Jag gick till vårdcentralen och fick Clindamycin Alternova utskriven. Fick kanonfin hy direkt! Tänk om man kunde få se ut så jämt!

Men det kommer väl tillbaka efter dom tre veckorna jag ska äta dom.
Var i alla fall imponerad av att läkaren skickade en remiss till en hudmottagning. Det har ingen annan gjort förut, visste inte ens att det alternativet fanns. Dom andra har mest bara sagt att jag inte har nåt större problem och att jag borde vara nöjd. Men dom kan nog inget göra heller. Vi får se.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nallex
Jag har ätit det i över ett halvår och slarvar ganska rejält (har ibland skippat nästan 2 veckor) utan att få outbreaks igen! Min läkare säger att det är helt okej att äta det under en längre tid, det finns ingen risk för att några bakterier ska bli resistenta osv.
Hur länge är det tänkt att du ska äta det då? Hela livet? Varför sa min läkare att det inte vore bra... Vad kan hända... att man får influensa lättare eller vilken sjukdom som helst...? Hur ska jag övertyda henne om att jag behöver detta. Hur många tabletter tar du? Jag har tagit tre om dagen i bara några dagar nu... Frågorna hopar sig. Det är min största dröm att få ok hy.