2015-02-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Sverige har inte råd. Vi lever i en kreditekonomi där all "tillväxt" varit fiktiv sedan år 2000 p.g.a. fractional reserve banking. Kort och koncist lever de flesta svenskar på lånade pengar. Vi har ingen som helst tillväxt i ekonomin utan lånade pengar och du tror att detta är något bra.

Du är en ekonomisk idiot. Du vet inte hur många mer kor vi har i Sverige jämfört med rumänien och du vet inte heller vad en svensk kossa har för yield i genomsnitt jämfört med den rumänska. Du uttalar dig om något som du inte har den minsta aning om fröken messerschmitt.

Jag har varit på plats men det har inte du. Du är en praktidiot.

Jag har varit i Rumänien. Och att du börjar ta upp svenskarnas belåning och FRB i brist på argument är bara pinsamt. Och vad gjorde du i Rumänien? att du observerat ett antal bönder med med kor styrker ingen fakta över huvud taget.

Kan du komma med ett argument, som ens är värt att värdera?
Senast redigerad av sampanl 2015-02-20 kl. 23:56.
Citera
2015-02-20, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Jag har varit i Rumänien. Och att du börjar ta upp svenskarnas belåning och FRB i brist på argument är bara pinsamt. Och vad gjorde du i Rumänien? att du observerat ett antal bönder med med kor styrker ingen fakta över huvud taget.

Kan du komma med ett argument, som en är värt att värdera?

Nej, det har du inte. Det vet vi båda. Rumänien och Albanien är varandras likheter.

För att du inte förstår hur saker och ting hänger ihop?

Jag har flera argument - du har inte lyckats besvara ett enda trovärdigt ditt troll.
Citera
2015-02-21, 00:06
Medlem
Citat:
Nej, det har du inte. Det vet vi båda. Rumänien och Albanien är varandras likheter.

För att du inte förstår hur saker och ting hänger ihop?

Jag har flera argument - du har inte lyckats besvara ett enda trovärdigt ditt troll.

Och jag svarar på samma sätt som du.

Du har inte varit i Rumänien, det vet både du och jag. Förstår du inte hur allting hänger ihop? förstår du inte mina argument? Du har inte lyckats svara trovärdigt på ett enda av mina argument, som för övrigt har motbevisat dig på flera punkter. Den första punkten att du genuint tror att alla rumäner äter hemmavid ost och äger en egen ko

Vad har du för credentia?
Citera
2015-02-21, 00:09
Medlem
Citat:
Och jag svarar på samma sätt som du.

Du har inte heller varit i Rumänien, det vet både du och jag. Förstår du inte hur allting hänger ihop? förstår du inte mina argument? Du har inte lyckats svara trovärdigt på ett enda av mina argument, som för övrigt har motbevisat dig på flera punkter. Den första punkten att du genuint tror att alla rumäner äter hemmavid ost och äger en egen ko

Vad har du för credentia?

Vi glömde alla getter. Det borde du som fårskalle ha tänkt på.

Jag har bott ett halvår i Rumänien och enligt dig måste jag ha glömt detta faktum då jag "aldrig" varit där. Spännande men en idiot förnekar sig aldrig.
Citera
2015-02-21, 00:09
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Nawww! Tog jag fokus från de stackars tiggande lyxrumänerna?

Ja, rumäner har moral. På samma sätt som en tjuv.

Allmosan är en del av islamsk kultur - inte svensk. De skulle nog lyckas bättre där så varför åker de inte dit?

Det är du som är rasist då tror att rumäner enbart kan lyckas genom att alla ger dem pengar.

Du svarade inte på min fråga, vore det ok om de Svenska socialbidragstagarna Henrik Johansson(IRM) och Irene Matkovic(Tårtförbundet) åkte till Dubai och tiggde trots att de klarade sig helt ok på sitt svenska socialbidrag?

Ja, rumäner har i allmänhet moral men nu pratar vi inte om rumäner i allmänhet utan om zigenska tiggare som i enlighet med sin kultur parasiterar på andra, förvägrar sina barn skola, tigger och stjäl av oskyldiga människor för sitt uppehälle trots att dom inte är tvingade till det.

Kan du i din PK-tunnel se några nyanser?
Citera
2015-02-21, 00:15
Medlem
Citat:
Vi glömde alla getter. Det borde du som fårskalle ha tänkt på.

Jag har bott ett halvår i Rumänien och enligt dig måste jag ha glömt detta faktum då jag "aldrig" varit där. Spännande men en idiot förnekar sig aldrig.

Jag har fortfarande svårt att skapa mig en bild på vad dina motargument eller argument för någonting alls är? Dina enda svar har varit att alla rumäner äter hemmavid ost och inte köper detta på varken marknad eller i butik. De flesta rumäner äger en ko, den "fakta" du presenterade då var alla kor som går på gatan.

