2015-02-20, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Varför ska man argumentera för en åsikt?

För att folk vill veta hur man tänker om man tänker olika. Detta för att kunna försöka förstå.

Nog om det.

Djurgården kommer att klara sig kvar i år, helt säker. Bra kämpat av DIF då deras trupp såg ut som en allsvensk sådan innan säsongen började.
Citera
2015-02-20, 13:12
Medlem
Nästa vecka blir högst intressant måste jag säga!

Från tisdag fram till lördag är det match varje dag och det är alltid minst 1 av bottenlagen som kör så det blir att glo varje dag!

Edit: Jäklar också, Honken jr lägger av efter denna säsong, bara 33 år gammal! Man hade ju lite förhoppningar om att Dif skulle värva hem honom till nästa säsong!
Senast redigerad av Hueaa 2015-02-20 kl. 13:19.
Citera
2015-02-20, 13:53
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donv
För att folk vill veta hur man tänker om man tänker olika. Detta för att kunna försöka förstå.

Nog om det.

Djurgården kommer att klara sig kvar i år, helt säker. Bra kämpat av DIF då deras trupp såg ut som en allsvensk sådan innan säsongen började.
Vi kan inte fortsätta torska oss igenom resten av säsongen om vi vill behålla fötterna på säker mark. Om BIF/LIF får upp farten igen måste vi bryta vår svacka, jag är inte säker på att vi klarar det.
Citera
2015-02-20, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Vi kan inte fortsätta torska oss igenom resten av säsongen om vi vill behålla fötterna på säker mark. Om BIF/LIF får upp farten igen måste vi bryta vår svacka, jag är inte säker på att vi klarar det.

Brynäs kommer nog att skärpa till sig, men det spelar ju egentligen ingen roll för Djurgården då Modo/LIF inte kommer att gå om DIF.
Citera
2015-02-20, 14:00
Medlem
Harju i samma kedja som Abbottarna ikväll tydligen.
Citera
2015-02-20, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross

Spännande. Jag tycker Harju har varit riktigt vass sen han kom tillbaka. Var lite skeptiskt efter sejouren i Jokerit, men han sticker ut i Luleå nu, helt klart.
Citera
2015-02-20, 14:20
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Kommentar överflödig.

Du kanske inte uppfattade frågan, jag ställer den igen.

Förstår du skillnaden mellan gnäll från supportrar och gnäll från ledande spelare eller tränare?

Senaste tiden manifesterat av t.e.x Andreas Johansson i HV då hans utbrott smittade av sig på spelarna.
Citera
2015-02-20, 15:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Det låter bra. Han hade ju några byten tillsammans med dom i förra matchen och det såg bra ut, målet Johan gjorde var ju assist av Cam tror jag.
Citera
2015-02-20, 16:28
Medlem
tcfmogs avatar
Vem av er är det som startat denna?

http://www.namnlista.se/bort-med-soren-persson-fran-svensk-hockey/
Citera
2015-02-20, 16:35
Medlem
J.R.s avatar
Citat:

Inte jag, då hade det varit många fler domare på listan, Sören är inte ensam att vara kass. Han är faktiskt en av dom bättre.
Citera
2015-02-20, 16:36
Medlem
Fijks avatar
Citat:

Marius Holtet
Citera
2015-02-20, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Jag såg nån som grävt fram statistik på att när Sören P dömer så förlorar Skeå två matcher av tre, det är anmärkningsvärda siffror med tanke på att enligt statistiken så förlorar vi normalt sett bara en match av fyra.
Man kommer fortfarande ihåg målet för några säsonger sen som han dömde bort när vi spelade mot ful-AIK, då alla i hela världen såg att pucken va över linjen utom Sören.
Finns det nån här i vårt land som tycker Sören är en ok domare?

skulle gärna ha källa på det, stämmer det så är det ju anmärkningsvärt. har Sören dömt när skellefteå spelat mot frölunda, hv71 och Växjö? då är de ju inte konstigt att skellefteå förlorar 2/3. att skellefteå har problem mot vissa lag har ju inte med domarna att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in