2015-02-20, 17:05
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Jag har ju gett min! Men den dög inte så kör på bara. Du svarade inte heller på din kurhistorik o vilket mål du har med kuren.
du undrade om min kurhistorik: kurat i 8 år.varför jag inte tog dina synpunkter på allvar berodde på att du va tvungen att påpeka att det fattas 100st dbollar.vilket jag självklart har koll på...patetiskt.
jag vill mest ha synpunkter gällande preppkombinationen//bamse
Senast redigerad av Khaam 2015-02-20 kl. 17:08.
Citera
2015-02-20, 17:09
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
du undrade om min kurhistorik: kurat i 8 år.varför jag inte tog dina synpunkter på allvar berodde på att du va tvungen att påpeka att det fattas 100st dbollar.vilket jag självklart har koll på...patetiskt.

Inget fel på kombon, men som de säger är dbolldosen alldeles för hög. Pajar du inte magen eller får dåliga värden på den dosen är du bra ihopskruvad.
Citera
2015-02-20, 17:13
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Inget fel på kombon, men som de säger är dbolldosen alldeles för hög. Pajar du inte magen eller får dåliga värden på den dosen är du bra ihopskruvad.
Tack för ett konkret svar min vän.hur lågt tycker du dbollar ska ligga?
Citera
2015-02-20, 17:23
Medlem
60-80mg i två månader är ingen jättedos bland tävlande i alla fall, att värden påverkas under kuren är ganska självklart men de bör återgå så.
Citera
2015-02-20, 17:27
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

Skärp dej. Du skrev att detta är denna mängd prepp du har.. Vad ska man tro? Om du har kurat i 8år behöver du knappast feedback på en simpel kur som denna.

Fortfarande är det ett kasst upplägg enligt mej. Dubbla hellre masten o proppen o håll dej till 40mg dboll om du vill gå högt!

Sen vet vi ju inte hur högt du kört dboll innan o hur det funkade!
Senast redigerad av ZEUS. 2015-02-20 kl. 17:30.
Citera
2015-02-20, 17:38
Medlem
Citat:
kurupplägg

Varför bara snabba? Måste du begränsa dig med spårtider?

Målsättningen under kuren? Känns öht som mast är ett tävlingsprepp främst.
Citera
2015-02-20, 17:46
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Skärp dej. Du skrev att detta är denna mängd prepp du har.. Vad ska man tro? Om du har kurat i 8år behöver du knappast feedback på en simpel kur som denna.p

Fortfarande är det ett kasst upplägg enligt mej. Dubbla hellre masten o proppen o håll dej till 40mg dboll om du vill gå högt!

de blir nog bra
Citera
2015-02-20, 17:48
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Varför bara snabba? Måste du begränsa dig med spårtider?

Målsättningen under kuren? Känns öht som mast är ett tävlingsprepp främst.
???
Citera
2015-02-20, 17:51
Medlem
Citat:
Skärp dej. Du skrev att detta är denna mängd prepp du har.. Vad ska man tro? Om du har kurat i 8år behöver du knappast feedback på en simpel kur som denna.

Jag har kört bollar på 150mg ed (måste dock varit underdoserade) och det har inte påverkat magen eller så. Värderna blev säkert dåliga men är ju inget annat än att förvänta sig när man kör orala. Blodtrycket höll sig under 140 i över tryck. hade 500mg testo med där också. trycket var inte extremt men bra drag blev det iaf och därför jag tror att de var underdoserade. fick kanske i mig 80mg ed så det är inga konstigheter att köra det enligt mig.

Mvh
Citera
2015-02-20, 18:06
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag har kört bollar på 150mg ed (måste dock varit underdoserade) och det har inte påverkat magen eller så. Värderna blev säkert dåliga men är ju inget annat än att förvänta sig när man kör orala. Blodtrycket höll sig under 140 i över tryck. hade 500mg testo med där också. trycket var inte extremt men bra drag blev det iaf och därför jag tror att de var underdoserade. fick kanske i mig 80mg ed så det är inga konstigheter att köra det enligt mig.

Mvh

Ja herregud jag har kört 350mg orala ed.. Klart som fan det går. Det va inte det jag ställde mej frågande till utan varför så lågt på injekt o så högt på dboll. Har han kurat i 8år behöver han inte ens ställa frågan.
Citera
2015-02-20, 18:08
Medlem
Khaams avatar
Citat:
???
målsättningen är att bygga massa samt håller nere vätskenivåerna en del.och gaina i styrka
Citera
2015-02-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ja herregud jag har kört 350mg orala ed.. Klart som fan det går. Det va inte det jag ställde mej frågande till utan varför så lågt på injekt o så högt på dboll. Har han kurat i 8år behöver han inte ens ställa frågan.

hehe håller med där. Det är tydligt att det troligtvis är första kuren som planeras av den pojken.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in