Sedan börjar du ta upp FRB som ett argument och Albanien och att jag inte förstår hur saker och ting hänger ihop? Du har inte ens specificerat vad du pratar om.

Man kan inte bara påstå att andra inte förstår helheten och att man själv förstår hur allting hänger ihop; utan att specificera och presentera fakta. DU låter som en påtänd knarkare som vet allting men ändå inte vet ett skit.
Citera
2015-02-21, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Du svarade inte på min fråga, vore det ok om de Svenska socialbidragstagarna Henrik Johansson(IRM) och Irene Matkovic(Tårtförbundet) åkte till Dubai och tiggde trots att de klarade sig helt ok på sitt svenska socialbidrag?

Ja, rumäner har i allmänhet moral men nu pratar vi inte om rumäner i allmänhet utan om zigenska tiggare som i enlighet med sin kultur parasiterar på andra, förvägrar sina barn skola, tigger och stjäl av oskyldiga människor för sitt uppehälle trots att dom inte är tvingade till det.

Kan du i din PK-tunnel se några nyanser?

Vad spelar det för roll?

Din definition av moral verkar väldigt skev.

Jag föraktar PK så jag förstår inte vad du anklagar mig för?
Citera
2015-02-21, 00:24
Medlem
Citat:
Jag har fortfarande svårt att skapa mig en bild på vad dina motargument eller argument för någonting alls är? Dina enda svar har varit att alla rumäner äter hemmavid ost och inte köper detta på varken marknad eller i butik. De flesta rumäner äger en ko, den "fakta" du presenterade då var alla kor som går på gatan.

Sedan börjar du ta upp FRB som ett argument och Albanien och att jag inte förstår hur saker och ting hänger ihop? Du har inte ens specificerat vad du pratar om.

Man kan inte bara påstå att andra inte förstår helheten och att man själv förstår hur allting hänger ihop; utan att specificera och presentera fakta. DU låter som en påtänd knarkare som vet allting men ändå inte vet ett skit.

Hela ditt argument bygger på "OST!" men det är bullshit då tillgången på kalcium och proteiner finns i andra former än "OST!". Det finns gott om kor och getter men det vet inte du för du har aldrig varit på plats.

Nej, du kommer aldrig att förstå FÖR ATT DU ALDRIG VARIT PÅ PLATS!

Du låter som en idiot som inte tror att du är det men allt du skrivit ikväll talar sitt tydliga språk. Mitt råd är att du aldrig bör föröka dig. Zigenare må vara korkade men du är en helt annan klass.
Citera
2015-02-21, 00:30
Medlem
Citat:
Hela ditt argument bygger på "OST!" men det är bullshit då tillgången på kalcium och proteiner finns i andra former än "OST!". Det finns gott om kor och getter men det vet inte du för du har aldrig varit på plats.

Nej, du kommer aldrig att förstå FÖR ATT DU ALDRIG VARIT PÅ PLATS!

Du låter som en idiot som inte tror att du är det men allt du skrivit ikväll talar sitt tydliga språk. Mitt råd är att du aldrig bör föröka dig. Zigenare må vara korkade men du är en helt annan klass.

Nej jag har skrivit basprodukter som ost. Och jo jag har verkligen varit på plats, är det konstigt att åkt till Rumänien i yngre dagar? Jag har även ätit inhemsk ost och druckit redigt med billig sprit.

Sedan får du jättegärna ta upp argument annat än "du har inte varit där så du vet inte hur det fungerar". Du är väldigt flitig på att svara spydigt och hemlighålla "information", men du verkar inte ha någon.
Senast redigerad av sampanl 2015-02-21 kl. 00:33.
Citera
2015-02-21, 00:38
Medlem
Citat:
Nej jag har skrivit basprodukter som ost. Och jo jag har verkligen varit på plats, är det konstigt att åkt till Rumänien i yngre dagar? Jag har även ätit inhemsk ost och druckit redigt med billig sprit.

Sedan får du jättegärna ta upp argument annat än "du har inte varit där så du vet inte hur det fungerar". Du är väldigt flitig på att svara spydigt och hemlighålla "information", men du verkar inte ha någon.

Det skulle vara som att i egenskap av Schweizare förklara för en full, dryg, nerknarkad skitunge från Sverige att landet Schweiz har mer än skidbackar och choklad att erbjuda.
Citera
2015-02-21, 00:40
Medlem
Citat:
Det skulle vara som att i egenskap av Schweizare förklara för en full, dryg, nerknarkad skitunge från Sverige att landet Schweiz har mer än skidbackar och choklad att erbjuda.

Du kommer enbart med nedvärderande kommentarer och känsloargument. Du har fortfarande inte presenterat en uns av fakta eller argument ens värt att värdera.
Citera
2015-02-21, 00:46
Medlem
Citat:
Du kommer enbart med nedvärderande kommentarer och känsloargument. Du har fortfarande inte presenterat en uns av fakta eller argument ens värt att värdera.

Haha! Du är så djävla ägd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in