Citat:
Ursprungligen postat av
mjafo
Härlig match väntar i Scandinavium ikväll, Frölunda - Färjestad och det pekar mot årets bästa publiksiffra hittills.
Oavsett om Färjestad frölorat senast 15 matcherna så gör dom alltid allt för att slå Frölunda.
Men tror att vi kör över dom idag med 5-1, dom lär tappa humöret så hoppas inte vi får några skador...
Blir en synnerligen intressant match!
Vilka som vinner behöver vi dock inte diskutera.
Detta lag kan inte förlora, det ser man ju.