tråkiga och tjatiga, något som dom iofs varit i 10 år minst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in