2015-02-20, 09:42
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Alla gnäller utom Frölunda och dess fans. Eller hur var det nu...

Älskar att detta kommer från dig av alla människor.

Att du har lite svårt att fatta skillnaden mellan en ledande spelare som gnäller i matchsituationer
och supportrar som gnäller lite på ett forum cementerar din status som internetsupporter, trevlig helg.
Citera
2015-02-20, 10:14
Medlem
m4tt145s avatar
Vinner Leksand ikväll bör man nog starta en utredning om uppgjorda matcher
Citera
2015-02-20, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145

Ja, fast Leksand har ju varit Örebros boggy-team denna säsong.

Örebro är ruskigt bra just nu, och allt annat än Örebro-vinst finns inte på kartan.
Citera
2015-02-20, 10:29
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donv

Örebro är ruskigt bra just nu, och allt annat än Örebro-vinst finns inte på kartan.

Ja, det kommer krävas insatser av anabola proportioner om Leksand ska ta detta. Och som sagt, ingen kan väl mena att Leksand förtjänar annat än Meca Hockey Race?
Citera
2015-02-20, 10:33
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145

Citat:
Ursprungligen postat av Donv

Ja MEN... Var det inte Leksand som hade ett liknande förhållande till Sundsvall för några år sedan? Spelade ingen roll hur jävla starka man var och om man var i en formtopp, mötte man Sundsvall var det stryk utan pardon.

Fast jag tror ändå att Örebro vinner idag. Känns som att krisen är tillbaka i Leksand på riktigt.
Citera
2015-02-20, 10:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Ja, det kommer krävas insatser av anabola proportioner om Leksand ska ta detta. Och som sagt, ingen kan väl mena att Leksand förtjänar annat än Meca Hockey Race?

Nej du har helt rätt. Detta år förtjänar Leksand att kvala, för dem tillsammans med Modo har varit överlägset sämst under hela säsongen.
Citera
2015-02-20, 10:57
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
gnäller lite
Kommentar överflödig.
Citera
2015-02-20, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Ja MEN... Var det inte Leksand som hade ett liknande förhållande till Sundsvall för några år sedan? Spelade ingen roll hur jävla starka man var och om man var i en formtopp, mötte man Sundsvall var det stryk utan pardon.

Fast jag tror ändå att Örebro vinner idag. Känns som att krisen är tillbaka i Leksand på riktigt.

Har redan räknat med torsk ikväll, tror ni undviker kval pga alla poäng från oss i år.
Citera
2015-02-20, 11:24
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Jag såg nån som grävt fram statistik på att när Sören P dömer så förlorar Skeå två matcher av tre, det är anmärkningsvärda siffror med tanke på att enligt statistiken så förlorar vi normalt sett bara en match av fyra.
Man kommer fortfarande ihåg målet för några säsonger sen som han dömde bort när vi spelade mot ful-AIK, då alla i hela världen såg att pucken va över linjen utom Sören.
Finns det nån här i vårt land som tycker Sören är en ok domare?

Luleå hade liknande statistik med just Sören för något år sedan också har jag för mig, hatar han Norrland må tro?
Citera
2015-02-20, 11:25
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Missade matchen mellan Frölunda-SAIK, men gissar på att domaren håller samma klass som vanligt(alltså dom är sämst)?
Du ska inte tro på vad folk säger, domarna var bra.
Citera
2015-02-20, 11:40
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Du ska inte tro på vad folk säger, domarna var bra.
Jag brukade tycka att du hade en del roliga tankar och inlägg förut. Nu skriver du bara motsatsen mot vad alla andra tycker. Oavsett vad det handlar om. Och utan att argumentera för det över huvud taget.

Snart är du på domarnas nivå i uselhet.
Citera
2015-02-20, 11:58
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Jag brukade tycka att du hade en del roliga tankar och inlägg förut. Nu skriver du bara motsatsen mot vad alla andra tycker. Oavsett vad det handlar om. Och utan att argumentera för det över huvud taget.

Snart är du på domarnas nivå i uselhet.
Varför ska man argumentera för en åsikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in