Citat:
Ursprungligen postat av
Custerson
Här kommer en kort upprepning: Kolla gärna helst ett par gånger,"KG Svensson berättar om Palmemordet"
Ord som:"kulan gick rakt över gatan,det vet vi av vittnen" (Jag tänker på den avskutna grenen).
"Min bestämda uppfattning:När en ny obduktion är utförd på OP och en seriös rekonstruktion är utförd så är Palmemordet löst". säger KGS
Mannen bakom youtubeinlägget: Lennart Remstam
Du kommer med falska och vilseledande uppgifter här men det tror jag du är fullt medveten om. Syftet är att dränka seriösa teorier i stollerier så som det skett under 30 år. Det är Remstam som ligger bakom de två påståendena om en avskjuten gren och övertygelsen att en obduktion skulle visa att OP skjutits på ett helt annat sätt. Samme Remstam som är övertygad om att Bibeln och hans egen logik övertrumfar den kunskap vi har om universum och hävdar att jorden hettas upp och är på väg att bli en sol och med egna analyser hävdar att Estonia krockade med ett militärfartyg.
Det är kanske dags att begrava några av stolleteorierna som
Ihesos ockulta spårteorier men olika anagram och hemliga meddelanden,
Mollviks scenarion med sig själv i centrum och märkliga konspirationer styrda av Eskil Block och omfattande hans arbetsgivare och grannar,
Utredarens till marken störtande förutsägelser,
Flygares "luftslott" och
Remstams amatörmässiga tekniska utläggningar med tillhörande fantasier som han inte ens själv står för längre. Låt dem vila med
Krantz feministiska konspirationer och andra numera glömda teorier på platsen där också CP spåret och PKK-spåret funnit ro liksom Paul Smiths döfödda utpekanden.